TCH (statz) | #1, Főfasz (10466) |
1691 | #2487 | ^ | Idézet | Sun, 24 Mar 2013 22:36:16 +01 |
78.92.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Igen, így működik és nem, nem ugyanaz, mert a másodikban ott a define. Valamiért a Lazarus nem lőtte be magától. Csak azért kellett, mert a 6502 emulátoromat tesztelem és a proci emulációját ugye külön szálba kell tenni. Egyébként eddig működik, elsőre. :) (Csak a zero flag kezelését kellett kijavítanom. :P Mert elsőre agylag miatt sikerült úgy megírnom, hogy a vizsgált paraméter negáltja lesz a zero flag, ami kizárólag akkor működik jól, ha a paraméter vagy full nulla vagy full egyes, az összes többi esetben hibásan igazat fog adni.) Persze még nem teszteltem végig az egész utasításkészletet, sőt az illegal utasítások a JAM kivételével le sincsenek programozva még (meg még egy két dolog, pl. decimális mód, vagy a page boundary büntetőciklusok), de már eredményt akartam látni, úgyhogy az emu egység köré gyorsan odakúrtam egy virtuális gépet (haha), amiben (egyelőre) csak egy $200-tól kezdődő screen memória van (160x120x6), amiben egy byte egy pixel, de csak 6 bitet használ belőle (r/g/b 2/2/2); tudom ez igazi gépen pazarlás lenne, de ezt a fost direkt az emu rétegem tesztelésére írtam, nem másra. Aztán írtam egy 6502 programot, ami kirajzolja a palettát. *= 19712 lda #0 ldx #0 - sta 512, x inx clc adc #1 cpx #16 bne - - sta 656, x inx clc adc #1 cpx #32 bne - - sta 800, x inx clc adc #1 cpx #48 bne - - sta 944, x inx clc adc #1 cpx #64 bne - .byte 2És íme az eredmény. (A képernyő 4x nagyított, hogy látni lehessen valamit rajta.) |