Jaaj, ezek az ügyfélszolgálatosok a legjobbak. Betelefonálsz, mert nincs net, erre megkérdik, hogy "Bedugta a modemet?" Nem, direk kihúztam a falból... Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel jönnek, idiótának nézve az embert. Nemegyszer volt a UPC-nél is, hogy hip hopp nincs net. Sokadikra már betelefonáltam, hogy mi van és: Náluk minden megy, biztos nálam van a hiba. Még nagyon régen volt szintén a UPC-nél, hogy 1 hétig nem volt net(se Kábel TV, se semmi). Gondolom az egyik öregasszony megunta, hogy nem tudja nézni az Esmeraldát a TV-ben, és nagynehezen kihívták őket. 3 nap tökölés, és rájöttek, hogy valamelyik fő kábel el van szakadva. Persze a havidíjat rendesen ki kellett perkálnunk, hiába nem volt 1 hétig plusz még 4-5 napig net :D |