Új üzenet küldése





mutantleg
2014.09.05. 10:40:03
Mi lefossuk es nem veletlenul de azok mi vagyunk, valoszinu nagyobb uzlet mint az osszes tobbi jatekfajta egyuttveve
(pont a sportfanok azok akiknek abszoult beka segge alatti a igenyeik es minden evbe el lehet nekik nyomni egy fifat)
E-Mail
TCH
2014.09.04. 17:46:55
Lehet, hogy tényleg csak egy bug, csak gondolom, hogy mivel focit már mindenki vastagon lefossa (fõleg egy gémer), hogy ez jó figyelemfelkeltés.

Ez a lista elég hiányos, meg a multiboss csak egy példa a multi large object movingra, a lényeg, hogy kurwa nagy tárgyak mozognak, eltérõ irányba, nem is kell, hogy boss legyen.
Amigán a Banshee-ben (1942 klón) tucatnyi multiboss volt, csak az elsõ pályán van olyan, hogy két óriásrepülõ, meg három óriástengelalattjáró (igaz, az utóbbiak nem mozognak).
De ott a SWIV, szintén Amigán is, abban egy rakás óriás cucc mozog; egyik sem boss, de eléggé nagydarabok, pl. a Goosecopter (miniboss) úgy jön be a képre, hogy 5 nagy részbõl áll össze (váz, szarv, két db. szárny és farok).
Sega MegaDrive, hát ott az összes szonik, Robotnik masinái nem ritkán több független részbõl álltak.
Most tudja még a tököm, hogy hány ilyen helyen volt, de biztos lehetne még kaparni.
E-Mail
mutantleg
2014.09.04. 16:16:44
TCH: hulye vagyok, twin dragon, a double az mas..
most talaltam listat, de PS1 elotti korszakbol szinte nincs is
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/DualBoss
E-Mail
mutantleg
2014.09.04. 16:13:54
TCH: ok, csak en nem nagyon emlekszek sokra
talan a stargunner ugrik csak be de az PC
a wario world-be a double dragon meg mar 3D
E-Mail
mutantleg
2014.09.04. 15:49:28
TCH: ha az akkor zsenialis, de mondjuk kozel sem ez az egyetlen glitch benne csak a legjobb
meg most hogy mar minden jatekba csontvaz animacio van, gondolom ugy van kodolva hogy a koponya kozepetol szamitja hova kell nezni avagy ezt nem tekintenem gyanusnak
E-Mail
TCH
2014.09.04. 15:42:06
Ez tuti, hogy csak glitch? Csak azért mert a faszi felfelé tekinget, a többiek meg lefele néznek, ha odaérnek, tehát olyan, mintha a játék tudná, hogy az a csávó akkora. Lehet szándékos, mert erre felfigyelnek az emberek?
E-Mail
TCH
2014.09.04. 15:40:53
Jaaaaa..... Töméntelen sokban... Multiboss egy elég gyakori dolog.

Nem mondtam, hogy TriforceBun kiégett; azt mondtam, hogy kifogyni nem lehet, csak kiégni, de ez ilyen általános dolog volt; az lehet, hogy a csávó megunta.
E-Mail
mutantleg
2014.09.04. 09:21:02
Akit buldozernek hivtak rovat:
https://www.youtube.com/watch?v=gb7HJgrQlJ0
E-Mail
mutantleg
2014.09.03. 22:58:55
TCH: ugy ertem hogy nem NES-en hanem ugy altalaban lattal-e ilyet valamiben? arcade, sega, pc akarhol nemtom

jaj hagyjama, attol hogy valaki kifogy otletbol miert egne ki?
mivel konkretan csak annyit mond hogy a 600-nal szeretne lezarni,
lehet csak szeretne hogy kerek egesz legyen es valami massal foglalkozni egy darabon

Zero: nemtom, szerintem a (az akkori) Rare es maga a Nintendo szintjet maig nehez elerni barkinek nemhogy NES-en de barmin,
inkabb azt mondanam hogy tobbet hozott ki a megamanbol mint amit a Capcom valaha is akart vagy tudott (de ez kb annyi hogy barmit kihozni megamanbol)
E-Mail
TCH
2014.09.03. 18:17:14
Elvileg. Noha a motor már adott volt, nem neki kellett megírnia; de szerintem senki nem kétli, hogy meg tudta volna írni.
E-Mail
zuschzero
2014.09.03. 17:48:00
Szóval csak a széle....

Kijelenthetõ, hogy ez a pali jobban tud NES-t programozni mint a hivatásos játékprogramozók abban az idõben??

E-Mail
TCH
2014.09.03. 16:10:35
Hát ez az, hogy sehol, mert aki ezt konkrétan NES-en meg tudja csinálni, annak jár nem egy, de három Nobel díj.

Nem a számosságon van a hangsúly, kifogyni meg nem lehet, csak max. kiégni. De ha valaki huszonévesen kiég, akkor ott baj van. (Nem feltétlenül vele, csak baj van.)

Tudom, de õ a flamebait, az õróla szóló cikkeket kukázták.
E-Mail
mutantleg
2014.09.03. 15:45:23
De milyen jatekba lattal olyat hogy 2 bazi ojjektum mozgott? (azonkivul hogy jo otlet, nem nagyon emlekszek ilyesmire)

Attol meg ki lehet fogyni, 600 az eleg szep szam amugy is

Tyuk az csak a jodlis volt aki a lavinat inditotta.. demind1
E-Mail
TCH
2014.09.03. 15:17:08
Hát ezt mondtam én is, hogy átlátszó a buborék és csak a körvonalait kell animálni.

Látom, de ezen még mindig csak egy ojjektum mozog. :P

Nem gondolod, hogy az összes képregénynek megvolt elõre az ötlete... Azok jönnek maguktól.

Legyenek csak el, ha akarnak. Most aki akar 15 perc hírnevet, az írjon a blogjában valami terhelõt errõl a tyúkról, szedje le és aztán sírjon, hogy az õ blogjáról is leszedették.
E-Mail
mutantleg
2014.09.03. 09:30:53
Zero: (7:25 -nel ha nem viszi oda a link)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sD9ub-cKsnw#t=445
Ugy nezem az a trukk hogy csak a buborek szele a sprite, ott ahol atlatszo oda nem kell
(amugy a sega genesis-en a aladdin hasznalt hasonlo technikat a karakterekre pl.)

TCH: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lDe9uydI4Bw#t=420 (7:00)
avagy csak scanline kell meg fekete hatter

azt irja hogy a 600-iknal akarja abbahagyni
de mondjuk ha nincs tobb otlet minek eroltesse?
(mar megijedtem hogy esetleg a nintendo szolt be neki vagy ilyesmi de igy inkabb ezvan kategoria)

flash cucc: inkabb ugy mondanam hogy ez is Rodentated motor meg

balhenak meg mindig nincs vege de azota nem volt lenyeges fejlemeny ahogy lattam (mindenki alairast gyujt, humor oldalakrol is mar tiltanak ki embereket, elvannak)
E-Mail
TCH
2014.09.03. 01:29:54
Mérvanaz bazmeg, hogy ha van valami jó képregény, ami odabasz sztoriban, humorban, meg gfxben is, akkor azt vagy szétbasszák, vagy bezárják a gecibe.
TriforceBun gyerek bezárja a Brawl in the Family-t, mermérne.
E-Mail
TCH
2014.09.03. 01:12:16
MG: Én a pofámon kívül semmit se járatok. :P
Azért ez a Planet Freedom kissé többet tud, mint a régi szonik motor. Én megsüvegeltem ezt a trailert. Csak azt sajnálom, hogy már megint wine-ból kell majd emulálni. (Meg szerezni egy törött verziót.)
Ez a flash cucc ez nem a Planet of Hurt motorja?

Várható volt, hogy az egész mûbalhé és PR fogás, de ezt meg is mondtam az elején. Mondjuk azt azért nem vártam, hogy egy transzvesztita akar eladni karkötõket. O_o

Zero:
Ezek a felrobbanó buborékok nem annyira durvák. Baromi sok sprite-ból állnak és ennyi. A Ballon Monsterben is ugyanez volt, igaz az sokkal gagyibb.
E-Mail
zuschzero
2014.09.02. 23:12:01
mutantleg: Amit linkeltél videót, abban 3:00-nál lehet látni amirõl beszéltem. Hard módban pedig még ennél is nagyobbak a buborékok.
TCH te is nézd meg!
E-Mail
mutantleg
2014.09.02. 22:46:09
zero: ezekre gondolsz?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jlVktybB8mE#t=144
Ennyi sprite-ot a NES meg pont elbir ahogy nezem (ha jol emlekszem ossz 64 max, egy scanline-on 8 max, es elegge ritkasan vannak ugyhogy szvsz nem problema
ill. valoszinu az is rasegit kicsit hogy emulatoron jatszik ahol nincs sprite limit es ezert nem villognak ha tul sok van)
(ill valoszinu nem ez az mert nem fekete a hatter.. nemtom)

TCH: hmhm hat gondolom ha a lerp-et nem ismered akkor a szonik motor analizalo oldalakat se jaratod :P
avagy a szonik motorjanak alapotletebe semmi brutalis nincs (4 iranyu gravitacio), viszont tele van hekkel ugyhogy inkabb turelem jatek csinalni egyet
(nekem el is ment a kedvem tole aztan, igaz ez nem mmf: http://www.fastswf.com/vaozILA )

Amugy ugy tunik igazad lesz a hirdetessel kapcsolatban: a legujabb fejlemenyek szerint az orult transzvesztita PR-es 'kinyirtuk a jatekosokat' karkotoket akar piacra dobni es erre manipulalja a felhajtast hogy legyen egy ehhez kapcsolodo mozgalom
E-Mail
TCH
2014.09.02. 21:37:39
MG: Most nézem, hogy ez a Freedom Planet ez Multimedia Fusionban van! Abban ilyen brutális motort lehet írni?

Zero: Hát ha megmondanád, hogy hol vannak azok a buborékok, akkor talán lenne ötletünk. Bár van egy tippem, hogy maga a buborék átlátszó, csak a körvonalait kell animálni.
E-Mail
zuschzero
2014.09.02. 19:36:47
Már jó régen írtam ide :D

Elkészült a Rockman 4 MI, vagyis csak az alapjáték, az extrák még nem.
Van egy olyan benne, hogy 3 akkora buborék van egyszerre a képernyõn, hogy majdnem betölti azt! És minimális a slowdown! Ezt hogy a francba csinálta meg? Igaz, hogy fekete háttérnél van ez, szóval biztos van valami trükk de akkor is!
És ami méghihetetlenebb, hogy HARD módban még ezeknél is nagyobb buborékok vannak!!!
E-Mail
TCH
2014.09.02. 12:24:15
Marha jópofa. :)
Kár, hogy Linux verzió nincs. :P
E-Mail
mutantleg
2014.09.02. 09:10:18
Szonik klon rovat:
http://freedomplanet.galaxytrail.com/index.htm
(asszem oldalon csak demo van mer ez is szteames)
E-Mail
TCH
2014.09.01. 23:57:08
Itt csak egy egyenes mentén megy egy kör. Mindegy, majd utánanézek akkor, hogy mi köze ennek a kvékhez.

Hát majd lecsekkolom õket, ha egyszer lesz feles idõm.

Jó, szerintem hagyjuk ezt a pixeltomit, mert most minek mondjam el még hatszor.

LOL! Ugye mondtam, hogy reklám. :P
(Azok mindenbe...)
E-Mail
mutantleg
2014.09.01. 23:30:21
Definiciot nem tudok rola irni, ugyhogy linearis interpolacio, csak itt, csak most, csak neked: http://wonderfl.net/c/zAB6
(kiveve ha a flash nemjo mer linux)

A fos az csak a winterbottom, a braid csak nem jott be
winterbottom konnyen indul aztan ugyanaz a fos megoldas jon 10-20 puzzlen at
(nem emlekszem pontosan a megoldasra de ilyen idohoz kotott fosok)

Nemtom csak nekem nagyon furcsa ez a szemlelet hogy az a baj hogy negyzetek
mert maga a jateklogika az szinte mindig negyzeteken alapul (ill teglalapok de az nem hangzik olyan jol)
avagy ugyanazzal a koddal kapsz egy western lovoldet meg urlovoldet csak grafika csere
Meg hogy szinte a teljes jatek egy illuzio es igazabol a nepsegek fejebe tortenik minden (avagy a ajtok amiken nem tudsz bemenni azok disznek vannak stb)
Meg nemtom, idejon a 'enistudnekrajzolniilyetmiez' szemlelet hogy ha penzt kernek valamiert abba legyen munka (de igazabol csak ugy kell latszodnia hogy volt)
Avagy aki a parizert szereti jobb ha nem tudja hogy keszul

Mondjuk most mar magat gyartja az egesz, ilyet tenyleg csak a elet tud irni: most kiderult hogy egy transzvesztita PR-es csaj(?) mozgatja a szalakat a hatterben
(sot, most mar a cionistak is benne vannak a dologban)
E-Mail