Új üzenet küldése





mutantleg
2010.07.21. 17:16:55
Ja akkor félreértettelek, nna
E-Mail
TCH
2010.07.21. 07:22:28
Felfogtam nép, hogy azt akarták elérni, hogy a szélén ne lehessen túlmenni. Azon röhögtem, hogy ha már levonással akarja ezt elérni, akkor nem levon az x koordinátából 20-at, hanem beállíccsa -20-20. :P
E-Mail
mutantleg
2010.07.21. 00:11:38
Arról van szó hogy azt próbálják megoldani hogy ne lehessen csak úgy kigyaloglani a képernyõrõl. Szóval ennyire bonyolult dologgal álltak szemben:
if (_root.Turrican._x > stage.width) {_root.Turrican._x = stage.width; }
Nomind1, lehet kicsit erõltetett volt
E-Mail
TCH
2010.07.20. 23:14:30
if(_root.Turrican > stage.width) (_root.Turrican._x=-20)

XDDDDDDDDDD
Nem ám
_root.Turrican._x-=20
azaz vonjunk le 20-at, neeem, állíccsuk be -20-ra. Zseniális. :D

A másikból egy kukkot nem értek. :P
E-Mail
mutantleg
2010.07.20. 19:24:24
És most pedig a programozás fenegyerekei rovatunk keretében: http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?t=98938
E-Mail
TCH
2010.07.15. 14:06:52
Bazmeg... XDDD
E-Mail
kemi
2010.07.15. 11:09:43
E-Mail
mutantleg
2010.07.15. 06:37:30
Napi jajnekünk: http://4.media.dorkly.cvcdn.com/4/3/d326b994952849c13495cd43a99abc57.jpg
E-Mail
TCH
2010.07.14. 09:58:47
Á szóval elfogadták! Gratula nép! (Végig is nyomtam mingyán, ha idekerült a link, hehe.)
E-Mail
mutantleg
2010.07.14. 02:16:30
És most akkor egy link erejéig ajánlom magamat: http://thegamerstop.com/43868-Rodentated.html
E-Mail
TCH
2010.07.11. 12:08:22
Jah, azt láttam már.
E-Mail
kemi
2010.07.10. 19:54:52
Atari Flashback, és Flashback 2.
E-Mail
TCH
2010.07.10. 19:09:01
Mi a neve?
E-Mail
kemi
2010.07.10. 17:52:58
Van egy Atari retrokonzol beépített 2600/5200/7800 játékokkal.
E-Mail
TCH
2010.07.10. 17:43:26
Ezek dekurvajók. :)))
E-Mail
mutantleg
2010.07.10. 02:51:18
Nofene: http://www.atari.com/arcade/
E-Mail
TCH
2010.07.04. 10:23:27
Hol lehet megnézni a játékban, hogy hanyas verzió ez?
E-Mail
KKK
2010.07.03. 19:14:51
A Wolfenstein 3D 1.0-ás változata nem jó ami itt van.a pályaszerkesztõvel sem lehet normálisan pályákat csinálni.Azt ajálhatom hogy föl rakjátok az 1.4-es változatot,mert az jó:)
E-Mail
TCH
2010.06.29. 23:18:50
kemi: Nyugatra rajtunk keresztül jutott ki. Budapesten járt a két programozó és látták itt a Spectrum lázat és mivel a Z80 többé kevésbé kompatibilis volt a sux86-al, egy angol cég licenszelt egyet.
Még nyugatabbra meg úgy került ki, hogy emmigráltak a csórikámék.
E-Mail
TCH
2010.06.29. 23:16:06
Na, így néz ki, amikor xy kitalál valami nagyot és jön ámeríká, meg á tõke és csinál belõle lóvét.
E-Mail
mutantleg
2010.06.29. 12:41:21
Elnézést én néztem el megint, ez csak a elsõ licencelt tetris..
Namind1.. itt egy másik eredeti tetris akkor :D
http://vadim.oversigma.com/Tetris.htm
E-Mail
TCH
2010.06.29. 09:02:36
Ez baromság, az eredeti Tetris nem Spectrumra készült, hanem Elektronika 60-ra és nem 1987-ben, hanem 1984-ben.
Az eredeti programozók pedig Alexey Pajitnov és Dmitry Pavlovsky.
Vadim Gerasimov csak az IBM portért felelõs.
E-Mail
kemi
2010.06.29. 08:43:28
Ez érdekes, én úgy tudtam, hogy az oroszokon kívül a Nintendóé volt a Tetris kizárólagos joga. De a ruszkiktól hogy kerülhetett ki "nyugatra"?
E-Mail
mutantleg
2010.06.28. 23:04:40
És most csapás a múltból rovatunk keretében:
Az eredeti tetris (avagy "top ten comrades")
http://www.petesqbsite.com/sections/express/issue19/index.html#tetris
E-Mail
zuschzero
2010.06.27. 13:34:34
Tudom, hogy a Famicom az a Japán NES, csak el akartam magyarázni hogy az FC az Famicomot jelent.
E-Mail