saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
3163 | #1c34 | ^ | Idézet | Sat, 28 Apr 2012 23:13:45 +02 |
84.3.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Másra való.
Látom, nem értetted meg a példát: adott egy funkció, amely kliens oldalon így, szerver oldalon úgy működik. Kliens oldalon ugye a hálózati réteghez kell hozzáférnie, szerver oldalon meg az adatbázishoz. Mindezt úgy,h ogy ez a funkció egy nagyobb másikba épül bele, és nem, nem opcio az if (kornyezet == szerver) módszer. Itt ha egy függvénypointert adnál át, nem tudnál adatbázist vagy hálózati réteget átadni csak mondjuk globális változón, ami meg megint egyéb okok miatt nem nyerő megoldás.
Sok feladatot absztraktabbul, rugalmasan, újrafelhasználhatóan, tesztelhetőbben tudod megoldani vele. Ez a létjogosultsága.
Miután 12 mega volt a memóriafelhasználás, mikor elindult a Thread és 20 mega a maximális felhasználás, így 8 megát használt a matekolás során. Gondolom, míg az egyik thread tette a dolgát, addig a másik takarított, amit az előző futásból ott maradt. Persze, ha akarod, nevezd szemétnek, csak azon is fuss egy kört, hogy a takarítást helyből párhuzamosan csinálta a GC anélkül, hogy nekem ezzel bármi dolgom lett volna.
Á. A java picit lustább GC-t használ alapból, ráadásul az szereti teljesen magának menedzselni a ramot többé-kevésbé az OS-től függetlenül. Van ennek a megoldásnak is előnye meg hátránya. Ettől még az sem fog a memóriában hagyni hosszú távon olyat, ami nem kell.
Nincs olyan, hogy kell, azt választasz témának, amit akarsz. Persze, legyen értelmes.
Photoshop pl. pont lenne OSX-re, bár azzal én nem élek. (Apple mindig is erős volt az audiovizuális sw-k fejlesztői között kezdve a kiadványszerkesztéstől a pixelgrafikán át a videóvágásig és a zeneszerkesztésig) Amivel időnként játszok (SC2, Minecraft) az is van. Viszont munkához kell Visual Studio, ami meg nemigazán van OSX-re.
Szatiéknak egyedül csak a fizetőképességével és az üzleti érzékével volt gond :) |