TCH (statz) | #1, Főfasz (10466) |
5464 | #2dcf | ^ | Idézet | Mon, 28 Jul 2014 21:19:18 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Emberek, ha valaki tud valami cuccot/gyógymódot rákra, vagy ismer valakit, aki tud, akkor ne tartsa magában. Az öregemnél nagysejtes tüdőtumort találtak. Műthető fajtájú és méretű, de műthetetlen helyen van, belenőtt a gerincébe; nem merik az idegsebészek bevállalni. Eddig egy áttétet találtak a lábában, de azt mondják, ha az eredetit ki lehet iktatni, akkor az áttét nem veszélyes. Viszont most gyűjtjük a módszereket arra, hogy hogy lehetne összezsugorítani és leválasztani a gerincoszlopról azt a vacakot, hogy operálni lehessen. Kemóra/sugarazásra menni fog, a hipertermiás kezelésre már kinézték a klinikát, B17-es kúra is be lesz próbálva, meg szedi az Avemar-t, de akinek van még tippje, az mondhatja.A vasút burkolt mosdatása ez a cikk. És néhol eléggé pofátlan módon csinálják. Pl. az átlagos késési idő éves lebontásának a grafikonja brutálisan torzít, mert a magasságot nem nullától kezdődően ábrázolja, hanem az idei késés mértékétől kezdve! Így aztán a rajz arányait nézve úgy tűnik, mintha a késések 87.5%-al csökkentek volna (azaz az eredeti mennyiség egynyolcadára), holott valójában csak 33.333%-al csökkentek (azaz az eredeti kétharmadára). Aztán a szavazás is elég érdekes, mármint, hogy mi a baj a mávval. Merthogy nincs a lehetőségek között az ami (a drágaság mellett) igazából a kurwa nagy baja a mávnak. A hozzáállása! Űberprosztóak és rettentően hülyék a vasutasok (legalábbis a kallerek, bakterek és a pénztárosok egy jó része, kivételek persze vannak), valamint a menetrendek készítői is nem tudom, hogy mi a faszt csinálnak; pl. ami a fehérvári/martonvásári vonalon van, az egy nagyon rossz vicc. (Hazafele óránként négy vonat van, ami egész jó, de ebből három ugyanazon a tízpercen belül indul (!!!) aztán fél óráig semmi! Miért is nem lehet ezeket negyedóránként küldeni?) De a legdurvábban torzítást a MÁV nem tehet semmirőlrészben lehet látni. Miért? Mert ott egy kördiagram, ahol fel vannak sorolva a késések okai és a legnagyobb részt az Egyéb ok (pl. baleset)adja. Érted, ez a csúsztatás és a burkolt mosdatás, mert az egyéb okba gyakorlatilag a másik három (pályahiba, biztosító berendezés(sic!), felsővezeték) kivételével bármi belefér, de ők odaírták, hogy baleset. És a sok hülye ezt fogja levonni konzekvenciának, hogy a máv az esetek elsöprő többségében a balesetek miatt késik, holott az egyéb okba számos más is beletartozik, többek között az extrém balfasz forgalomszervezés, ami sokkal nagyobb hányadát adja a késéseknek, mint a balesetek! Idestova másfél évtizede koptatom a fehérvári vonalat, általában Tárnoktól Kelenföldig vagy a Déli pályaudvarig, de volt néhány olyan évem, amikor lefele, Fehérvár fele sihuhuztam. Baleset miatt a 15 év alatt kb. 20-30 alkalommal késett a vonatom, míg balfasz forgalomirányítás miatt szinte minden kibebaszott nap késik a mai napig! Menetrendszerűen mennek a vonatok 10 percel többet a kiírtnál és olyan helyeken fogják meg, ahol teljesen fölösleges. Úristen, hányszor láttam már, hogy a vasúti ranglista legalján* lévő tehervonatokat elengedték mellettünk és nem, nem azért, mert szembe jött és csak egy sín volt, amire már ráment a teher; hanem minket megállítottak, hogy a teher előzni tudjon! És néha erre negyed órát is várni kellett! Hát hogy a fosba van ez, hogy a teher negyed órával a személy mögött jön és erre a magasabb prioritású személyt megállítják és beváratják vele a tehert?! WTF?! Dehát mit is várunk a zindextől? Volt (van?) az indexnek egy vasutasblogja is, ahova lehet levelet küldve panaszkodni a mávról, csak épp minek; a levél ugyan megjelenik post formájában, de rögtön megjelenik a fizetett brigád is - akik természetesen mind egyszerű vasutasok- és sztárügyvédeket porba alázó sebességgel és jogtudással percek alatt bebizonyítják, hogy az utas a hülye, mert a máv szabályzatának a hatvanharmadik paragrafusának a negyvenharmadik cikkelyében a guskrbljhk és a badrwzhag miatt a zsugurkdbzglhf az huburguhunyáf, továbbá gázkurbli, lucskoskáposzta és fapapucs, tehát minden űberfasza, a máv sirály, az a rohadt szemét utas az oka mindennek. (Persze van példa arra is, hogy tényleg igazi vasutas mondja, hogy az utas volt a fasz; onnan lehet tudni, hogy az utast igazi vasutas osztotta ki a fassága miatt, hogy a komment rövid és nincs benne bullshit.) Oka ennek roppant egyszerű, az előző kormányslepp szabályszerűen szétlopta a vasutat és ezt nem lehetett nem észrevenni, ezért aztán ment a szokásos médiamanipuláció... * Ok, nem a legalján, mert ott a szolgálati vonat van, de eggyel feljebb. Update 2024: Én a HavocS által - bőven 2010 előtt - adott lista alapján állítottam, hogy a teher, meg a szolgálati van a legalján, de a MÁV doksija szerint a különleges próbavonatvan a legalján; a teher attól jóval - és egy kategóriával - feljebb van...de még mindig jóval - és egy kategóriával - lejjebb, mint a személy. |