Új üzenet küldése








FUCK SPAM!

mutantleg
2014.09.03. 22:58:55
TCH: ugy ertem hogy nem NES-en hanem ugy altalaban lattal-e ilyet valamiben? arcade, sega, pc akarhol nemtom

jaj hagyjama, attol hogy valaki kifogy otletbol miert egne ki?
mivel konkretan csak annyit mond hogy a 600-nal szeretne lezarni,
lehet csak szeretne hogy kerek egesz legyen es valami massal foglalkozni egy darabon

Zero: nemtom, szerintem a (az akkori) Rare es maga a Nintendo szintjet maig nehez elerni barkinek nemhogy NES-en de barmin,
inkabb azt mondanam hogy tobbet hozott ki a megamanbol mint amit a Capcom valaha is akart vagy tudott (de ez kb annyi hogy barmit kihozni megamanbol)
E-Mail
TCH
2014.09.03. 18:17:14
Elvileg. Noha a motor már adott volt, nem neki kellett megírnia; de szerintem senki nem kétli, hogy meg tudta volna írni.
E-Mail
zuschzero
2014.09.03. 17:48:00
Szóval csak a széle....

Kijelenthetõ, hogy ez a pali jobban tud NES-t programozni mint a hivatásos játékprogramozók abban az idõben??

E-Mail
TCH
2014.09.03. 16:10:35
Hát ez az, hogy sehol, mert aki ezt konkrétan NES-en meg tudja csinálni, annak jár nem egy, de három Nobel díj.

Nem a számosságon van a hangsúly, kifogyni meg nem lehet, csak max. kiégni. De ha valaki huszonévesen kiég, akkor ott baj van. (Nem feltétlenül vele, csak baj van.)

Tudom, de õ a flamebait, az õróla szóló cikkeket kukázták.
E-Mail
mutantleg
2014.09.03. 15:45:23
De milyen jatekba lattal olyat hogy 2 bazi ojjektum mozgott? (azonkivul hogy jo otlet, nem nagyon emlekszek ilyesmire)

Attol meg ki lehet fogyni, 600 az eleg szep szam amugy is

Tyuk az csak a jodlis volt aki a lavinat inditotta.. demind1
E-Mail
TCH
2014.09.03. 15:17:08
Hát ezt mondtam én is, hogy átlátszó a buborék és csak a körvonalait kell animálni.

Látom, de ezen még mindig csak egy ojjektum mozog. :P

Nem gondolod, hogy az összes képregénynek megvolt elõre az ötlete... Azok jönnek maguktól.

Legyenek csak el, ha akarnak. Most aki akar 15 perc hírnevet, az írjon a blogjában valami terhelõt errõl a tyúkról, szedje le és aztán sírjon, hogy az õ blogjáról is leszedették.
E-Mail
mutantleg
2014.09.03. 09:30:53
Zero: (7:25 -nel ha nem viszi oda a link)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sD9ub-cKsnw#t=445
Ugy nezem az a trukk hogy csak a buborek szele a sprite, ott ahol atlatszo oda nem kell
(amugy a sega genesis-en a aladdin hasznalt hasonlo technikat a karakterekre pl.)

TCH: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lDe9uydI4Bw#t=420 (7:00)
avagy csak scanline kell meg fekete hatter

azt irja hogy a 600-iknal akarja abbahagyni
de mondjuk ha nincs tobb otlet minek eroltesse?
(mar megijedtem hogy esetleg a nintendo szolt be neki vagy ilyesmi de igy inkabb ezvan kategoria)

flash cucc: inkabb ugy mondanam hogy ez is Rodentated motor meg

balhenak meg mindig nincs vege de azota nem volt lenyeges fejlemeny ahogy lattam (mindenki alairast gyujt, humor oldalakrol is mar tiltanak ki embereket, elvannak)
E-Mail
TCH
2014.09.03. 01:29:54
Mérvanaz bazmeg, hogy ha van valami jó képregény, ami odabasz sztoriban, humorban, meg gfxben is, akkor azt vagy szétbasszák, vagy bezárják a gecibe.
TriforceBun gyerek bezárja a Brawl in the Family-t, mermérne.
E-Mail
TCH
2014.09.03. 01:12:16
MG: Én a pofámon kívül semmit se járatok. :P
Azért ez a Planet Freedom kissé többet tud, mint a régi szonik motor. Én megsüvegeltem ezt a trailert. Csak azt sajnálom, hogy már megint wine-ból kell majd emulálni. (Meg szerezni egy törött verziót.)
Ez a flash cucc ez nem a Planet of Hurt motorja?

Várható volt, hogy az egész mûbalhé és PR fogás, de ezt meg is mondtam az elején. Mondjuk azt azért nem vártam, hogy egy transzvesztita akar eladni karkötõket. O_o

Zero:
Ezek a felrobbanó buborékok nem annyira durvák. Baromi sok sprite-ból állnak és ennyi. A Ballon Monsterben is ugyanez volt, igaz az sokkal gagyibb.
E-Mail
zuschzero
2014.09.02. 23:12:01
mutantleg: Amit linkeltél videót, abban 3:00-nál lehet látni amirõl beszéltem. Hard módban pedig még ennél is nagyobbak a buborékok.
TCH te is nézd meg!
E-Mail
mutantleg
2014.09.02. 22:46:09
zero: ezekre gondolsz?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jlVktybB8mE#t=144
Ennyi sprite-ot a NES meg pont elbir ahogy nezem (ha jol emlekszem ossz 64 max, egy scanline-on 8 max, es elegge ritkasan vannak ugyhogy szvsz nem problema
ill. valoszinu az is rasegit kicsit hogy emulatoron jatszik ahol nincs sprite limit es ezert nem villognak ha tul sok van)
(ill valoszinu nem ez az mert nem fekete a hatter.. nemtom)

TCH: hmhm hat gondolom ha a lerp-et nem ismered akkor a szonik motor analizalo oldalakat se jaratod :P
avagy a szonik motorjanak alapotletebe semmi brutalis nincs (4 iranyu gravitacio), viszont tele van hekkel ugyhogy inkabb turelem jatek csinalni egyet
(nekem el is ment a kedvem tole aztan, igaz ez nem mmf: http://www.fastswf.com/vaozILA )

Amugy ugy tunik igazad lesz a hirdetessel kapcsolatban: a legujabb fejlemenyek szerint az orult transzvesztita PR-es 'kinyirtuk a jatekosokat' karkotoket akar piacra dobni es erre manipulalja a felhajtast hogy legyen egy ehhez kapcsolodo mozgalom
E-Mail
TCH
2014.09.02. 21:37:39
MG: Most nézem, hogy ez a Freedom Planet ez Multimedia Fusionban van! Abban ilyen brutális motort lehet írni?

Zero: Hát ha megmondanád, hogy hol vannak azok a buborékok, akkor talán lenne ötletünk. Bár van egy tippem, hogy maga a buborék átlátszó, csak a körvonalait kell animálni.
E-Mail
zuschzero
2014.09.02. 19:36:47
Már jó régen írtam ide :D

Elkészült a Rockman 4 MI, vagyis csak az alapjáték, az extrák még nem.
Van egy olyan benne, hogy 3 akkora buborék van egyszerre a képernyõn, hogy majdnem betölti azt! És minimális a slowdown! Ezt hogy a francba csinálta meg? Igaz, hogy fekete háttérnél van ez, szóval biztos van valami trükk de akkor is!
És ami méghihetetlenebb, hogy HARD módban még ezeknél is nagyobb buborékok vannak!!!
E-Mail
TCH
2014.09.02. 12:24:15
Marha jópofa. :)
Kár, hogy Linux verzió nincs. :P
E-Mail
mutantleg
2014.09.02. 09:10:18
Szonik klon rovat:
http://freedomplanet.galaxytrail.com/index.htm
(asszem oldalon csak demo van mer ez is szteames)
E-Mail
TCH
2014.09.01. 23:57:08
Itt csak egy egyenes mentén megy egy kör. Mindegy, majd utánanézek akkor, hogy mi köze ennek a kvékhez.

Hát majd lecsekkolom õket, ha egyszer lesz feles idõm.

Jó, szerintem hagyjuk ezt a pixeltomit, mert most minek mondjam el még hatszor.

LOL! Ugye mondtam, hogy reklám. :P
(Azok mindenbe...)
E-Mail
mutantleg
2014.09.01. 23:30:21
Definiciot nem tudok rola irni, ugyhogy linearis interpolacio, csak itt, csak most, csak neked: http://wonderfl.net/c/zAB6
(kiveve ha a flash nemjo mer linux)

A fos az csak a winterbottom, a braid csak nem jott be
winterbottom konnyen indul aztan ugyanaz a fos megoldas jon 10-20 puzzlen at
(nem emlekszem pontosan a megoldasra de ilyen idohoz kotott fosok)

Nemtom csak nekem nagyon furcsa ez a szemlelet hogy az a baj hogy negyzetek
mert maga a jateklogika az szinte mindig negyzeteken alapul (ill teglalapok de az nem hangzik olyan jol)
avagy ugyanazzal a koddal kapsz egy western lovoldet meg urlovoldet csak grafika csere
Meg hogy szinte a teljes jatek egy illuzio es igazabol a nepsegek fejebe tortenik minden (avagy a ajtok amiken nem tudsz bemenni azok disznek vannak stb)
Meg nemtom, idejon a 'enistudnekrajzolniilyetmiez' szemlelet hogy ha penzt kernek valamiert abba legyen munka (de igazabol csak ugy kell latszodnia hogy volt)
Avagy aki a parizert szereti jobb ha nem tudja hogy keszul

Mondjuk most mar magat gyartja az egesz, ilyet tenyleg csak a elet tud irni: most kiderult hogy egy transzvesztita PR-es csaj(?) mozgatja a szalakat a hatterben
(sot, most mar a cionistak is benne vannak a dologban)
E-Mail
TCH
2014.09.01. 23:10:51
Jó, akkor legyen mindegy, valahogy nem értem, hogy ez a lineáris interpoláció mi a fáras, de legyen mindegy.

Hát ennél több munka van benne. (Ez igaz, de én ezt erre az egy faszira mondtam, nem en-bloc a LV klónokra.)

Csak összeesküvéselméletet gyártottam.
A legtöbb ember csak a bulvárt érti, a többit nem, mibe csalódjon?

Hát beszélni lehet, hogy beszéltünk róla, de látni tuti nem láttam õket még soha, mert erre azért emlékeznék. Mi is a fos ebben a két játékban? Túlerõltetve a puzzle rész?
E-Mail
mutantleg
2014.09.01. 00:12:49
Mind1

Hm. Valoszinuleg ez a titka a 3D jatekoknak, 3D valami mar azt hiszi mindenki hogy kemeny munka volt. (azzal kezdted hogy nincs otlete mert ellopta a lost vikingset)

Ehhez speciel nem volt koze a EA-nak.
Az tenyleg furcsa hogy csak most csalodtak mondjuk (jobb keson mint soha)

Pedig ugy emlekeztem beszeltunk itt mar roluk:
https://www.youtube.com/watch?v=uqtSKkyJgFM
https://www.youtube.com/watch?v=KDxX3AQHogk
E-Mail
TCH
2014.08.31. 21:28:57
Jah és rángatózik a kvékbot?

Értem.

Ez a Marriage már kezd közelíteni ahhoz a gombnyomkodóshoz amirõl beszéltem.

Munka? Ebben? (Én mikor mondtam ilyet, hogy bûn klónoznia Lost Vikingset? Még ajánlottam is egy klónt, most is, meg tavaly is, amikor elõször mutattad ezt a rettenetet. Az idézésre meg már válaszoltam, hogy mi a bajom vele.)

Lehet, hogy az EA finanszírozza ezt a sok szart, meg botrányt, hogy a jónépek csalódjanak az indie iparban?

Persze, hogy nem a grafika dönti el. Az élet is szar játék, pedig annak a legjobb a grafikája. :P
Ezeket a puzzle játékokat még nem láttam, majd lecsekkolom õket, mert így nem tudok mit mondani rá.
E-Mail
mutantleg
2014.08.31. 21:14:02
Lerp az a linear interpolation (pl. x = x0 + (x1-x0) * u )

Igen de a 'pixeltomi'-val konkretan jatszottam, megallapitottam hogy nem fos, mert ki van talalva a sztori, grafika illik a tortenethez, meg van mesemondo benne stb
Avagy szarnak latszott eloszor de rengeteg dolog volt benne amivel atbillentette a merleget

az teny hogy rosszkor jott mert elotte kaptunk ilyen szarokat a nyakunkba mint a Marriage
http://www.rodvik.com/rodgames/marriage.html

Lenyegeben arrol beszelunk hogy a grafika nem jo mert hogy nem latszik hogy munka van benne (?) (meg hogy valamiert fobun klonolni a lost vikingset meg idezni valami faszt aki aztmondta hogy szerinte ez retro meg klasszikus stb)

A kerdesem meg most is aktualis, es most mar masoknal is: pont a balhe amit belinkeltem errol szol mert egyesek tenyleg eljutottak oda hogy mar jatek sincs es megis nyomatjak oket ezerrel (mert baratok a firkasszal vagy volt szeretok vagy penzert vagy akarmi)

Az hogy jo a jatek vagy sem azt meg nem a grafika donti el
Braid is szuperul nezki, tetszik a zene, a hangulat es megse birok vele jatszani mert a puzzle-it nem birom ideggel
PB Winterbottom-ot nem is mondom, az akkora csalodas volt nekem mert valami hihetetlen szar ismetlodo puzzle-val raktak tele (hiaba jo zene, otletek, fohos, jo sztori stb)
E-Mail
TCH
2014.08.31. 19:45:14
Ok, akkor 1:1, vagyis a helyi reprezentatív felmérés szerint az emberek 50%-át zavarná, ha ugrálna. :P
(Mi az a lerp?)

Jahhhh, hát Atari VCS-hez képest mi nem volt tejfel? Meg amúgy is fél évtized, meg egy generáció választja el õket, a 2k6 max a CTVG-vel lehet pariba, ha már Nintendo vs. Atari.
Ok, Arcade-nál valóban õk építették a hw-t, de az, hogy olyat, amilyet akartak, az túlzás, mert egyfelõl elég szûkös volt azért az IC kínálat (fõleg hang terén), másfelõl meg minnél durvább teljesítményt vertek bele, annál drágább lett egy lapka költsége és nyilván volt egy limit, hogy max ennyit és netöbbet.

Ezt is mondtam már, hogy csak azt rakja ki az ember, amivel egyetért. Én sem raknák ki egy olyan véleményt ide, ami nem igaz, bármennyire is pozitív. A minimalizmus meg egy másik dolog. Alapvetõen mindenki olyan minimalista amennyire csak akar, mindössze megjegyeztem, hogy überrofl, hogy pont egy designer csinál ilyet. (Egy programozónak vagy zenésznek elnézi az ember a minimalista grafikát, mert nekik nem az a dolguk.)
Bár mondjuk a 4 évvel ezelõtti kérdésed most ezzel a pixeltomival megint aktuális, vajh már ennyire mindegy a játék, csak ne mammutmárka legyen?
E-Mail
mutantleg
2014.08.31. 18:03:57
Engem meg nem. (pl. mai quake portokban ahol megoldottak hogy lerp mozgasba menjenek a figurak az kifejezetten zavar)

Nem fenekig tejfel most se jatekot csinalni, de akkoriban is a NES a atari2600-hoz kepest pl mar egy alom volt,
avagy mar nem kellett az alapdolgokert kuzdeni
Meg az elejen meg eleg arcade fuggo volt az egesz jatekipar, ott meg olyan hardvert epitettek maguknak amit akartak

Igen, ezert nem ertem miet jott megint elo. Avagy aki konkretan retronak adja a jatekat az rendbe van, de aki aztmondja minimalista az mehet az anyjaba mert kitett egy velemenyt ami mondja hogy retro?
Mind1 .. valoszinu barmilyen szart el lehet adni ezek szerint csak ugy kell tenni mintha sok munka lett volna :/
E-Mail
TCH
2014.08.31. 01:23:15
Ha-ha. :P
(Az lehet, de ez nem abszurdisztánban van.)

Ezt már tisztáztuk egyszer, hogy az indigémz írta ezt, õ meg kitette az oldalára.

Miért szidnám ezt? Ránézésre ez egy remek platformjátéknak tûnik. A színek száma mellékes, az a lényeg, hogy mit hoznak ki belõlük.

Ja. Hát engem zavarna, ha annyira ugrálna egy fõgonosz, mint a Gauntletben a szellemek.
Pl. egyszerre két boss. Nem tragédia a háttér, arra próbáltam meg ellenérveket hozni, hogy a NES anno fenékig tejfel lett volna.
E-Mail
mutantleg
2014.08.31. 00:39:33
Mer, vannak csoro jatekstudiok is :P
(pl. nalunk mar csak az van)

De egy szoval nem allitotta hogy retro, azt irta hogy minimalista
es igen negyzetek: minimalista. Hol itt a problema egesz pontosan?

Mind1 akkor szidjad ezt, avagy nem is annyi szint hasznal mint a nes rovat:
http://yachtclubgames.com/shovel-knight/

Igen nagyobbat ugrik, ezt nem cafoltam sehol, azt probalom elmondani hogy az hogy nagyobbat ugrik az nem zavar senkit.
Meg milyen effekt van amire egyaltalan kell az neked hogy ket bazi nagy dolog mozogjon egyszerre? (plane ilyen finom mozgassal)
Egyszerre ket boss legyen? Vagy ekkora tragedia a fekete hatter?
E-Mail