TCH (statz) | #1, Főfasz (10466) |
1889 | #3e64 | ^ | Idézet | Sat, 16 Jul 2016 18:55:50 +02 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
A kompozitjel nem "240p", hanem PAL vagy NTSC jel, ami 576 vagy 480 sor; ez nem digitális. Hogy mi? Ez zsír cucc. Már majdnem sajnálom, hogy nekem még CRT tévém van és nem kell. Majdnem. :] Persze, hogy hihető, csak csalóka. Először is, itt a dolog oroszlánrészét az assemblyben írt NESLib végzi, a C csak azt hivogatja, meg koordinátákat, egyéb fisz-faszokat számolgat. Másodszor, a dolog nem interaktív; azért egy játéknál jócskán bezavarhat, ha a játékos olyat csinál, amire nem számolt a készítő, itt meg lehet tudni mi lesz. Harmadszor, itt ugyan láttunk egy-két látványos effektet, de ezek valójában alap dolgok, amit egy ilyen általános libraryba be szokás rakni, azaz ha az igényeid túlfutnak rajta, akkor továbbra is marad az ASM; kötve hiszem, hogy lehetne vele olyan dolgokat csinálni, mint pl. itt a parallax scroll (https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=P0Xnm6sHYLo#t=4527), vagy itt a sinus disortion (https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=P0Xnm6sHYLo#t=1022), de csak, hogy egy egyszerűbb is legyen: átlós scroll-t tud, mint a Kirbyben, vagy esetleg bármilyen char/palette cyclinget? A RAM disk egy csodálatos dolog. Kiváló pl. arra, hogy a bazibatár WINE leforduljon, amíg az ember elmegy ebédelni és mivel a RAM-ban folyik a dolog, ezért kb. le is fut addigra, mire visszaér. Aha, csak nem ebben a kurwa országban! Éljen kurwa sokáig a kibaszott ELMŰ és a kibaszott áramszünet! A KURWA ANYÁTOKAT, TI FASSZOPÓ GECIK!!! |