@saxus: 1) nem akarok AI-t irni. With all do respect de sem a Reunionban sem az IG1-2-ben nincs igazi AI. A gép kb. csítel megállás nélkül, fleetspawn, meg a többi. Ok, IG2-ben már nem annyira, de azért a nehezítést ott is inkább a helyzetösszeállítás, meg a játékos szívatása jelenti, mint az, hogy a gép gondolkodik.@saxus: "hogy a timeval-os struct nincs inicaializálva,"
Ahah, nezegetem ezeket a gyonyorusegeekt... Hat, sztem maga a cucc az kizarolag debug builddal keszulhetett es valoszinuleg ugy mukodhetett, hogy lefoglalt egy valagnyi ramot, oda belehanyta az adatot, majd szepen kiirt mindent diskre. Hogy ez mibol latszik? Egy valag fajl tele van a 0xCDCDCDCD patternnel, ami az MSVC runtime debug modu mallocjanak jellegzetessege, hogy mindent azzal inicializal, hogy lassad, mit nem inicializaltal meg fel :) De legalabb egyszerubb kiszurni azt, hogy mi nem kell. ?
Te most az xv-kről beszélsz vagy az én Amigás parport progimról? Ha az előbbi, akkor minek kvótoltad be a timeval-os beszólást, ha meg az utóbbi, akkor az msvc-nek mi köze az Amigához?@saxus: (vektor (3float)+normalvektor (3float)+UV mapping pakoltan Mijazanormálvektor. Énnemérteniháromdé.@saxus: Tovabba ugy nez ki, valoban pakolt formatumban lesz. Az sztem dettó ugyanaz a gz-s micsoda, mint a DAT fájlokban. |