English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 1 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
3867 | #2788 | ^ | Idézet | Sun, 01 Sep 2013 02:33:22 +02
84.3.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
Viszont sokan egy ideje átálltak egy sima zip fájlra (mert gyors kitömöríteni), pl. a Quake3-tól kezdve az id végig azt tolta.
Tudom, Jedi Outcastok is azt csinálták, abban is cserélgettük a cuccokat viccből. Nincs is nagyon értelme mással bohóckodni, mert úgyis ki fogják nyitni.
@saxus:
Nanananananaaaaa... Azért az eredeti Half-Life meglehetősen előremutató volt a maga korában, mind abban, hogy erősen történetközpontú játékmenete volt, mind a modolhatóságban (bár az csak véletlen lett).
A HL egy unalmas szar volt és egyébként is kvékmotor hajtotta, tehát a vulva semmit nem mutatott vele. Az a játék csak egy nagy hype volt.
@saxus:
id az a Quake3 óta lófaszt nem tett le az asztalra.
Én most a motorokról beszéltem.
@saxus:
Azért az IW a CoD1-2-vel eléggé megalapozott egy irányt, ami egyébként a maga korában jó is volt.
Igen a COD az jó volt. Az első kettő. A többi? Az újabbak? A legújabb? Kutya, kutya, KUTYA!!! Lehet, ezt nem fogod érteni.
@saxus:
De az EPIC Games sem tudta Unreal szériában soha felülmúlni a 99-es UT-t, későbbiek nem lettek olyan jók.
Ezzel egyetértek. Sőt, olyan jó FPS-t azóta sem láttam, mint az eredeti Unreal vagy az UT99. De ezekben nem csak a játék, hanem a motor is odabaszott.
@saxus:
és amúgy az eredeti Far Cry és a Crysis1 sem volt rossz játék, bár csak az utóbbival játszottam
Én meg az előbbivel. Egy nagy kalap szar volt. A motor az ütött, elismerem. Kimentem a hajóból és ahogy kinézett a part, meg a díszlet, arra csak bólintani tudtam...volna, ha láttam volna, de jöttek kibaszott dzsippekkel és szitává lőttek ultra-atom-láma-ízi-n00b fokozaton két sec alatt. Kurwa hangot nem láttam abból a kibebaszott breaktrough grafixból. Rohantam, mint akit kergetnek és menetrendszerűen szarrálőttek úgy félmásodpercenként. Időnként egy csekkpojnt is volt, így végre nem kellett elölről kezdenem az utolsó 10 métert, amit cca. fél óra alatt abszolváltam. Jah, csak úgy mondom, hogy a dzsungelbe vagy a vízbe bemenni nem lehetett, csak egyfelé lehetett menni, tovább a parton. Ez így ment addig, amíg el nem jutottam valami másik vastákolmányig (most nem tudom, hogy hajó volt, vagy bunker, vagy saxus kollégiumi szobája), ahol lehetett bolyongani a sötétben, a full szögletes fémfolyosókon... Quit. Uninstall. Forget. Az utóbbi nem sikerült. Felejthetetlen élmény volt. Mint amikor három órán át verik az embert: abban is az a jó, amikor végre vége van. Grafika ötös alá (a kinti rész lenyűgöző volt, a belső szánalmas), játék egyes alá.
@saxus:
Szóval jelenleg az van, hogy az EPIC tartja magát (sőt, meglehetősen jól megél az engine eladásokból,
Öcsém látott valami interjút tőlük az Unreal 4 Engine kapcsán. Megpróbálom szó szerint visszaadni.
- Mit fogtok most csinálni, hogy az Unreal 4 Engine elkészült?
- Eladjuk a Pixarnak és iszunk!
@saxus:
feljött egy DICE (most nagyon megy nekik) és egy Crytek
DICE-t nem tudom, de a Crytek tudtommal épp most ment csődbe, vagy nem?

Amúgy valamit nagyon benéztél én most itt a motorokról és az ipari ráhatásról beszéltem, mert ha a játékokról lett volna szó, akkor fel lehetett volna sorolni még a GTA sorozatot, a Postal 2-t, a Kingpint, a Jedi Outcast sorozatot, meg még a faszomsetuggyamit, de itt a motorokról volt szó. Abból meg két nagyágyú van: az iD és az Epic. Ha a textúrázott FPS-ek történelmének első tíz évét megnézed, akkor az értékelhető játékok legalább felét és az értékelhető játékok motorjának cca. 90%-át ők csinálták.
A híradások szerint a Sony PS3-ból már 81.5 millió kelt el.
Kiváncsi vagyok, a mikipedia fizetett mikrofosos tisztogatói vajon ezt is kidobják a best selling consoles cikkből, mint a Sony hivatalos reportját a 12Q4-ről?


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!