TCH (statz) | #1, Főfasz (10466) |
1270 | #2e01 | ^ | Idézet | Sat, 16 Aug 2014 23:29:42 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
http://www.neowin.net/news/when-talking-with-customer-service-reps-it-becomes-clear-why-windows-phone-isnt-selling-well Micsoda szánalmas, szarházi, csicska cikk! Fogadni mernék, hogy a mikrofos fizette az írót! Ebben a cikkben van három chatbeszélgetés; a cikk írója felment a Verizon, AT&T és Sprint online vevőszolgálataira, hogy tanácsot kérjen smartphone ügyben. Mindhárom helyen megkérdezte, hogy jó-e a winfosfón és erre a Verizon és az AT&T ügyfélszolisa egyaránt az iPhone 5-öt ajánlotta, mert nekik az van és működik, a Sprinté pedig két Androidos cuccot, mert azoknak volt a legjobb a netes értékelése. Namármost a cikk írója erre azt hozta ki ebből, hogy szándékosan húzták le a winfosfónokat és a winfosfón azért nem teljesít jól, mert az ügyfélszolgálatosok szándékosan lehúzzák! Három beszélgetésből levont egy ilyen konzekvenciát, hogy a winfosfónok az egész kibaszott bolygón azért szerepelnek szarul, mert három amerikai cég három ügyfélszolgálatosa volt olyan pofátlan szemétláda, hogy mást ajánlott a winfosfón helyett és ilyen láma indoklást mertek adni, hogy az x mobil saját tapasztalat szerint jó, az y mobilnak meg jó netes értékelései vannak! Kommentáljam? Minek... Egyrészt magáért beszél, másrészt meg ezt is le fogjátok szarni... |