@kemi:A japán Shinkansen történetében viszont még sosem volt baleset, a vonatok másodpercre pontosan érkeznek, a késő mozdonyvezetőt meg egyből kirúgják. Nem kirúgják, hanem harakirit követ el. Azért szerintem ez túlzás, főleg, ha nem ő a hibás. Kérdezd meg HavocS-ot, ő is masiniszta, tanúsithatja, hogy legritkábban a mozdonyvezetők sara a késés. Sokkal inkább a szar szerelvény és pályaállapotoké, az ostoba szervezésé és a barom forgalomirányítóké.@kemi:Na azt a szintet soha az életben nem fogja elérni a MÁV. :P Ez nem is elvárás. Nem is a gyatra minőséggel van elsősorban gond a mávnál, hanem a hozzáállással! Az, hogy szarnak a pofánkra: tudják, hogy fost adnak kurwa drágán, de nem ám Elnézést, egyelőre ennyi tellik tőlünk, próbáljuk javítani a minőséget, legyen megértő, egy balkáni vasúttársaság nem két nap alatt éri el az európai nívót. , hanem Örüjjö' hogy van, nye reklamálgyon itten nekem! Egyszóval pofátlanok és ez meglátszik mindenen. (R4E) Szombaton akkor egy klubgyűlés? |