English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1428) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.12.02. 21:02)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 16 post

kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
50 | #112e | ^ | Idézet | Wed, 08 Sep 2010 16:24:20 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Hogy lehet a chromeba a nyomtatási képet megnézni?


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
415 | #112f | ^ | Idézet | Wed, 08 Sep 2010 18:07:34 +02
84.0.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
Sehogy. Nincs benne, pedig már két éve könyörögnek érte az userek.
Állítólag a Chrome 7-ben debütál majd a print preview.
http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Chrome#Release_history
A Chrome major version usque 4-5 havonta emelkedik, szóval a GPU gyorsításra, meg a print previewre jövő januárig várni kell.

- VAGY -

Használd a Chrome 7 dev-et. Mert ugye a 7-es még csak dev fázisban van.


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
477 | #1130 | ^ | Idézet | Wed, 08 Sep 2010 20:58:54 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Azért remélem a GPU gyorsítás elérhető lesz Atisoknak meg Nvidiásoknak is. Ugyanis az Nvidia követte el nem rég azt a szemétséget, hogy ha bármilyen ATI GPU van a gépedben akkor letiltja a PhysX gyorsítást. Valahol szó volt róla hogy nyílt szabvány lesz, és elérhető lesz ATI kártyákon is. Az AMD dolgozik a saját hardveres fizikai motorjukon, de hát akkor is nagy geciség volt ez, elég nagy felháborodást kavart a gémerek körében. A jövőben azért se veszek GeForce kártyát. :P


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
274 | #1131 | ^ | Idézet | Wed, 08 Sep 2010 22:11:36 +02
84.0.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
Mármint akkor tiltja le, ha az nVidia kártyán KÍVÜL is volt benne még egy plusz ATI kártya is? (Legalábbis gondolom, lévén, ha nincs nVidia GPU a gépben, akkor nVidia driver sem lesz. :P )
Ez ugyan tényleg nagy geciség, de mi a túrónak két darab videókártya egy gémernek???


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
145 | #1132 | ^ | Idézet | Thu, 09 Sep 2010 10:19:17 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Pl. úgy, hogy az egyiket használod fizikai gyorsításra, a másikat meg grafikára. Azon kívül meg az integrált videósok is bebaszhatják a PhysX-et.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
123 | #1133 | ^ | Idézet | Thu, 09 Sep 2010 20:50:58 +02
84.0.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
Aham. Szóval egy mai pöcés játék már két videókártyát igényel. De jó, hogy én ezekből a lehúzásokból már mind kimaradok. :)


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
639 | #1134 | ^ | Idézet | Thu, 09 Sep 2010 21:05:59 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Egy is elég. Gondolom azt akarja kivédeni az Nvidia, hogy mondjuk veszel egy alapkategóriás GeForce-ot futtatni a PhysX-et, és egy csúcs ATI-t grafikára. Mert ugye ár/teljesítmény arányban az ATI sokkal jobb, viszont hardveres fizikai motorja nincs. Amúgy meg nem muszáj, csak plusz effekteket ad. A felháborodást az okozta, ha van mondjuk egy integrált videochiped azt hiába tiltod le és használsz Nvidia kártyát nem fog menni a PhysX, mert letiltja a driver. Ha meg az AMD is kifejleszti a saját motorját akkor lesznek olyan játékok amik csak Atival, meg olyanok amik csak Nvidiával tudnak hardveres fizikai gyorsítást. Szabvány rulez :P


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
815 | #1135 | ^ | Idézet | Thu, 09 Sep 2010 22:33:12 +02
84.0.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
Pécé sux, játssz inkább valamelyik retrogépeddel. ;)
Azok ugyanis, ha szabványosnak nem is, de fixnek mindenképpen fixnek mondhatóak, így mindegyik gépen, mindegyik program fut, ellentétben a pécével, ami egy barkácsgeci és nincs két egyforma belőle a földön, így aztán inkompatibilitás rulez. :P
Szerinted miért hagytam oda az egész windózos játékipart a gecibe, már vagy hat éve? Mert kurva sok pénzt kell kibaszni azért, hogy szar játékokkal játszhass. :P

BTW, próbáltál keresni valami workaroundot, hogy hogy lehet bekapcsolni mégis a "fizikszet"? :P Mer én találtam itt valamit: http://www.overclock.net/graphics-cards-general/452154-guide-how-enable-physx-nvidia-card.html
http://www.ngohq.com/news/16560-patch-re-enables-physx-when-ati-card-is-present.html


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
357 | #1136 | ^ | Idézet | Fri, 10 Sep 2010 10:08:08 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
A DOS-os korszakban még jó volt a PC-s játékipar, de mostanában kevés olyan játék van ami tényleg jó. Egyre inkább rászoknak arra a fejlesztők, hogy kiadják kurvára félkészen, hogy előbb lehessen belőle sokat kaszálni, (á la GTA4) aztán egy éven keresztül öntik a patcheket.

Ez kéne: http://www.tomshardware.com/news/nvidia-physx-ati,5764.html


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
1243 | #1137 | ^ | Idézet | Fri, 10 Sep 2010 21:22:17 +02
84.0.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
A pécés játékipar a DOS korszakban is egy halom kula volt, a játékai a többi platformról átemelt, olcsó és hipergagyi konverziók voltak.
A DOS-os játékok usque 1993 környékén kezdtek el némi fejlődést felmutatni, de túlnyomórészt így is fos maradt a kínálat a pécé "erőbő' ódom meg, me' erős vagyok meg hüje" filozófiája miatt.
Nagyon kevés DOS játék van, amit tényleg DOS alá írtak eredetileg és jó játék is lett. Ha hozzávesszük azokat a konverziókat, amik jól sikerültek, akkor talán egy kicsit jobb a helyzet, de összességében (imho) így is siralmas egy C64-el, Spectrummal, Amigával, Atarival, vagy valamelyik konzollal szemben.

A pécé sosem volt játékgép és sosem lesz az.
Csatolódó videó: http://www.youtube.com/watch?v=cETl8PhUy_E
that physics on graphics cards may not so much be a technology problem but a game of politics
Hát ezt eddig is lehetett tudni, az egész pécés ipar a politikáról szól. :P
Check the www.ngohq.com website for the software to become available this weekend.
Hát ez 2008-ban volt, azóta csak kiadták már ezt a utilityit. :)
Valahol itt kell, hogy legyen: http://www.ngohq.com/home.php?page=Files
Próba cseresznye.


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
449 | #1138 | ^ | Idézet | Fri, 10 Sep 2010 22:09:19 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Kerestem már ott is, meg a gúglin is, de nem találtam meg. De mindegy nem olyan fontos, csak gondoltam kibaszok az Nvidiával, hogy nekem is van fizikszem. :P Amúgy meg konzolon se más a helyzet, PS3-ra ugyanúgy winyóra kell telepíteni a játékokat, szóval még béta fázisban kiadhatják, ha elkészül fel lehet patchelni, sokan megveszik, és így a játékosok tesztelőkké válnak, úgy hogy a fejlesztő egy fillért nem fizet nekik, sőt kapja utánuk a pénzt.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
1310 | #1139 | ^ | Idézet | Fri, 10 Sep 2010 22:50:00 +02
84.0.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
Az nVidiával úgy baszhatsz ki legjobban, ha nem veszed meg a kártyáikat. Amúgy sem érnek szart sem. :)

Hát, hogy most mi a helyzet konzolon, az egy merőben más kérdés, mint az, hogy mi volt konzolon akkoriban.
De amúgy ebben egyetértünk, a mostani játékok konzolon is szarok, dettó mint a pécések.
Az egyetlen differencia, hogy a konzolt megvetted egyszer, oszt utána, amíg írnak rá játékot, azt mind viszi, mert fix a hardware.
És egy ilyen konzol életciklusa usque (átlagban) 6 év körül mozog, így 6 év alatt egyszer kiadtad a lóvét a gépre, oszt csumi.
Pécét, meg állandóan tuningolni kell, mer' rókabűrke. Egyszóval a pécés ipar sokkal nagyobb átbaszás, mint a konzolos.

BTW, a konzolok néha többet is élnek, mint 6 év. http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Video_game_console_timeline
A csúcstartó (ofcoz) a NES, pontosabban a Famicom, (mert Japánban tartja a csúcsot) ahol 83 júliusától 2003 szeptemberéig gyártották, vagyis a NES kicsit több mint 20 évig élt.

Na AZ tuti befektetés volt, bazdmeg! :))))) Gondolj bele, megvették a gyereknek 83-ban, amikor beiratták a kiscsoportba és húsz év múlva, amikor kijött az egyetemről még létezett a platform! :))))) Mikor produkálja ennek akár a tizedét is valamilyen szaros pécés alaplap, meg videókártya?


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
480 | #113a | ^ | Idézet | Sat, 11 Sep 2010 09:21:37 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Sőt, a kínaiak még most is gyártják. :) És van ám jó minőségű famiclone is, nem csak az a szar amit nálunk a piacon lehet kapni. Japánban amúgy elég népszerű az RPG maker, meg hasonló motorokkal készített 2D-s játékok, ahhoz meg elég a NES, talán azért futhatott olyan sokáig.

Hozzáteszem, a C64 is futott kereken 10 évet (1983-1993) és még 98-ban is gyártottak licensz alapján egy szériát. Akkor még nem volt olyan gyors a fejlődés, és akkoriban mélyen aláásta a konkurenciát.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
370 | #113b | ^ | Idézet | Sat, 11 Sep 2010 14:38:06 +02
188.36.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
A fejlődés akkor is gyors volt. A fejlődés a win95 megjelenésével szűnt meg. Azóta ugyanis ugyanazt a technológiát adják el az embereknek 166-odszorra is, csak mindig húznak rajta egy kicsit.

A C64 1982-ben jelent meg és 1994-ben állították le a gyártását, úgyhogy 12 évig ment, nem 10-ig. Azért nem mindegy egy platform esetében, hogy plusz két év, vagy mínusz. :)


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
512 | #113c | ^ | Idézet | Sat, 11 Sep 2010 15:23:23 +02
89.134.*.* Unknown Unknown Hungary *.catv.broadband.hu
Most nézem az Operában GNOME alatt ha fájlt kér bejön a GNOME fájlmegnyitó dialógusa. Nem kell kézzel beírni. (10.62) Egyébként meg 2004-2005 környékén jutottunk el odáig, hogy már nem lehet tovább húzni az órajelet, mert már nem engedi a félvezető technika, ezért elkezdték ugyanazt másolni egy lapon belül így jöttek létre a több magos processzorok. Van annál sokkal hatékonyabb technológia, (szerves anyag) de ahogy mondod az M$/Intel miatt megragadtunk itt.

szerk: KDE4 alatt is van fájlmegnyitó dialógus.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10466)
3266 | #113d | ^ | Idézet | Sat, 11 Sep 2010 16:54:57 +02
188.36.*.* Unknown Unknown Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
Kis kitérő: ?m=0&o=4050&c=1
Az itt található vlc-wrapper scriptet lefrissítettem.
#!/bin/sh     
     
user="username"     
xhost local:$user ; su -c "/usr/bin/vlc \"$@\"" $user

Hát nálam KDE3 van, itt nemigazán akar bejönni a dialógus. Vagy kell valami, amivel be lehet rántani a qt3-at, vagy fel kell raknom a qt4-et.
A szerves anyagnál is hatékonyabbak lennének az optikai technológiák. Pl.holografikus tároló, már van: http://en.wikipedia.org/wiki/Holographic_data_storage csak ugye, egyes cégek fizetnek a fejlesztőiknek, jó kemény, vaskos összegeket, hogy Úristen ki ne adjátok, még el kell sütnünk ugyanezt a 80-as évekből ittmaradt technológiát egy párezerszer...

Némi szemezgetés a fenti cikkből: köbcentinként több tíz Terabyte, egy olvasatra ~1 Mbites átvitel (sajnos nem írják, hogy egy másodperc alatt hányszor olvas, de egy négy éves leírásban ~25-30 MByte/sec-ről írogattak...), 200 milliszekundumos fájlhozzáférés, legalább 50 éves élettartam és mindez már létezik közel egy évtizede, de egyes cégek, (gondolom lehet tudni, hogy kik), még mindig a 30 éves technológiák csöpögtetéséből akarnak megélni.

De létezik egy ideje már az optikai processzor fogalma is: http://en.wikipedia.org/wiki/Optical_computing, csak az intel ezt is be akarja nyúlni, mintha ő találta volna fel a spanyolviaszt: http://www.pcadvisor.co.uk/news/index.cfm?newsid=10201 Mondjuk bánom is én már, csak haladjunk tovább, mert még mindig ugyanazt adják el, mint 1985-ben (x86).

Az intel egyébként a cikk szerint 50-szeres sebességnövekedést ért el, na a fotontechnológia ennél többet is tud (imho).
Sz*rk: Némi hekkelgetés, meg kutakodás után kiderült, hogy ha felteszem a KDE4 néhány komponensét (~180 MB, elég vaskos, de nem kell belehalni), akkor van az Operának normális fájldialógusa.

Úgyhogy félig visszaszívom, miszerint basztak volna normális fájldialógust csinálni és módosítom arra, hogy basztak QT3-hoz normális fájldialógust csinálni. Ez már nem akkora égés, lévén a KDE3 már átadta a stafétát, de mivel hivatalos támogatása még van, így azért lehetett volna egy normális QT3 dialógust is adni. :P
Amennyiben nem így van, mert igenis van QT3 filedialog Opera alá, csak én vagyok balfasz, akkor rúgjatok alám. :P

Mindenesetre, most QT4/KDE4 komponensekkel üzemel, kicsit csicsás lett az Opera, de kibírható. Az egyetlen dolog, amitől hirtelen ki akartam tépni a hajam, hogy ez a "ZOKKSZIGÉN" stílus összebassza az input mezőket, ilyen kerekített szélű fehér gecire, ami szerintem ronda és giccses, ráadásul a betűk is fosadékul jelennek meg benne. De aztán eszembe jutott, hogy az Operának van saját stíluslapja, ami felül tudja írni a default, illetve a webhely stílust:
input, textarea   
{   
        background-color: #fce2b6;   
        border: 1px solid #777777;   
}
Voila! Már is jó! :) Ez egy plusz pont az Operának.
Szisztem nyúz, a wendégkönyv kicsit ápgrédelve lett. Az üzenetszöveg innentől 16k maximum, a kódblokknak is van kerete és mondjuk ez rajtam kívül senkit nem érint, de végre vettem a fáradságot és kitakarítottam az ékezetes karaktereket a sztringekből. :P


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1428) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.12.02. 21:02)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!