@Prometheus:1.: Azt nézted-e, hogy ki töltötte föl a videót? ;) Láttam, de semmit nem mond a neve.@Prometheus:Az is lehet, hogy tőled lopták a véleményüket. :P Azt nem hiszem. Inkább csak megint előbb mondtam ki valamit. De biztos voltak mások, akik ezt előttem mondták.Tévedés. Igazságból egy sincs. Nincs igazság. :P
Viccen kívül, az igazság relatív és szubjektív, nem valami kőbe vésett dolog.@Prometheus:Elmondtam a véleményemet, hogy szerintem a reklám, mint olyan, egyfajta információs környezetszennyezést generál, ami már káros a társadalomnak, és ennek az Adblock megjelenése is ékes bizonyítéka, amit ugyebár egy társadalmi igény szült. Ezt szépen mondtad.@Prometheus:Ez maga a marketing mint szakma válsága egyébként. Szerintem a marketing mindig is egy kamu volt, de ez csak az én véleményem.@Prometheus:Ezzel egyetértett, és elmondta, hogy a szakma egyre inkább afelé tolódik, hogy magát a terméket segítsen egy eladható valamivé kialakítani, már a kezdetektől fogva. Én nem ezt látom. Hanem azt, hogy egyre több reklám van és egyre erőszakosabbak. A célzott reklám a pofátlanság csúcsa, amikor már nem mindenkinek ugyanazt basszák oda, hanem először tanulmányoznak, mint valami állatot és aztán olyan "csemegét" basznak eléd, amit elfogyasztasz. |