Új üzenet küldése








FUCK SPAM!

Sauron
2019.06.02. 04:45:25
Kar hogy nem tudok ide kepet feltolteni de irto rohejes szovegek vannak benne. A Rambo, meg a Star Wars pl, mrg az Indiana Janos.
E-Mail
Sauron
2019.06.02. 04:44:05
Haliho!

Egy ideje nem voltam.
Vettem egy rohejesen olcso kinai csodat. X9 a neve, mondjuk x1 van rairva, olyan mint a psp es az osszes NES jatekot jatssza plusz gba meg nehany komolyabbat is de nem jottem ra milyen gepre voltak.
Ljatszik meg videokat meg zeneket is. Kb 2 3 oraig megy egy toltessel es rca tv re is kotheto. Eleg tuti.
E-Mail
mutantleg
2019.06.01. 22:51:13
Siman, volt egy csavo aki anno levedte az "edge" szot es gyak mindent beperelt ami mozgott
https://www.geek.com/games/the-trademarks-of-one-of-the-most-notorious-copyright-trolls-are-no-more-1552719/

Gyartosor rovat:
https://twitter.com/antares031/status/1122784814011011072
E-Mail
TCH
2019.05.30. 14:36:50
Ja, azt tudom én is, örültem neki nagyon... Szóval a konzolok tkp. a hetedik generációval véget értek, utolsó hírmondójuk a Wii U volt. (Azért nem gyengén ironikus, hogy elsőként pont a mikrofos szándékozott pécét csinálni a konzolból, aztán akkor se (Xbox), meg most se jött be neki (Xbox1)... Egyedül nekik nem. Ahogy az is ironikus, hogy a tabletet is tkp. ők találták fel, aztán az is egyedül nekik nem jött be, még a Nintendo is jobban járt vele.)

Hát ezek nagyon nehéz emberek, az fix...

Nabazmeg...ájronméjden is elmehet ám a jó korpáspinájú büdöskurwaannya bélgilisztás picsájába bazmeg. Már azért is versenyzongora jár, hogy egy létező tárgy nevét lejogvédik, de hogy még azért is pereljenek, ami csak hasonlít?! Se kutyám, se macskám a 3DRealms, de ez egetverő pofátlanság ezektől a tuskó rokkerparódiáktól. Ezek már nem zenészek, ezek már ügyvédek. Dunába velük bazdmeg...
(Egyáltalán hogy engedheti meg a nemzetközi jog, hogy egy létező és használt kollokviális szó jogvédett legyen?! Holnap nyitok egy trashpunk zenekart "Table" néven és beperelek minden bútorszalont, jogi intézményt (vö. feljebbviteli tábla), nagykövetséget (vö. kerekasztal), de még a tabletgyártókat is?! Mivammá'?! Halál a jogászokra! Halál!)
E-Mail
mutantleg
2019.05.30. 13:48:16
Sajnos mar abszolut, most mar a processzorok is x86-64 ugyhogy konzolok innentol tenyleg gagyi pc-k
(illetve a nintendo switch egyfajta kivetel mert az hardverileg inkabb egy eros tablet cserelheto gombokkal)

Hat ezt a carmack hivta 'birodalomepites'-nek, ugyhogy azert az idezojel,
valojaban mindossze annyi tortent hogy a raven-nek segitett heretic-et meg hexen-t csinalni
(de ez valamiert mar sok volt.. mind1 nehez emberek ezek)

Kozben napi hirek, 3DRealms-et mar megint bepereltek rovat:
https://www.blabbermouth.net/news/iron-maiden-files-2-million-trademark-lawsuit-over-ion-maiden-video-game/
E-Mail
TCH
2019.05.29. 21:07:04
Nos, ezek szerint, akkor csak megint bebizonyosodott, hogy a pécé egy fos. Viszont mi van a mai konzolokkal? A Nintendo vagy a Sony cuccaiban is "pécés" chipek vannak már, nem?

UT 2004-et öcsémnél még láttam, az nem tűnt rossznak a járművekkel, meg mittudomén mikkel.
Ez már volt téma itt, pár oldallal, meg hónappal korábban, mondjuk Romero birohadalomépítése pont nem, az új infó.
Viszont akkor Epic meg pont a játékait szarja le ezek szerint és motor only...
E-Mail
mutantleg
2019.05.29. 17:36:37
Nem tudom hogy igy lehet-e, de a lenyeg hogy hardver tamogatas nincs pedig letezo tech van ra regota
es szoftveresen se lehet megoldani (konnyen) mert szar a hardver

Sajnos az utolso jo unreal az UT volt, legujjabbat ami a remake lett volna mar annyira siralmas lett hogy szornyu
A vicc hogy Q2-nel meg nem gondolkodtak motor eladason (legalabbis a carmack nem)
vagy jottek manusok hogy licencelnek es akkor mondtak egy nagyobb osszeget nekik csak hogy hagyjak oket beken
aztan meglepodtek amikor igent mondtak, illetve meg a romero tukmalta mondjuk a pl. valve-nek de ot
meg bantottak ezek miatt mert hogy 'birodalmat akar epiteni' ok meg csak jatekot akarnak csinalni ..
szoval olyan hogy tudatosan licenceljek mint a epic es pl legyen epkezlabb palyaszerkeszto vagy valalmi az fel se merult
E-Mail
TCH
2019.05.28. 21:45:11
Hát...én ott is közelről mennék távolabbra, mert ha távolról jövök közelre akkor távolabbi kirajzol, mintavételez, közelebbi kirajzol (előző eltűnik), az egymást fedő résznél mintavételez, merge, majd visszaír, míg fordítva, közeli kirajzol, fedő terület minta be, merge, kiír. Az egyik 6 lépés, a másik csak 4. Persze most csak okoskodok, mert fingom nincs, hogy csinálják, de én így álltam volna neki.

Nem értem, túl sok infó hiányzik nekem ehhez...
(Jah, csak most már van memória eladásra is, gondolom...)

Hát, írnám, hogy ez lol, de ez inkább sírnivaló. :/

Tekintve, hogy Q2-nél a fő biznisz már a motor volt, lehet, hogy a játék már csak alibi volt és ez látszik rajta. Asszem ezek után nem is baj, hogy kimaradt, az Unreal-t és az UT99-et a mai napig nem tudom megunni. (2004-et sokszor ki akartam már próbálni, de eddig mindig elmaradt.)

Hát most rápislantottam egy Q4 gameplayre. Szépnek szép volt, de valahogy a játékmenet nem győzött meg.
E-Mail
mutantleg
2019.05.28. 17:08:58
Jol gondolkodsz de az a nem atlatszo haromszog, annal tenyleg erdemes (lenne) a kozelebbit eloszor rajzolni
mert akkor a zbuffer (vagy depthbuffer) koran ki tudja szorni
A gond az az atlatszo haromszoggel van ami ugye nem takarja ki a masikat

Ez egy jo kerdes, valamiert be kell varnia amig az elozo rajzolas befejezodik valtas elott
(de es ezert baromi kenyelmetlen, azelott kb csak a reszecskekhez vallaltak be mert muszaj volt)

Igazabol hardware on-the-fly forditas mert shaderen belul van, lenyeg hogy a mai vidkartyak
nem tudnak olyan gyorsan shader-t forditani mint egy 20 eves hardware tudott

Q2-nek a fo bune hogy baromira unalmas, teljesen linearis palyak, ellensegek tenlyeg csak annyit tudnak
hogy kozel jonnek es lonek
Q1-be meg van amelyik ugral feled, vagy koveto raketat lo stb,
de Q2 -be kapsz a pofadba hat darab granatot es ez a maximum

Q4 meg ennel is rosszabb, gagyi doom3 render-el probaltak nagy teruletet berakni,
termeszetesen eltunnek a hullak a szelbe stb,
es mellete folyamatosan parancsokat ordibalnak az ember fulebe hogy meg nyugta se legyen
egesz palyak vannak ahol atvezetok vannak ami annyibol all hogy
negy manus ul egy asztal korul es beszelget merthogy expozicio
E-Mail
TCH
2019.05.28. 15:00:08
Aztmeghogymegmér? O_O Én segg vagyok az egészhez, de ha rajtam állna, fordítva csinálnám, mert ha a közeli takarja a messzebbit, akkor azt nem is kell kirajzolni. Ahogy megyek egyre távolabb, veszem fel a takarásban lévő "zónákat" és ami beleesik abba, azt nem rajzolom ki. Vagy ez nem így megy?

Miért olyan lassú két textúra közt váltani? Nem ugyanúgy a VRAM-ba' lakik az is?
(De akkor meg offsetelni kell fel és alá, nem? Vagy az nem úgy megy?)

Magyarán mai napig egy 20 éves hardware-t emulál, szoftveres on-the-fly fordítással, hogy működjön?

Hát, énnekem hiába mondod, hogy a Quake sorozat milyen... Q4 totál kimaradt, még videót se láttam belőle. Q1-ből csak azt (asszem). Q2-vel egyszer toltuk a kampányt négyen-öten az ig2.hu-ról; semmire nem emlékszem belőle. Q3-ból csak demo volt valami gémzár vagy hasonló CD-ről, a Sarge nevezetű karakter maradt meg belőle egyedül, aki nem tauntolt, hanem dícsért, ha ki tudtam nyírni (nagyritkán). Mitől fos a Q2?
E-Mail
mutantleg
2019.05.28. 11:48:42
Minden PC vidkartya ekkora, ugy ertem hogy a legmesszebb levot rajzolja ki eloszor es a legkozelebbit utoljara
nem egy bonyolult koncepcio, de a pc kartya azt mondja hogy rendezd el magadnak kocsog

Es ugye adva van hogy mondjuk szoftveresen megirod magadnak hogy csinalja ugyanazt a programod mint a dreamcast
es akkor abba a problemaba utkozol hogy ket textura kozott valtani baromi lassu, mindent egybe kell atatnod
avagy ugyanazt a texturat kell hasznalnod mindenre ami atlatszo vagy baszhatod a 60 fps-t
(valoszinu igy szuletett az ID megatexture technologiaja is hogy ezt megkeruljek, mivel a max texture meret megnott ezert egy darab bazi 32768x32768 textura van es abba van minden)

GC-t konkretan sokaig tudtak emulalni, igaz hogy a shader rajta szerenyebb volt a mostaniakhoz kepest
de azt itt es most alapon mukodott (tehat lehetett olyat hogy azt mondani ezen a kepkockan ezt a shadert hasznald erre a haromszogre, masikon mar masikat ugy hogy nem kellett elorre leforditani semmit ott helybe kuldte ki a kartyanak)
aztan a vege az volt hogy a pali shader-en belul irt egy GC shader forditot mert mashogy nem tudta megoldani

Q2-nel nekem csak a Q4 volt nagyobb csalodas .. sajnos a Q1 mar a hattyudala volt ennek a bandanak (Q3 gyak a Q1 single player nelkul)

E-Mail
TCH
2019.05.28. 09:43:12
Az xkcd-t én sem bírom, mert sokszor ostobaságok vannak rajta és ennek ellenére agyon van hype-olva. Azt nem tudtam, hogy a tulaj még ráadásul egy libbant agyhalott is, de nem lep meg. Viszont egyszer-kétszer neki is vannak jó megnyilvánulásai, sztem ez a kép speciel találó volt.

Öhh...na, akkor lehet tudni, hogy baj van, ha az alkotó maga sem ítéli jónak a munkáját, hanem majd a publikum eldönti...

Thx nép, du. meló után +qkkantom.

És csak az nVidia kártyák ekkora redvák, vagy az ATi-k AMD-k is? (Hogy érted, "normálisan rendezni"?)

GC olyat is tudott, hogy egyszerre nyolc effektet húzott rá ugyanazokra a kipumpált poligonokra; ezt se tudják máma még?

Igazság szerint én a felújított Q2-ről mint új játékélményről akartalak megkérdezni, de végülis ez se rossz, hogy most már tudom, hogy pécé iparban ezen a téren is csak a szarrágás van...
(...bár a zárójeles végszó igazából arra is választ adott, hogy szted fos. :] )
E-Mail
mutantleg
2019.05.28. 00:00:18
ha megmondom en neked a oszinteseget ugy tenyvalojaban
lehet hogy raytracelni tudnak mostmar
de hogy ha atlatszo haromszogeket kell normalisan rendezni
abba minden kartyajuk mai napig belehal az egy vicc
(avagy amit a 1999-ben dreamcast tudott hardverileg,
plusz a ma osszes letezo undoroidos meg hulyetelefon
azt mai napig nem tudjak belerakni a kartyajukba)

arrol nem is beszelve hogy meg mindig ott tartunk
hogy minnel kevesebb drawcall-t kell kuldeni
(avagy akkor jarsz jol ha minnel tobb haromszoget
kuldesz ki egyszerre, lehetoleg ugyanazzal a texturaval,
ehhez kepest gamecube tudott anno olyat hogy
min 4000 ojjektumot egyenkent kinyomni mar akkor,
de ezek meg most is az instancing-al szerencsetlenkednek
ha ilyesmirol van szo .. mert a hardvergyartonak ami egyszeru
az a lenyeg a fejleszto meg mind kapja be)

namind1 szoval nem vagyok elajulva pc-s videokarytaktol ugy altalaba
(illetve a q2 fassagaira nem a raytracing a gyogyszer )
E-Mail
mutantleg
2019.05.27. 23:55:10
xkcd-t inkabba hagyjuk, mondjuk azelott se voltam oda erte
de amiota kiderult hogy oszinten hillarista mar mindenbe ketelkedem amit ir

kb. egyelore varjak hogy valaki megmondja nekik hogy most jo vagy nem

sajnos nem de ugy tunik szombatrol visszakuldtem magamnak
ugyhogy meg tudjuk nezni:
https://www.sendspace.com/file/ehb4yl
(ami kritika valoban jogos hogy a mester szart bele ha lavaba esik
valaki, hagyjan hogy nincs teleporter de kimaszni se lehet sokszor,
valahogy nem erzem hogy agyontesztelte volna)
E-Mail
TCH
2019.05.27. 18:40:49
Ja, nép, Q2RTX-ről mi véleményed vagyon?
E-Mail
TCH
2019.05.27. 18:34:21
Lehet, hogy most már arra gyúrnak, hogy tényleg olyan szar legyen, hogy már jó legyen...
Csak nehogy ez legyen.

Rajongók ölik egymást, hogy ez most fos, vagy jó?

(Miért, kileakelték?)
E-Mail
mutantleg
2019.05.27. 11:59:03
Naivak ha azt hiszik a figura az egyetlen gond..
(90 milkabol bevallalhattak volna egy full CG-t es akkor nincs ilyen gond)

Ekozben megjelent a Sigil (Romero uj doom1 epizodja)
roviden igy tudnam leirni a helyzetet:
https://www.youtube.com/watch?v=LZxRLtrzzuI

(de letolteni meg csak jun1 tol lehet a ingyenelo verziot..
plane hogy nem talalom a leak-elt et sehol)
E-Mail
TCH
2019.05.27. 11:21:18
E-Mail
TCH
2019.05.13. 08:52:16
A BG egy demogroup, még ha játékokat is csinálnak néha. Értelemszerűen ez is inkább a technológiai villantásra fókuszál, mintsem a játékra. Ha megnézed a teasert, azzal van tele, hogy mi mindent hoztak ki a hardware-ből, amit - elméletileg - ki se lehetett volna hozni belőle, de konkrétan a játékról csak annyi van, hogy verseny, meg 5 (?) választható autó, választható színekkel. Valószínűleg maga a játék a "16-biten tizenkettő egytucat" kategória lesz, csak éppen CPC-n (vagy más 8-bites gépen) nem láttunk még hasonlót, mert eddig mindenki lehetetlennek gondolta. Mondjuk azért az a rész, ahogy forgatja a kocsikat, az nagyon durva, még 16-biten is az lenne; ilyet először kb. 32-bites konzolokon vagy win95-ön lehetett látni...
E-Mail
mutantleg
2019.05.12. 21:51:29
Argh .. mar megint autos jatekra pazarolja valaki a tehetseget?
Namind1 csak csalodott vagyok mert az elejen azt hittem
valami batman temaju jatek lesz..
Viszont a tobbi cpc-es racer-t elnezve tech-bol valoban
kihoztak a maximumot
E-Mail
TCH
2019.05.10. 08:54:26
Aha, tehát a Sonic 2006 érdektelen cutscene-ekből és folyamatos töltögetésből állt. Segáék tudnak valamit...mindent elbaszni, de azt nagyon.

Ez is baromi jó. Hiába na, Doom-ban mindent meg lehet csinálni. Mindent is.
E-Mail
mutantleg
2019.05.09. 22:21:24
Teljes kaosz rovat:
https://www.youtube.com/watch?v=TA9Q8EBR0bk
E-Mail
mutantleg
2019.05.09. 22:20:38
A Sonic 2006 a vilag nyolcadik csodaja:
https://www.youtube.com/watch?v=O0px0X_Wq-I
E-Mail
TCH
2019.05.09. 12:49:57
Jó, hát úvébólt alulmúlni kurwa nehéz, én aláírom. Ez a 2006-os Sonic ez akkora lófos volt, hogy még ennél is nagyobb?

Ez a HocusDoom is gecijó, ez az igazi Jazz3D... :D
E-Mail