Új üzenet küldése








FUCK SPAM!

TCH
2015.10.12. 19:58:24
Vagy de, a fák meg a hegyek de, meg alatta a bázis is. Formában vagyok ma baromságból. :P Sz*rk: Már csak azért is, mert mégse, mert az igaz, hogy ezek fedik egymást, de ez csak látszat, mert a parallaxban csak a "cakkos" rész érintett, azok meg nem fedik egymást, a hegyek teteje rastersplittel van mozgatva, meg alatta a fák teteje is. Akkor lenne igazi parallax, ha a fák teteje egy vonalban lenne a hegyek tetejével és azt lehetne látni, ahogy a fa időnként eltakarja a mögötte lassabban mozgó hegyet.
E-Mail
TCH
2015.10.12. 14:12:04
Mondjuk baromságot mondtam, mert az sem igazi parallax scroll, csak részleges. A háttér elemei ugyan eltérő sebességgel mozognak, de nem fedik egymást. Ha igazi parallax scrollt szeretnél látni, akkor nézd meg a Shadow of the Beast-et vagy az Agony-t.
E-Mail
TCH
2015.10.11. 22:27:08
Ha már Minus Infinity meg parallax scroll, akkor olyat itt a végén láthatsz; a felhőket nézd:
https://www.youtube.com/watch?v=2gV9M4Q3dnI#t=549
E-Mail
TCH
2015.10.11. 21:57:28
Ez nem parallax scroll. :)
A parallax scroll az az, amikor a háttér több rétegben scrollozódik, a közelebbi az gyorsabban, a távolabbi az lassabban.
Ez amit látsz, ez a háttérre húzott vertical sinus disortion és úgy van megoldva, hogy 8 pixelenként (azaz 1 char-onként) rastersplittet csinál és más méretű vízszintes eltolást húz rá az egyes charsorokra; ezt a legvégén a kijáratnál lehet legjobban látni fent a nagy lelógó plafonelemen, hogy "kockásan" van szétesve.
E-Mail
zuschzero
2015.10.11. 15:48:22
Igen azt gondoltam hogy a platformok sprite-ok, hisz azok nem változtatnak formát úgymond, hanem csak eltűnnek az oszlop mögött.

Azért ez se kutya:
https://www.youtube.com/watch?v=kkuRlqAWoRY#t=10m58s

A hullámzás meg a színváltakozás mellett még parallax scroll is van!
E-Mail
TCH
2015.10.07. 20:08:33
Az első szinte biztos, hogy egy sima vertical scrollos pálya, aminek a teljes háttere statikus, ha megfigyeled, amikor a lila oszlop forog, a zöld alkatrészek - meg a közepefelé (44:56) a lilák is - mozdulatlanok, tehát nincs igazi mozgás, a lila oszlop forgásának illúzióját char-cyclinggal csinálják. (Ha megnézed a színezését, a fehér csík mindig ugyanott van, ahogy a fekete "rács" "elfordul" előtte.) A platformokhoz sprite-okat használtak, amit onnan lehet látni, hogy amikor a pálya "remeg" a platformok nem remegnek. (A remegés nagyon pici vertical scroll +1, -1.)

A második pedig ugyanez, csak pepitában: egy horizontal scroll trükk, ahol a felhős hátteren lehet látni, hogy nem "mozdul ki" az oszlop alól, tehát az oszlop és a felhő ugyanaz a scrollozott háttér, csak az oszlopon char-cycling van.
E-Mail
zuschzero
2015.10.07. 17:44:31
És ezeket vajon hogy csinálták meg?

https://www.youtube.com/watch?v=QLxXmnqaJtw#t=43m08s
https://www.youtube.com/watch?v=rJXM4EPbPe0#t=42m10s
E-Mail
TCH
2015.09.21. 21:25:43
De szerintem valójában nem mozog a háttér a kígyóson. :) (Már csak azért sem, mert a NES a rastersplittel csak vízszintesen tudja mozgatni a hátteret, mert a raszterek is vízszintesek.)
A kígyó szerintem úgy néz ki, hogy az eleje sprite, mögötte meg 8 pixellel "később" csak CHR-t cserélnek, valójában nincs mozgás.
E-Mail
zuschzero
2015.09.21. 20:12:32
Igen tudom hogy több játékban van multi scroll, de nem úgy hogy közben még egy mozgatott háttér is van! Általában a háttéranimáció (pl a bossok) egy képernyőn szokott történni, nincs olyan közbe hogy a kamera még követi a karaktert. Hát nem tudom van-e leírás, igazából úgy nem kerestem rá.
E-Mail
TCH
2015.09.21. 19:16:43
A Bucky-t nem tudom hogy működik pontosan, de mivel háttér nincs, szerintem scroll se, csak egy rastersplit-es trükk.
Multi-way scroll több játékban is van (pl. Kirby), a kígyó meg szerintem sprite/CHR-cycling.
Igazából csak tippelgetek, nincs ezekről valami leírás, hogy-hogy csinálták?
E-Mail
zuschzero
2015.09.21. 18:40:38
Megaman 3-ban nincs folyamatos scroll, hanem képernyőként történik a mozgatás, mikor fölmászik a létrán akkor lehet látni hogy a mozgó platformok helyre ugranak úgymond, de a Bucky-ban pedig folyamatos felfelé scroll van tehát nem képernyőnként történik a dolog, így értettem a scrollozást. A Battletoads pedig méginkább elképesztő ebben a tekintetben mert ott nem csak egy irányba scrollozódik a kép hanem a kamera úgymond követi a karaktert tehát minden irányba!
E-Mail
TCH
2015.09.20. 21:49:01
Nem tudom, de szerintem a kígyósokon nincs háttérmozgatás, hanem a kígyó eleje sprite-okból van összerakva, amit meg 8 pixelen túl találsz mögötte, az meg CHR-cycling.

A Bucky-s cuccban ugyan mozgatják sávonként a hátteret (rastersplittel), viszont ott nincs scroll. Ha megnézed, az űrhajók mozognak vízszintesen (kivéve kettőt, ami áll), viszont a háttér tök fekete, ami dísz van rajta (bolygó, aszteroida) az sprite, ergo nincs mit scrollozni. Ez ugyanaz a trükk, mint ami a MegaMan3-ban van az erődben, ahol vízszintesen utazó platformok vannak.
E-Mail
zuschzero
2015.09.20. 18:34:19
Már jó régen írtam ide!

Azt hittem, csak statikus képernyőn lehet azt megcsinálni NES-en, hogy mozgatják a hátteret, nem úgy hogy közben scrollozódik a kép, de kiderült hogy ez nem így van!

Ezekre gondolok:

https://www.youtube.com/watch?v=9QxAP2ZCcmg
https://www.youtube.com/watch?v=dWHPNnrTmKs#t=06m22s
https://www.youtube.com/watch?v=dWHPNnrTmKs#t=17m30s
E-Mail
TCH
2015.09.10. 19:10:02
E-Mail
NES4ever
2015.09.10. 10:45:37
Sziasztok!
Keresek egy NES játékot de nem tudom a címét. (Japánul volt írva....)
Azt tudom, hogy a ZAP Games gyártotta anno és egy vidámparkba kellett nyomulni, és labdákat rugdosni az ellenfélre. Amikor folyamatosan sérültünk akkor átalakult focilabdává minél jobban sérültél.
HELP!
E-Mail
TCH
2015.08.16. 19:32:27
Jogos, köszönjük. Mentségemre szóljon, hogy csak belinkeltem a rajzot, nem én csináltam.

Írtam figyelmeztetést a kapcsoláshoz a posztban.
E-Mail
PM
2015.08.16. 18:40:05
TCH2015.02.15. 19:36:38 üzenetére:

Ha valaki ezt a kapcsolástmegcsinálja, akkor szép pukkanást hallhat. A csatik lábkiosztása rendben, de a bekötési rajzon a lila csík valójában a 11-es lábra megy a 22 helyett.
E-Mail
TCH
2015.08.09. 17:23:23
Már nem is számolom, hogy hanyadik szegás, meg kapkomos játékot önti bele ebbe a katyvaszba ez a fasszopó barom, a száztrilliomodiknál elvesztettem a fonalat.

Ez már nem is moslék. Erre már nincsenek szavak. Fuck ian flynn.
E-Mail
TCH
2015.07.19. 22:29:20
Sőt, ahogy az egyik "cover trailer" kinéz, még a Golden Axe-et is beleborítja... Van még játék, amit nem öntött össze ebbe a moslékba, ez a retardált baromállat?!
E-Mail
TCH
2015.07.19. 22:13:09
És bazdmeg, most meg beleöntötte a sztrítfájtert is. Én most már magam alá szarok...
E-Mail
TCH
2015.06.14. 21:42:18
Szarkeverés Ian Flynn módra:
- Vegyük azt a szart, amit az Archie féle Sonic univerzumból csinált,
- Öntsük össze azzal a szarral, amit a Mega Man-ből akar,
- Fűszerezzük meg egy rakás klisével és fancomic-okból (TES) lopott sztorival, elemmel,
- Infinite rókabőrt megért időutazást és dimenzióközi ugrálgatást se hagyjuk ki belőle,
- És kavarjuk jól meg az egészet, hogy véletlenül se sülhessen belőle ki értelmes.

Kiváncsi vagyok, hogy a "cosmic reset" fantázianevű ultimate-lame fasságot elsüti-e harmadjára is...

De, hogy bazdmeg olyan szinten nyúl a TES-ből, hogy az már fáj: Gemerl és Omochao, pl. soha a büdös, kettébaszott kurwa életbe' nem szerepelt az Archie Sonic-ba, ő meg most csak úgy belefingta, anélkül, hogy kiderült volna, hogy hogy kerültek oda, nincs is semmi értelme, hogy ott vannak...
E-Mail
TCH
2015.05.03. 11:38:05
Franctuggya. Sokadik.
E-Mail
Ádám
2015.05.03. 11:20:51
Ez már a harmadik, nem?
E-Mail
TCH
2015.05.02. 18:44:48
Nem nyugszol, te nyomorult féreg, mi?
E-Mail
ultracsicska spammer
2015.05.02. 17:31:19
Szüksége van egy sürgős pénzügyi hitel kölcsön?
* Nagyon gyors és azonnali átutalás a bankszámlájára
* Visszafizetése kezdődik nyolc hónap után kap a pénzt
bankszámla
* Alacsony kamatláb 2%
* Hosszú távú törlesztési (1-30 év) hossza
* Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
*. Meddig tart finanszírozni? Benyújtása után hitelkérelmi
Akkor számíthat egy előzetes választ kevesebb, mint 24 óra
finanszírozás 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információkat
tőled.

Lépjen kapcsolatba a jogos és engedélyezett csicska Company engedélyezett
hogy a pénzügyi támogatás más országokban.
További információ és hitelkérelmi nyomtatvány közös üzleti keresztül

e-mail: csicskaspammer@gmail.com

ugyanaz a szarputtony, mint két hónapja
Főigazgató
csicska company
E-Mail