@kemi:Strippelt verziók vannak fent, de itt a legfrissebb forrás.
a g_thread_init(NULL) elől ki kell venni a kommentelést, hogy GTK2-n leforduljon. Letöltöttem, kivettem, de nálam nem fordul, valamit nem jól csinálok.root@Csabi:~/downloads/src# gcc bgafc_rc_cpp.cpp
bgafc_rc_cpp.cpp:10:19: error: gtkmm.h: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár
In file included from bgafc_rc_cpp.cpp:13:
TreeviewColumnRecord.h:13: error: ‘Gtk' is not a namespace-name
TreeviewColumnRecord.h:13: error: expected namespace-name before ‘;' token
TreeviewColumnRecord.h:14: error: ‘Glib' is not a namespace-name
TreeviewColumnRecord.h:14: error: expected namespace-name before ‘;' token
TreeviewColumnRecord.h:16: error: ‘Gtk' has not been declared
TreeviewColumnRecord.h:16: error: expected ‘{' before ‘TreeModelColumnRecord'
TreeviewColumnRecord.h:16: error: invalid type in declaration before ‘{' token
TreeviewColumnRecord.h:16: warning: extended initializer lists only available with -std=c++0x or -std=gnu++0x
TreeviewColumnRecord.h:17: error: expected primary-expression before ‘public'
TreeviewColumnRecord.h:17: error: expected ‘}' before ‘public'
TreeviewColumnRecord.h:17: error: expected ‘,' or ‘;' before ‘public'
TreeviewColumnRecord.h:19: error: declaration of ‘~TreeviewColumnRecord' as non-member
TreeviewColumnRecord.h:21: error: expected constructor, destructor, or type conversion before ‘<' token
TreeviewColumnRecord.h:22: error: expected constructor, destructor, or type conversion before ‘<' token
TreeviewColumnRecord.h:23: error: expected constructor, destructor, or type conversion before ‘<' token
TreeviewColumnRecord.h:24: error: expected declaration before ‘}' token
root@Csabi:~/downloads/src# BTW, látom kettébontottad a táblaforgatást, ami jó ötlet! Viszont akkor a 2. forgatórutinban nincs értelme a table-höz nyúlni, hiszen nem használjuk.
void shuffletable_cr2() {
int i;
unsigned int c;
unsigned char temp;
for (i = 0; i < 256; i++) {
c = rnd2() & 255;
table_pos[table[c]] = i;
table_pos[table[i]] = c;
temp = table[c];
table[c] = table[i];
table[i] = temp;
}
} helyettvoid shuffletable_cr2() {
int i;
unsigned int c;
for (i = 0; i < 256; i++) {
c = rnd2() & 255;
table_pos[table[c]] = i;
table_pos[table[i]] = c;
}
} és a bgafc_rc_cr2()-ben az első for ciklusban a table [k] = k; sor sem kell.
Amúgy szerintem sokat lehetne gyorsítani az algoritmuson, ha a progressbar-t csak minden N-edik alkalommal frissítené be, mondjuk minden 256 byte után. if (++n & 255 == 0)
{
gdk_threads_enter();
progress->set_fraction(d);
gdk_threads_leave();
} @kemi:Közben ez is kész van. Kell hozzá pygame, kicsit más mint az eredeti, de egész jól el lehet vele játszogatni. :D Majd kipróbálom, csak majd leszedek egy pygame-t. Apropó hallottad, hogy a Python team összebalhézott valami angol céggel, akiknek ugyanez a nevük és most megy a harc a névért?@kemi: Az Intel is beszáll ebbe a bigbráneresdibe. Na, gratulálok, így kell gajraverni azt a kurwa jó ötletet, amit kitaláltak! Hát ezek után tuti nem fogom igénybe venni az intel szolgáltatását... |