saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
1389 | #1e11 | ^ | Idézet | Sat, 07 Jul 2012 21:09:17 +02 |
84.3.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Jelenleg az a nagy büdös helyzet, hogy _egy_ normális 2D-s api nem létezik. És az a röhej, hogy ami van 2D api, jellemzően az is 3D-re (pl. Direct3D vagy OpenGL) hívásokból operál. Szimplán 3D feldolgozásra van kihegyezve a VGA, ennyi. Esetleg még lehet bűvészkedni shaderből low level memcopy-t újraimplementálva, de az kb. a hagyjuk kategória. Mondjuk emellett van egy halom előnye is a Direct3D/OpenGL használatának. (pl. egyszerűbb skálázni bármit is.)
HL2-nél mondjuk nekem a DX9-es renderrel anno voltak problémáim, igaz csak a crackelt változattal. Steamessel soha.
Mimimimi? Lemaradtam valamiről?
Bocs, hogy le mertem szokni az agyatlan MS fikázásról és körbe mertem nézni, mi van a világban. |