TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
3867 | #2788 | ^ | Idézet | Sun, 01 Sep 2013 02:33:22 +02 |
84.3.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Tudom, Jedi Outcastok is azt csinálták, abban is cserélgettük a cuccokat viccből. Nincs is nagyon értelme mással bohóckodni, mert úgyis ki fogják nyitni. A HL egy unalmas szar volt és egyébként is kvékmotor hajtotta, tehát a vulva semmit nem mutatott vele. Az a játék csak egy nagy hype volt. Én most a motorokról beszéltem. Igen a COD az jó volt. Az első kettő. A többi? Az újabbak? A legújabb? Kutya, kutya, KUTYA!!!Lehet, ezt nem fogod érteni. Ezzel egyetértek. Sőt, olyan jó FPS-t azóta sem láttam, mint az eredeti Unreal vagy az UT99. De ezekben nem csak a játék, hanem a motor is odabaszott. Én meg az előbbivel. Egy nagy kalap szar volt. A motor az ütött, elismerem. Kimentem a hajóból és ahogy kinézett a part, meg a díszlet, arra csak bólintani tudtam...volna, ha láttam volna, de jöttek kibaszott dzsippekkel és szitává lőttek ultra-atom-láma-ízi-n00b fokozaton két sec alatt. Kurwa hangot nem láttam abból a kibebaszott breaktrough grafixból. Rohantam, mint akit kergetnek és menetrendszerűen szarrálőttek úgy félmásodpercenként. Időnként egy csekkpojnt is volt, így végre nem kellett elölről kezdenem az utolsó 10 métert, amit cca. fél óra alatt abszolváltam. Jah, csak úgy mondom, hogy a dzsungelbe vagy a vízbe bemenni nem lehetett, csak egyfelé lehetett menni, tovább a parton. Ez így ment addig, amíg el nem jutottam valami másik vastákolmányig (most nem tudom, hogy hajó volt, vagy bunker, vagy saxus kollégiumi szobája), ahol lehetett bolyongani a sötétben, a full szögletes fémfolyosókon... Quit. Uninstall. Forget. Az utóbbi nem sikerült. Felejthetetlen élmény volt. Mint amikor három órán át verik az embert: abban is az a jó, amikor végre vége van. Grafika ötös alá (a kinti rész lenyűgöző volt, a belső szánalmas), játék egyes alá. Öcsém látott valami interjút tőlük az Unreal 4 Engine kapcsán. Megpróbálom szó szerint visszaadni.
DICE-t nem tudom, de a Crytek tudtommal épp most ment csődbe, vagy nem? Amúgy valamit nagyon benéztél én most itt a motorokról és az ipari ráhatásról beszéltem, mert ha a játékokról lett volna szó, akkor fel lehetett volna sorolni még a GTA sorozatot, a Postal 2-t, a Kingpint, a Jedi Outcast sorozatot, meg még a faszomsetuggyamit, de itt a motorokról volt szó. Abból meg két nagyágyú van: az iD és az Epic. Ha a textúrázott FPS-ek történelmének első tíz évét megnézed, akkor az értékelhető játékok legalább felét és az értékelhető játékok motorjának cca. 90%-át ők csinálták. A híradások szerint a Sony PS3-ból már 81.5 millió kelt el. Kiváncsi vagyok, a mikipedia fizetett mikrofosos tisztogatói vajon ezt is kidobják a best selling consoles cikkből, mint a Sony hivatalos reportját a 12Q4-ről? |