@OrkenWhite:A mai trévéken szerintem szarul néznek ki azok az üres sorok. Kinek mi tetszik. Itt most nem az ízlés volt a kérdés, hanem, hogy hogy működik egy analóg jel normális konverziója.@OrkenWhite:Másrészt, az későbbi upscaling-re nem alkalmas. Dehogynem. Csak előtte kell nyomni rá egy doublescant.@OrkenWhite:Nem mindegy néha, hogy 40ms-mal előbb, vagy később ugrasz egy platformerben. Nem véletlenül alkalmaznak speedrunoknál CRT-ket. A 40 ms annyira az emberi érzékelés határán van, hogy azon fennakadni elég érdekes lenne.@OrkenWhite:A mai trévéknek natív felbontásuk van. Csak azt képesek megjeleníteni, minden mást egy belső scaler-en keresztül kell átfuttatni, és ha interlaced videóról beszélünk, akkor még deinterlacing-re is szükség van, mert ezek csak progresszív videót jelenítenek meg. Ha natív felbontáson adunk neki jelet, akkor ott csak a képjavító szarságok okoznak lagot. És a hardware-s átskálázás ennyi időbe tellik? Valami el van akkor baszva nagyon. Egyébként meg az, hogy ennyi nyűg van vele, az tuti valami bufferelési elkúrás lesz, mert azt nem hinném, hogy a kb. 2 millió képpontot párhuzamosan állítja be a cucc, ha meg ugyanúgy pixelenként lövi be, akkor meg nem framebufferrel kéne dolgozni, hanem lehetne linebufferrel is. |