Új üzenet küldése





mutantleg
2010.02.27. 21:41:54
Napi pánik és zavar keltés gyanánt (avagy meg vagyunk figyelve):
http://www.sg.hu/cikkek/72793/rossz_az_aki_nyilt_forraskodu_szoftvereket_hasznal_vagy_tamogat
E-Mail
TCH
2010.02.21. 17:56:21
Van Linuxos is, most buildelem az 5095-öst.

Sz*rk: Csak persze baszik lefordulni, tele van hibákkal a kód. Imádom. Majd megvárok belõle egy stable releaset.
E-Mail
zuschzero
2010.02.21. 13:13:29
Na elszórakozgattam egy kicsit a Megaman 9 emulálásával.
Az eredmény:

Dolphin SVN R 5091 (ez az egyik legújabb, de nem a legkönnyebb ráakadni, a kicsit régebbi is megteszi)

Graphics: Direct3D9 plugin (DirectX szükséges)
Safe texture cache
Advanced: Disable fog és az EFB copy to texture.
Villog a kép, a hang szinte tökéletes és 48-50 fps. Ha nem zavar a villogás, akkor egészen játszható.

OpenGL pluginnál ha benyomod hogy Use real XFB akkor a kép tökéletes, de a sebesség nem több 35 fps-nél.

2 magos proci
GeForce 6150 SE.

PRÓBÁLJÁTOK KI!
E-Mail
kemi
2010.02.19. 11:51:59
hehe. A mátrixnyomtatóra még emléxem. Az ugyan nem ilyen régi, de kurva hangos "krrrrrrrrrr-hûûûûûûûû" hangokat adott ki, és fél óra volt míg kinyomott egy oldalt. :) Megvolt a fílingje.
E-Mail
TCH
2010.02.19. 11:34:58
XDDD
Szerencsére, akkoriban még nem voltak ilyen szörnyûségek, mint mikrofosoffisz.
E-Mail
mutantleg
2010.02.19. 02:02:09
Mára is egy szörnyûség:
18. századbeli japán nyomtató
http://www.youtube.com/watch?v=pBURWGr3AlU
(mire ez végzett egy word fájlal.. jóég O_o)
E-Mail
TCH
2010.02.17. 22:29:49
Ja, a tengeren nem látszott annyira. Éljen a DirektSux.
BTW, a játék attól még ronda marad. Szerintem. :P
E-Mail
kemi
2010.02.17. 21:39:02
Az az elvágott felhõ valami DirectX baki lehet, mert nem úgy nézett ki "élõben". Ha figyelmesen megnézed nem csak a felhõ, hanem az egész háttér el van vágva.
E-Mail
TCH
2010.02.17. 17:38:25
3D grafikával, már megint. Igazi 2D játékot kéne csinálni, ez így nagyon gagyi és ronda is.
Háttérben a felhõ elvágva befigyel.
E-Mail
kemi
2010.02.17. 17:02:57
Így néz ki az MMX8
Szerintem kifejezetten jó, 2005-ös ez is gyakorlatilag 2D-s platform 3D-s grafikával. Az animés átvezetõk megadják a hangulatát. ("igazi rajzfilmek", nem a játék motorjával készültek.)
E-Mail
TCH
2010.02.17. 15:28:57
Jó, de a MM9 olyan is volt, mintha NES-re adták volna ki, ez meg egy modern utánzat. A 2D platformoknak én is örülök, de nem így.
Miért nem képesek arra, amire a Capcom és rajzolják meg SMD stílusban?
E-Mail
kemi
2010.02.17. 13:40:35
A Megaman X8 is olyan, az meg szerintem kifejezetten jó. Amúgy én örülök neki, hogy hódít a retro, és igény van ilyen 2D-s platformjátékokra. A Megaman 9 akkora sikert aratott, hogy már jön a 10.
E-Mail
TCH
2010.02.17. 09:55:12
Úristen, bazmeg! 2D, 3D-ben. UNDORÍTÓ!
Az oldalnézetes platform az oké lenne, de mi a kurva anyjukért nem tudnak megrajzolni pár sprite-t, meg tile-t?!
E-Mail
mutantleg
2010.02.16. 22:31:41
Nah népek, sírjunk vagy nevessünk:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3177976
E-Mail
TCH
2010.02.11. 19:10:18
Meg az elõzõ globálisan igaz volt mindenféle számítógépre és konzolra, ez meg csak a szutykos pécékre igaz. :P
E-Mail
kemi
2010.02.11. 10:22:00
Amikor bekapcsolod a gépet, automatikusan betöltõdik a BIOS boot programja, ez inicializál, elvégez egy memóriatesztet, majd megadott sorrendben végignézi a háttértárakat, ha bootolhatót talál (azt egy flag jelzi a leírójában) betölti annak boot szektorát, ahol az operációs rendszer indításához szükséges infók vannak. Írhattam volna ezt is, de az elõzõ gondolom lényegretörõbb és érthetõbb volt. :)
E-Mail
TCH
2010.02.10. 18:00:59
Nem durván fogalmazva, hanem pontosan így van.
És azért hívják boot-nak, mert ez egy vicc, hogy berúgom a motort és megy. (A boot csizmát jelent.)
E-Mail
kemi
2010.02.10. 15:03:17
Nagyon durván fogalmazva az a folyamat amikor bekapcsolod a gépet (vagy resetelsz) és elindul az operációs rendszer.
E-Mail
w@ZiC!
2010.02.10. 13:23:35
Figyu... lehet hülyének fogtok nézni, de nekem gõzöm sincs az ilyen számítógépes cuccokhoz... mármint ami a "kifejezéseket" illeti. Mondjátok meg nekem: mi az, hogy Bútolás? XD
E-Mail
kemi
2010.02.09. 12:45:12
Kirby Super Star.
E-Mail
TCH
2010.02.08. 22:21:40
Milyen játék ez egyébként?
E-Mail
kemi
2010.02.08. 21:22:39
világos.
E-Mail
TCH
2010.02.08. 20:13:47
Ja, jó. Akkor én néztem be.
E-Mail
zuschzero
2010.02.08. 19:48:36
Hát én is erre gondoltam! Én értem.
E-Mail
TCH
2010.02.08. 17:08:50
kemi nem egzakt vírusfuttatásra gondolt.

A mikrofos (meg néhány más cég) JPEG nézegetõiben vannak olyan bugok, hogy bizonyos beolvasott adatoktól égnek tartják a talpukat és a winfos a hiba után rossz helyre relokálja a futás folytatását. Na most ha azon a memóriacímen, ahová a winfos ugratta a processzort a trap után, ott épp egy vírus kezdõdik, akkor az cumi.

Így mûködnek a kép a hang és a videóvírusok is. Hibás adatok, mikrofos program crash. Futás folytatása a vírus kódjának offszetjétõl.

Na most, pécés (x86) kódot akár egy SNES ROM imagebe is bele lehetne gyömöszölni (sõt bele is lehet, miért ne lehetne, azok is csak byteok), na de, ezt futásra a büdös kurva életben soha nem fogja bírni semmiféle programozó, mert nem tud olyan kódot írni, ami feldönti az emulátort, ugyanis a SNES ROM image feldolgozása szigorúan az adott konzol processzorának emulációjával történik, azaz ha maga a SNES fel is dõlne a kódtól, az emulátor nem fog, mert õ egy win32 program, nem egy igazi gép.
Egyszóval azért nem lehet ilyen retrokonzolos ROM imagekbe olyan pécés vírust rakni ami le is futna, mert az emulátort nem lehet feldönteni a ROM-ban lévõ rossz adatokkal, mint egy JPEG nézegetõt a hibás képpel.

Ez kicsit zavaros lett, de ha valami nem tiszta, akkor szóljatok. :)
E-Mail