saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
794 | #2799 | ^ | Idézet | Tue, 03 Sep 2013 13:43:56 +02 |
86.101.*.* | *.business.broadband.hu |
Ez a "kereszt-szerkesztés" meg nem igazán érthető, most akkor van egy pécéje, arra rá van dugva egy xbox meg egy ps és bármelyiken futtatni tudja a végterméket? Egyszerre. És igen. "Unrealnál ilyenre nem is nagyon van szükség, mert az engine ugyanazt csinálja mind a három platformon," Vagy nem, mert azért vannak eltérések az egyes platformok között. Nézd meg pl. a CryEngine-s videót, jól látható, hogy a PS3-mon közelebb van a köd, mint xboxon vagy PC-n. Ezt nem árt nézni szerkesztés közben, mert érhetik az embert meglepetések. "a játékot meg az engine belső nyelvén, az UnrealScriptben írják" Újabban már arra is van ilyen grafikus összekötögetősdi, hogy a komplexebb eseményeket ne kóddal kelljen navigálni, hanem a designer össze tudja kattintgatni. |