TCH (statz) | #1, Főfasz (10466) |
8177 | #549b | ^ | Idézet | Mon, 29 Nov 2021 18:39:09 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Elkapicsányom (10.10) még vagyon, letöltöttem korábban. #define ezeréves A gépemet 2012 júniusában(?) vettem. Annyi talán volna, de az SSD-re nem pakolok adatot, ott csak a rendszer van. (A home könyvtáramban már így is van sok "átmenetileg oda pakolt" cucc, amit át kéne másolni...) Kaptam a múlt héten egy esemest a Digitől, hogy 29.-én kikapcsolják a netet. OK, szombaton öcsém elutalta nekik, le van tudva...gondoltam én. Ma kaptam egy másikat, hogy ma kikapcsolják a netet. WTF? Megnéztem a retkes weblapjukon, még mindig ott a tartozás. Lehet nem érkezett meg? Felhívom őket, órákig pofázza a robot azt, hogy hány városban melyik szolgáltatás van épp bedögölve, köszi, rabold az időmet... Nnnna, szóval, hogy is van ez, ha már szombaton elutaltuk? Az egy-két munkanap, amíg lekönyvelik. Szóval nem is a bank ül rajta, hanem ti, hogy baszódjatok atomokra? Mi az elüszkösödött rozmárpicsát kell ezen könyvelni, a számítógép látja, hogy a rohadt gyűjtőszámlára beesett a lóvé, a közleményben ott a sz*rződésszám, tehát írja jóvá. Hát ez nem így megy. Így ki fogja kapcsolni a netet a cég, mert ők könyvelnek lassan. Aztán, ha megérkezik a lóvé, akkor 72 órájuk van visszakapcsolni...de akkor 6k a visszakapcsolás. Mire is fel? Hát mert küldenek egy levelet, adminisztratív költség, az 1000 Ft és 5000 az, hogy visszakapcsolják. De miért, bazdmeg? Ez nem víz, villany, vagy gáz, hogy ki kelljen jönni szerelni! Megnyomtok egy szájbabaszott gombot és kész! Mi kerül ezen a fostos fotelen 5000 Ft-ba? Ez van az ÁSZF-ben. Leszarom mi van a szájbaszart ÁSZF-ben, én nem ezt kérdeztem, hanem azt, hogy miért kerül ennyibe? Mert ez van az ÁSZF-ben. Jó, reménytelen... Jól van, bazdmeg, akkor mifasz legyen? Hát el lehet küldeni a befizetési igazolást az idevágó digis címre, de 72 órájuk van feldolgozni. Ezért a 72 óráért ki kéne írtani az összes szarházi bürokratát. Érted, annyijuk van, mert annyit ír elő a törvény, tehát hiába egy perc, akkor is a 71. óra 59. percében fogják megnyomni a gombot, mert szopjál paraszt. Akkor mi legyen? Be kell menni egy személyes ügyfélszolgálatra és PAPÍRON bevinni az igazolást. Papíron! 2021-ben! Szopás, mert a nyomtatómból momentán ki van fogyva a rühes festék, hogy szopna az is brachiosaurusfaszt, két kamionnyit. Ő nem tud segíteni, hiába mutatom meg neki az igazolást digitális formában. Be kell menni egy személyes ügyfélszolgálatra. Akkor minek van a teflonos?! Mindegy, hagyjuk... (Alternatíva a bankkártyás fizetés, az érdekes módon azonnal megy, csak a perszebank már fél éve folyamatosan küldi a társkártyámhoz a pinkódot...) Kerestem a személyes ügyfélszolgálat telefonszámát, hogy hátha fel tudom őket hívni és megmutatni nekik ezt a szar igazolást. Nincs kiírva sehol. Amit találtam, az egy buddhapesti szám volt, ami megint csak a központba kapcsolt. Aki felvette, attól - miután felvázoltam a problémát még egyszer, de nem segített - megpróbáltam kicsikarni az érdi ügyfélszoli teflonszámát, de kiderült, hogy ezt azért hívják személyes ügyfélszolgálatnak, mert nem lehet őket teflonon hívni. Igen. Nincs is beírva nekik. Akkor rohadjatok szét egy pöcegördör mélyén, bazdmeg. Feltöltöttem oscompra az igazolást, meg felpakoltam egy pendrive-ra és átmásztam Érdre. Bemegyek, előadom a szitut, mondom itt van pendrive-on az igazolás. De azt ők nem dughatják be a gépbe. Ezt mondjuk sejtettem... Sebaj, fel van töltve a weblapomra. Azt se nyithatják ki, nekik ott csak a digis weblapok nyílnak ki. Valahol erre is számítottam, de azért baszódjatok már szanaszíjjel. Oké, bazdmeg, akkor kifizetem még egyszer! Elkezd kaparni. Közben kérdezem, hogy mi a picsáért nem lehet a könyvelést automatizálni? Nem válaszolt. Kérdezem, hogy miért 5000 a visszakapcsolás, mi kerül egy gomb megnyomásán ennyibe? Ez van az ÁSFZ-ben. TORKONSZAROM a kibaszott ÁSZF-et, miért kerül ennyibe egy gomb megnyomása?! De hát még a Digi a legolcsóbb, a trékom hétezerért kapcsolja vissza, a vodafos meg... Kurwa életbe már, bazdmeg, nem azt kérdeztem, hogy melyik szarrágó netszolgáltatónál drágább még ennél is a visszakapcsolás, hanem, hogy ITT miért ennyi?! Mert ez van az ÁSZF-ben... Jó, reménytelen... Kapar, kapar, kapar, kapar...még mindig kapar...még mindig...kezit csókolom, szeretném befizetni, mielőtt tényleg kikapcsolják! De fagy a rendszer, nem működik.... Erre már kitört belőlem a röhögés, hogy hát ez már tényleg egy vicc, bazdmeg... Intermezzo: Közben beevett a fene egy hülye picsát, aki egy gyerekkel meg egy kutyával jött volna be, de aztán megakadtak kint, hogy kutyát lehet-e. Az ügyfélszolis szólt, hogy ha az urat (meglepő, de ezzel rám célzott) nem zavarja, akkor lehet...zavarja önt? Mondom, zavar, dehát most hagyja kint a gyereket az utcán? Erre a picsa elkezdett sipákolni, hogy most tényleg ekkora baj egy kutya (egyébként igen, de ennél sokkal nagyobb baj, hogy süket vagy és hülye), aztán leseggfejezett. Odafordultam és közöltem, hogy azt mondtam, hogy felőlem bejöhet. Jaaa, akkor bocsi... Barom...vagy stílszerűen seggfej, hehe. (A kutya javára legyen mondva, hogy végig kussban volt, több esze volt, mint a gazdájának.) Megint kérdeztem az ügyfélszolist, hogy mi a búbánattal baszott, fosturbolyás medvepicsa van már, de még mindig döglött volt a rendszer. Szopjon le egy hajórakománynyi mammutot a Digi. És óriás kalamájók játsszanak velük japán pornófilmest, bazdmeg. Aztán kapcsolt valami az agyamnak hívott szartenger mélyén és megkérdeztem, hogy ha okostelefonon megmutatom azt a gecis igazolást, az jó lesz? Hát...az talán jó lesz. Jól van, bazdmeg. Odaszóltam az előbbi picsának, hogy tud-e segíteni, kéne egy okostelefon, ki kéne nyitni egy kurwa képet. Bebetűztem neki, csodálkozott, hogy ez az? Mondom ez, jó lesz az. Megmutattuk az ügyfélszolisnak, mire közölte, hogy de ez csak a tranzakciónak a nyugtája. Hát ez kész bazdmeg. Mondom, ezeket szoktam a kurwa befizetési igazolásos, gecis emilcímükre is küldözgetni és mindig elfogadták. Hát, de akkor sem. Akkor kifizetem még egyszer. De még mindig rossz a rendszer, hibajegyet már kapott, de 72 órájuk van megjavítani... Nos, akkor dögöljenek halomra. Összefoglaltam neki: ők könyvelnek lassan, ők reagálnak 72 óra alatt az emiles igazolásra, az ő telefonos ügyfélszolgálatuk nem tud semmilyen érdemi segítséget sem nyújtani, hiába van meg a digitális blokk, az ő személyes ügyfélszolgálatuk nem tud sem egy pendrive-on behozott, sem egy weblapra feltöltött igazolást se megnézni, de még ha okostelefonon bemutatják, akkor se jó nekik, de még kifizetni se tudom helyben, mert szar a rendszerük és akkor engem fognak 6k-ra megbaszni, hiába fizettem ki (kétszer is!), meg hiába vagyok itt, hogy igazoljam, mert náluk semmi sem működik. Fasza. Itt az egyetlen megoldás az, ha bezarándokol az ember egy személyes ügyfélszolgálatra és papíron bemutatja. Isten hozta a Digit a huszonegyedik században, bazdmeg. És mi van, ha nem érdi, hanem pl. Pettendről jön? Egy fél órát még csak-csak rászán az ember, de fél napot, csak az utazás miatt? A hülye picsa is megjegyezte, hogy egy vicc a Digi, vele is ezt, meg azt játszották el. Már épp mondani kezdtem neki, hogy velem mit játszottak el, amikor hirtelen meggyógyult a gecis rendszer, végre fizethettem és elhúzhattam a sósvizi cápafaszra birkát baszni lecsónak. Off slusszpoén: hazafelemenet megkérdeztem egy srácot, hogy meg tudná-e nézni a menetrendet. Meg. Vagy 3 percig molyolt a telefonnal; mondom: ennyire lassú a vasút weblapja? Aszongya: ennyire. Mondom: jobb volt a régi, az Elvira, ugye? Igen, a régi jobb volt. Note: a srác kb. középsulis lehetett. |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (840) |
580 | #549c | ^ | Idézet | Mon, 29 Nov 2021 22:01:11 +01 |
91.82.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Hasonlót velem is eljátszott, de a BKK. Mondjuk az nem volt ennyire brutális, csak vicces. Szal anno lekaptak a teherbevert buszon, és megbüntettek. Jó, oké épp állásom se volt hála égnek, kinőtte magát a tartozás ilyen 150 ezer körülire. Jó, apránként befizettem,aztán küldtek egy e-mailt hogy amúgy 10k-val túlfizettem, adjak számlaszámot, visszautalják. Írok nekik e-mail-t, nulla reakció. Írok mégegyet megint nulla. Eltelt kb 3 hét mire kifizették. Már azon voltam hogy akkor én is továbbítom valami behajtó felé, hátha feldagad egy jó kis tartozás, de immár az én javamra :D |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10466) |
121 | #549d | ^ | Idézet | Mon, 29 Nov 2021 22:17:25 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Hány évtizedig görgetted azt a pár ezret, mire 150 ezer lett belőle??? O____O Ja, tudom: két hétig, mert THIS IS HUNGARY. |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (840) |
142 | #549e | ^ | Idézet | Mon, 29 Nov 2021 23:52:27 +01 |
91.82.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Az a baj, hogy ilyen "szerencse-hullámom" volt, többször is elkaptak (az az év el volt átkozva kb számomra amúgy is, nem részletezem). |