saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
1351 | #21bb | ^ | Idézet | Sun, 18 Nov 2012 17:50:05 +01 |
81.182.*.* | *.pool.t-online.hu |
"Miért csak a multit?" 1) nem akarok AI-t irni. 2) Multi jobban erdekelne IG2-bol 3) Single player kampany amugy sem volt olyan nagy wasistdas. Sima skirmish nehany random esemennyel megtoldva. "hogy a timeval-os struct nincs inicaializálva," Ahah, nezegetem ezeket a gyonyorusegeekt... Hat, sztem maga a cucc az kizarolag debug builddal keszulhetett es valoszinuleg ugy mukodhetett, hogy lefoglalt egy valagnyi ramot, oda belehanyta az adatot, majd szepen kiirt mindent diskre. Hogy ez mibol latszik? Egy valag fajl tele van a 0xCDCDCDCD patternnel, ami az MSVC runtime debug modu mallocjanak jellegzetessege, hogy mindent azzal inicializal, hogy lassad, mit nem inicializaltal meg fel :) De legalabb egyszerubb kiszurni azt, hogy mi nem kell. Visszont basszak meg, .xvo-bol van vagy 4 fele formatum eddig. Mar, ha az elso 2 byte az valami header feleseg akar lenni, amire azert nem mernek megeskudni. Bar ugy nezem, szomeben inkabb csak a vertexek es a haromszogekben kulonbozik (azok is viccesek, 3 db short, 8 byte-n, utolso ketto mindig 0xCDCD :D) Vertexeknel kerdes meg, hogy azok milyen sorrendben vannak.. (vektor (3float)+normalvektor (3float)+UV mapping pakoltan -- eddig ez a legvaloszinulbb -- vagy valami egyeb trukkozes. Erre most csinalok valami rajzoloprogit, amivel talan mar sikerul letisztazni, hogy mi mi. |