Prometheus (statz) | #3, Főfasz (1833) |
1768 | #3a74 | ^ | Idézet | Mon, 25 Jan 2016 22:35:25 +01 |
176.63.*.* | *.catv.broadband.hu |
Hé, skacok. Szeretném a (térd)kalácsotokat kérni egy dologban, ami a fejemben motoszkál. Ha minden jól megy, pár hónapon belül lesz több pénzem, és ha még jobban megy, akkor időm is. Szeretnék befektetni energiát arra, hogy szintet lépjek az informatikai ismereteim területén. Nem akarok programozó lenni, de körülbelül egy olyan, praktikus tudásmennyiség birtokában akarok leledzni, amivel például a következő helyzeteket meg tudnám oldani egyedül is: A céges gépemre már két hete föltettünk egy Nuance PDF Converter nevű programot, ami működik is, de a hatására minden alkalommal, amikor megnyitjuk a Word-öt, följön egy error-üzenet, hogy nem sikerült elindítani az automatikus konvertert, vagy ilyesmit. Megpróbáltam beállítani a programban magában, hogy ne akarja önállósítani magát a külső programokban, mindhiába. Nyitottam egy ticket-et a helyi IT-nél, akik 10 méterre ülnek egy irodában, de két hétig nem is szóltak, hogy hahó, mi a probléma, sőt, lezárták a ticket-et "megoldva" néven. Telefonálgattam a többi IT-s vonalnak is persze, de se kép, se hang. Mindezek teljébe íme, a hab a tortán, a kukorica a kutyaszarban: Ma 5, azaz ÖT (!) órát töltöttem azzal, hogy telefonálgattam jobbra-balra a cseh, meg indiai IT központokba, hogy mégis segítsenek már hozzáférni a munkaeszközeimhez, a nyomtatóhoz, céges oldalhoz, stb. Mindez azért, mert egy jelszavam lejárt, és le kellett cserélni... Röviden, mindenhol betanított majmok ülnek. Én a ketrec másik oldalán akarok állni. De legalábbis kevésbé kiszolgáltatottnak lenni. A Word-ös fölugrós probléma kapcsán például szeretném tudni megnézni, hogy esetleg a program registry-jébe írta-e be magát a konverter. Vagy ilyesmi. Hol tanítanak meg normálisan Ájtíjül? Akár 1-2 évet is rááldozok, ha tudok. |