English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 1 post

saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
2515 | #2787 | ^ | Idézet | Sun, 01 Sep 2013 02:00:36 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
"Vissza az ősi Quake csomagokhoz?"

Olyat többnyire mindenki használt valamilyen formában. Egyébként a GCF sem volt különböző ettől jelentősen. Viszont sokan egy ideje átálltak egy sima zip fájlra (mert gyors kitömöríteni), pl. a Quake3-tól kezdve az id végig azt tolta.

"Hát, nem csoda, ők csak szart okádtak a világra."

Nanananananaaaaa... Azért az eredeti Half-Life meglehetősen előremutató volt a maga korában, mind abban, hogy erősen történetközpontú játékmenete volt, mind a modolhatóságban (bár az csak véletlen lett).

"Az ilyen 3D-s lövöldékből két nagyágyú van, az iD és az Epic. "

Hát khm... id az a Quake3 óta lófaszt nem tett le az asztalra. Doom3 unalmas techdemó (és játékmenetét tekintve HL koppintás), Rage-ről nem is beszélve. Az egyéb közvetett pátyolgatásaik (ET:QW, Wolfenstein, Quake4) sem lettek valami sikeresek és/vagy jók. Azon kívül szvsz. engine fejlesztésben is messze elmaradnak, főleg, ha a mellékelt toolkitet vesszük figyelembe. (Ezt pl. a Valve is felismerte pár éve, hogy a Hammer Editor és a 98-as korszakot idéző toolkit nem versenyképes). Egy UDK vagy egy Crytek-es Sandbox Editor mellett szimplán nem versenyképes. De így jár az a cég, akinek az egyik fő vezetőjét jobban érdekli az engine, mint az, hogy milyen játék lesz.

"Van még pár kisebb csapat akik kurwa jók (pl. a Serious Sam készítői), de nem volt akkora hatásuk az iparra."

Nana.. Azért az IW a CoD1-2-vel eléggé megalapozott egy irányt, ami egyébként a maga korában jó is volt. (És sajnos az a gond, hogy azóta is mindenki azt másolja.) Az más kérdés, hogy az MW1-2 volt az utolsó jó a szériában. De az EPIC Games sem tudta Unreal szériában soha felülmúlni a 99-es UT-t, későbbiek nem lettek olyan jók. Nem véletlen, hogy az UT3-mmal be is rekesztették a szériát egy időre és inkább mással próbálkoztak (az mondjuk eddig bejött nekik).

Meg azért technológiai szempontból nem elhanyagolható a Crytek a CryEngine-vel (és amúgy az eredeti Far Cry és a Crysis1 sem volt rossz játék, bár csak az utóbbival játszottam) illetve a DICE a Frostbite 2-3 engine-vel.

Szóval jelenleg az van, hogy az EPIC tartja magát (sőt, meglehetősen jól megél az engine eladásokból, de szerencsére nem felejtettek el játékot fejleszteni sem), feljött egy DICE (most nagyon megy nekik) és egy Crytek, viszont ami még nagyon megerősödött az az indie piac, főleg, mióta van olcsón, használható engine+fejlesztői környezet, pl. Unity3D. Meglepően jó. (Bár megjegyzem, egy UDK ára sem vészes).


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!