@saxus: Mondjuk ott maguk a Crytekesek sem értették, hogy tulajdonképp mi is lenne a játéknak a koncepció, nem csoda, hogy lelőtték azt a projektet. Pontosabban a mikrofos odabaszott egy kinektet, hogy csináljanak rá valamit, de hogy mit...@saxus: Az editoruk kb. a Quake1-hez használt Editor óta nem fejlődött semmit. Ez azért elég erős csúsztatás.@saxus: Nos, azért Unreal-ban is láttam olyat, hogy egyik gyíklény gondolta jól kitér a lövésem elől. Ja, bele a szakadékba. Ilyet néha embernek is sikerül, úgyhogy ez nem minősíti az AI-t. ¬_¬@saxus: Dobsz feléjük egy gránátot, megpróbálnak elvonulni, ha fedezékbe bújsz, inkább gránátot dobálnak utánad, stb. Nagy újdonság, az Unreal ezt már sokkal korábban tudta, hogy fedezékbe ugrál, meg utánad megy. A halflájfos AI-t meg hagyjuk... |