Válassz nyelvet!
Kategóriák
Platformok
- (Cross-platform)
- Atari 2600
- Atari 800XL
- Atari ST
- Commodore +4
- Commodore 128
- Commodore 64
- Commodore Amiga
- FreeBSD
- GCE Vectrex
- Haiku
- JavaScript
- Linux
- Lua
- Mac OS X / macOS
- Magnavox Odyssey 2
- Mattel IntelliVision
- MorphOS
- MS-DOS
- NEC PC Engine / TurboGrafx-16
- NetBSD
- Nintendo Entertainment System / Famicom
- Nintendo Game Boy
- Nintendo Game Boy Advance
- Nintendo Game Boy Color
- OpenBSD
- PHP
- Python
- SEGA 32x
- SEGA Game Gear
- SEGA Genesis / Mega Drive
- SEGA Master System
- Sinclair ZX Spectrum 128
- Sinclair ZX Spectrum 16
- Sinclair ZX Spectrum 48
- Solaris
- Sony MSX
- Sony MSX 2
- Super Nintendo Entertainment System / Super Famicom
- Win32
« Újabbak - Régebbiek »
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]
TCH
2015.10.12. 19:58:24
Vagy de, a fák meg a hegyek de, meg alatta a bázis is. Formában vagyok ma baromságból. :P Sz*rk: Már csak azért is, mert mégse, mert az igaz, hogy ezek fedik egymást, de ez csak látszat, mert a parallaxban csak a "cakkos" rész érintett, azok meg nem fedik egymást, a hegyek teteje rastersplittel van mozgatva, meg alatta a fák teteje is. Akkor lenne igazi parallax, ha a fák teteje egy vonalban lenne a hegyek tetejével és azt lehetne látni, ahogy a fa időnként eltakarja a mögötte lassabban mozgó hegyet.
E-Mail
TCH
2015.10.12. 14:12:04
Mondjuk baromságot mondtam, mert az sem igazi parallax scroll, csak részleges. A háttér elemei ugyan eltérő sebességgel mozognak, de nem fedik egymást. Ha igazi parallax scrollt szeretnél látni, akkor nézd meg a Shadow of the Beast-et vagy az Agony-t.
E-Mail
TCH
2015.10.11. 22:27:08
Ha már Minus Infinity meg parallax scroll, akkor olyat itt a végén láthatsz; a felhőket nézd:
https://www.youtube.com/watch?v=2gV9M4Q3dnI#t=549
https://www.youtube.com/watch?v=2gV9M4Q3dnI#t=549
E-Mail
TCH
2015.10.11. 21:57:28
Ez nem parallax scroll. :)
A parallax scroll az az, amikor a háttér több rétegben scrollozódik, a közelebbi az gyorsabban, a távolabbi az lassabban.
Ez amit látsz, ez a háttérre húzott vertical sinus disortion és úgy van megoldva, hogy 8 pixelenként (azaz 1 char-onként) rastersplittet csinál és más méretű vízszintes eltolást húz rá az egyes charsorokra; ezt a legvégén a kijáratnál lehet legjobban látni fent a nagy lelógó plafonelemen, hogy "kockásan" van szétesve.
A parallax scroll az az, amikor a háttér több rétegben scrollozódik, a közelebbi az gyorsabban, a távolabbi az lassabban.
Ez amit látsz, ez a háttérre húzott vertical sinus disortion és úgy van megoldva, hogy 8 pixelenként (azaz 1 char-onként) rastersplittet csinál és más méretű vízszintes eltolást húz rá az egyes charsorokra; ezt a legvégén a kijáratnál lehet legjobban látni fent a nagy lelógó plafonelemen, hogy "kockásan" van szétesve.
E-Mail
zuschzero
2015.10.11. 15:48:22
Igen azt gondoltam hogy a platformok sprite-ok, hisz azok nem változtatnak formát úgymond, hanem csak eltűnnek az oszlop mögött.
Azért ez se kutya:
https://www.youtube.com/watch?v=kkuRlqAWoRY#t=10m58s
A hullámzás meg a színváltakozás mellett még parallax scroll is van!
Azért ez se kutya:
https://www.youtube.com/watch?v=kkuRlqAWoRY#t=10m58s
A hullámzás meg a színváltakozás mellett még parallax scroll is van!
E-Mail
TCH
2015.10.07. 20:08:33
Az első szinte biztos, hogy egy sima vertical scrollos pálya, aminek a teljes háttere statikus, ha megfigyeled, amikor a lila oszlop forog, a zöld alkatrészek - meg a közepefelé (44:56) a lilák is - mozdulatlanok, tehát nincs igazi mozgás, a lila oszlop forgásának illúzióját char-cyclinggal csinálják. (Ha megnézed a színezését, a fehér csík mindig ugyanott van, ahogy a fekete "rács" "elfordul" előtte.) A platformokhoz sprite-okat használtak, amit onnan lehet látni, hogy amikor a pálya "remeg" a platformok nem remegnek. (A remegés nagyon pici vertical scroll +1, -1.)
A második pedig ugyanez, csak pepitában: egy horizontal scroll trükk, ahol a felhős hátteren lehet látni, hogy nem "mozdul ki" az oszlop alól, tehát az oszlop és a felhő ugyanaz a scrollozott háttér, csak az oszlopon char-cycling van.
A második pedig ugyanez, csak pepitában: egy horizontal scroll trükk, ahol a felhős hátteren lehet látni, hogy nem "mozdul ki" az oszlop alól, tehát az oszlop és a felhő ugyanaz a scrollozott háttér, csak az oszlopon char-cycling van.
E-Mail
zuschzero
2015.10.07. 17:44:31
És ezeket vajon hogy csinálták meg?
https://www.youtube.com/watch?v=QLxXmnqaJtw#t=43m08s
https://www.youtube.com/watch?v=rJXM4EPbPe0#t=42m10s
https://www.youtube.com/watch?v=QLxXmnqaJtw#t=43m08s
https://www.youtube.com/watch?v=rJXM4EPbPe0#t=42m10s
E-Mail
TCH
2015.09.21. 21:25:43
De szerintem valójában nem mozog a háttér a kígyóson. :) (Már csak azért sem, mert a NES a rastersplittel csak vízszintesen tudja mozgatni a hátteret, mert a raszterek is vízszintesek.)
A kígyó szerintem úgy néz ki, hogy az eleje sprite, mögötte meg 8 pixellel "később" csak CHR-t cserélnek, valójában nincs mozgás.
A kígyó szerintem úgy néz ki, hogy az eleje sprite, mögötte meg 8 pixellel "később" csak CHR-t cserélnek, valójában nincs mozgás.
E-Mail
zuschzero
2015.09.21. 20:12:32
Igen tudom hogy több játékban van multi scroll, de nem úgy hogy közben még egy mozgatott háttér is van! Általában a háttéranimáció (pl a bossok) egy képernyőn szokott történni, nincs olyan közbe hogy a kamera még követi a karaktert. Hát nem tudom van-e leírás, igazából úgy nem kerestem rá.
E-Mail
TCH
2015.09.21. 19:16:43
A Bucky-t nem tudom hogy működik pontosan, de mivel háttér nincs, szerintem scroll se, csak egy rastersplit-es trükk.
Multi-way scroll több játékban is van (pl. Kirby), a kígyó meg szerintem sprite/CHR-cycling.
Igazából csak tippelgetek, nincs ezekről valami leírás, hogy-hogy csinálták?
Multi-way scroll több játékban is van (pl. Kirby), a kígyó meg szerintem sprite/CHR-cycling.
Igazából csak tippelgetek, nincs ezekről valami leírás, hogy-hogy csinálták?
E-Mail
zuschzero
2015.09.21. 18:40:38
Megaman 3-ban nincs folyamatos scroll, hanem képernyőként történik a mozgatás, mikor fölmászik a létrán akkor lehet látni hogy a mozgó platformok helyre ugranak úgymond, de a Bucky-ban pedig folyamatos felfelé scroll van tehát nem képernyőnként történik a dolog, így értettem a scrollozást. A Battletoads pedig méginkább elképesztő ebben a tekintetben mert ott nem csak egy irányba scrollozódik a kép hanem a kamera úgymond követi a karaktert tehát minden irányba!
E-Mail
TCH
2015.09.20. 21:49:01
Nem tudom, de szerintem a kígyósokon nincs háttérmozgatás, hanem a kígyó eleje sprite-okból van összerakva, amit meg 8 pixelen túl találsz mögötte, az meg CHR-cycling.
A Bucky-s cuccban ugyan mozgatják sávonként a hátteret (rastersplittel), viszont ott nincs scroll. Ha megnézed, az űrhajók mozognak vízszintesen (kivéve kettőt, ami áll), viszont a háttér tök fekete, ami dísz van rajta (bolygó, aszteroida) az sprite, ergo nincs mit scrollozni. Ez ugyanaz a trükk, mint ami a MegaMan3-ban van az erődben, ahol vízszintesen utazó platformok vannak.
A Bucky-s cuccban ugyan mozgatják sávonként a hátteret (rastersplittel), viszont ott nincs scroll. Ha megnézed, az űrhajók mozognak vízszintesen (kivéve kettőt, ami áll), viszont a háttér tök fekete, ami dísz van rajta (bolygó, aszteroida) az sprite, ergo nincs mit scrollozni. Ez ugyanaz a trükk, mint ami a MegaMan3-ban van az erődben, ahol vízszintesen utazó platformok vannak.
E-Mail
zuschzero
2015.09.20. 18:34:19
Már jó régen írtam ide!
Azt hittem, csak statikus képernyőn lehet azt megcsinálni NES-en, hogy mozgatják a hátteret, nem úgy hogy közben scrollozódik a kép, de kiderült hogy ez nem így van!
Ezekre gondolok:
https://www.youtube.com/watch?v=9QxAP2ZCcmg
https://www.youtube.com/watch?v=dWHPNnrTmKs#t=06m22s
https://www.youtube.com/watch?v=dWHPNnrTmKs#t=17m30s
Azt hittem, csak statikus képernyőn lehet azt megcsinálni NES-en, hogy mozgatják a hátteret, nem úgy hogy közben scrollozódik a kép, de kiderült hogy ez nem így van!
Ezekre gondolok:
https://www.youtube.com/watch?v=9QxAP2ZCcmg
https://www.youtube.com/watch?v=dWHPNnrTmKs#t=06m22s
https://www.youtube.com/watch?v=dWHPNnrTmKs#t=17m30s
E-Mail
NES4ever
2015.09.10. 10:45:37
Sziasztok!
Keresek egy NES játékot de nem tudom a címét. (Japánul volt írva....)
Azt tudom, hogy a ZAP Games gyártotta anno és egy vidámparkba kellett nyomulni, és labdákat rugdosni az ellenfélre. Amikor folyamatosan sérültünk akkor átalakult focilabdává minél jobban sérültél.
HELP!
Keresek egy NES játékot de nem tudom a címét. (Japánul volt írva....)
Azt tudom, hogy a ZAP Games gyártotta anno és egy vidámparkba kellett nyomulni, és labdákat rugdosni az ellenfélre. Amikor folyamatosan sérültünk akkor átalakult focilabdává minél jobban sérültél.
HELP!
E-Mail
TCH
2015.08.16. 19:32:27
Jogos, köszönjük. Mentségemre szóljon, hogy csak belinkeltem a rajzot, nem én csináltam.
Írtam figyelmeztetést a kapcsoláshoz a posztban.
Írtam figyelmeztetést a kapcsoláshoz a posztban.
E-Mail
PM
2015.08.16. 18:40:05
TCH2015.02.15. 19:36:38 üzenetére:
Ha valaki ezt a kapcsolástmegcsinálja, akkor szép pukkanást hallhat. A csatik lábkiosztása rendben, de a bekötési rajzon a lila csík valójában a 11-es lábra megy a 22 helyett.
Ha valaki ezt a kapcsolástmegcsinálja, akkor szép pukkanást hallhat. A csatik lábkiosztása rendben, de a bekötési rajzon a lila csík valójában a 11-es lábra megy a 22 helyett.
E-Mail
TCH
2015.08.09. 17:23:23
Már nem is számolom, hogy hanyadik szegás, meg kapkomos játékot önti bele ebbe a katyvaszba ez a fasszopó barom, a száztrilliomodiknál elvesztettem a fonalat.
Ez már nem is moslék. Erre már nincsenek szavak. Fuck ian flynn.
Ez már nem is moslék. Erre már nincsenek szavak. Fuck ian flynn.
E-Mail
TCH
2015.07.19. 22:29:20
Sőt, ahogy az egyik "cover trailer" kinéz, még a Golden Axe-et is beleborítja... Van még játék, amit nem öntött össze ebbe a moslékba, ez a retardált baromállat?!
E-Mail
TCH
2015.07.19. 22:13:09
És bazdmeg, most meg beleöntötte a sztrítfájtert is. Én most már magam alá szarok...
E-Mail
TCH
2015.06.14. 21:42:18
Szarkeverés Ian Flynn módra:
- Vegyük azt a szart, amit az Archie féle Sonic univerzumból csinált,
- Öntsük össze azzal a szarral, amit a Mega Man-ből akar,
- Fűszerezzük meg egy rakás klisével és fancomic-okból (TES) lopott sztorival, elemmel,
- Infinite rókabőrt megért időutazást és dimenzióközi ugrálgatást se hagyjuk ki belőle,
- És kavarjuk jól meg az egészet, hogy véletlenül se sülhessen belőle ki értelmes.
Kiváncsi vagyok, hogy a "cosmic reset" fantázianevű ultimate-lame fasságot elsüti-e harmadjára is...
De, hogy bazdmeg olyan szinten nyúl a TES-ből, hogy az már fáj: Gemerl és Omochao, pl. soha a büdös, kettébaszott kurwa életbe' nem szerepelt az Archie Sonic-ba, ő meg most csak úgy belefingta, anélkül, hogy kiderült volna, hogy hogy kerültek oda, nincs is semmi értelme, hogy ott vannak...
- Vegyük azt a szart, amit az Archie féle Sonic univerzumból csinált,
- Öntsük össze azzal a szarral, amit a Mega Man-ből akar,
- Fűszerezzük meg egy rakás klisével és fancomic-okból (TES) lopott sztorival, elemmel,
- Infinite rókabőrt megért időutazást és dimenzióközi ugrálgatást se hagyjuk ki belőle,
- És kavarjuk jól meg az egészet, hogy véletlenül se sülhessen belőle ki értelmes.
Kiváncsi vagyok, hogy a "cosmic reset" fantázianevű ultimate-lame fasságot elsüti-e harmadjára is...
De, hogy bazdmeg olyan szinten nyúl a TES-ből, hogy az már fáj: Gemerl és Omochao, pl. soha a büdös, kettébaszott kurwa életbe' nem szerepelt az Archie Sonic-ba, ő meg most csak úgy belefingta, anélkül, hogy kiderült volna, hogy hogy kerültek oda, nincs is semmi értelme, hogy ott vannak...
E-Mail
TCH
2015.05.03. 11:38:05
Franctuggya. Sokadik.
E-Mail
Ádám
2015.05.03. 11:20:51
Ez már a harmadik, nem?
E-Mail
TCH
2015.05.02. 18:44:48
Nem nyugszol, te nyomorult féreg, mi?
E-Mail
ultracsicska spammer
2015.05.02. 17:31:19
Szüksége van egy sürgős pénzügyi hitel kölcsön?
* Nagyon gyors és azonnali átutalás a bankszámlájára
* Visszafizetése kezdődik nyolc hónap után kap a pénzt
bankszámla
* Alacsony kamatláb 2%
* Hosszú távú törlesztési (1-30 év) hossza
* Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
*. Meddig tart finanszírozni? Benyújtása után hitelkérelmi
Akkor számíthat egy előzetes választ kevesebb, mint 24 óra
finanszírozás 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információkat
tőled.
Lépjen kapcsolatba a jogos és engedélyezett csicska Company engedélyezett
hogy a pénzügyi támogatás más országokban.
További információ és hitelkérelmi nyomtatvány közös üzleti keresztül
e-mail: csicskaspammer@gmail.com
ugyanaz a szarputtony, mint két hónapja
Főigazgató
csicska company
* Nagyon gyors és azonnali átutalás a bankszámlájára
* Visszafizetése kezdődik nyolc hónap után kap a pénzt
bankszámla
* Alacsony kamatláb 2%
* Hosszú távú törlesztési (1-30 év) hossza
* Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
*. Meddig tart finanszírozni? Benyújtása után hitelkérelmi
Akkor számíthat egy előzetes választ kevesebb, mint 24 óra
finanszírozás 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információkat
tőled.
Lépjen kapcsolatba a jogos és engedélyezett csicska Company engedélyezett
hogy a pénzügyi támogatás más országokban.
További információ és hitelkérelmi nyomtatvány közös üzleti keresztül
e-mail: csicskaspammer@gmail.com
ugyanaz a szarputtony, mint két hónapja
Főigazgató
csicska company
E-Mail
« Újabbak - Régebbiek »
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]