@kemi:Jó, de aki életébe nem látott számítógépet, gyorsan kitanítják kódolni, fingja nincs, hogy működik a memória, mi az a stack meg heap, annak hogy magyarázod el, hogy mi az a buffer overflow? Ma már a multiknak gyorsan munkára fogható pénztermelő robotok kellenek, optimalizálni nem kell, mert olcsó a hardver, itt jönnek képbe a VHLL nyelvek. Egy C64 játéknak bele kellett férnie 38911 bájtba, ma nézz meg egy bugyuta kis mobiljátékot, mekkora. Hát ebben igazad van. (Csak szőrszálhasogatás gyanánt, C64-en a 38911-es limit csak a BASIC kódra vonatkozott, az összesen elérhető szabad memória 65528 byte volt. :) )
Igazából az a szomorú, hogy saxus is tudott már kódolni a fősuli előtt, csak neki sikerrel mosták ki az agyát a mikrofos programozó képzőben , oszt most már bloatgenerátor lett. A mai felsőoktatás - tisztelet a kivételnek - dilettáns idiótákat termel ki. Manapság a diploma mellékes, mert anélkül is tudhat valaki és azzal se, meg ugyanez fordítva is igaz. |