English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 16 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1077 | #2f60 | ^ | Idézet | Sun, 04 Jan 2015 18:49:09 +01
46.139.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Elméletileg a NaN tényleg nem szám (nomen est omen Not a Number), hanem állapot (pont ahogy a NULL is), csakhogy ezzel van két probléma. Az egyik, hogy a JS szerint a NaN mégiscsak szám:
alert(typeof(NaN)); // will alert "number"
A másik, hogy a JS-ben a NULL mégiscsak érték (pontosabban objektum).
var x = null;
var y = null;
alert(x == y); // will alert "true"
alert(x === y); // will alert "true"
alert(typeof(null)); // will alert "object"
Még viccesebb ez:
alert(null + 1); will alert "1"
alert(null + '1'); will alert "null1"
De a legviccesebb az ez:
var s = Math.floor(1 / Math.random());
alert(s);
alert(Math.pow(s, null)); // will alert "1"
Így aztán el lehet mondani, hogy JavaScriptben bármely szám NULL-adik hatványa az egy. :)
@djpety:
Nem bug, hanem feature :)
Hát a JS másból sem áll, mint feature-ből. :)


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
54 | #2f61 | ^ | Idézet | Tue, 06 Jan 2015 15:59:37 +01
46.139.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Na, oscompon közben befutott a félmilliomodik letöltő.


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
159 | #2f62 | ^ | Idézet | Wed, 07 Jan 2015 20:45:34 +01
94.21.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.pool.digikabel.hu
http://index.hu/tech/2015/01/07/nemreg_kaki_volt_bill_gates_megis_megitta/

Eddig mi fogyasztottuk az ő szarját, ideje, hogy fordítva is kipróbálja.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
98 | #2f63 | ^ | Idézet | Wed, 07 Jan 2015 22:56:38 +01
46.139.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Hát ha a tisztítóberendezés mikrofos minőségű, akkor lehet, hogy fekália is maradt, amit megivott.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1373 | #2f64 | ^ | Idézet | Thu, 08 Jan 2015 04:59:30 +01
46.139.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Megpróbáltam belépni abba a dzsíméles accountba, amit azért hoztam létre, hogy anyámnak meg tudjak venni egy könyvet a vateráról. Mellékesen a vatera is egy kurwa nagy kalap szar, fél óráig tartott, mire a gúgülön (!) keresztül megtaláltam a profil aloldalt, ahol meg tudtam nézni az adataimat, köztük az email címet, mert képtelenek kitenni egy gombot valahova. És a köcsög kugli azzal fogadott, hogy mintha nem abból a városból jelentkeznék be, ahonnan szoktam, igazoljam, hogy nem próbálom-e valaki másnak a fiókját kinyitni és adjam meg a város nevét, ahonnan írok.
Érted. Egy kurwa ímélfiók tudni akarja, hogy honnan írok. Mert az ember bele van betonozva a földbe és nem nyithatja ki a fiókját másik helyről. Ennyire szánalmas plumpolási kísérletet még életemben nem láttam. Beírtam nekik mindenféle trágárságot, meg a hozzá való közüket. Nem fogadta el, mert nem felismerhető a hely. Megpróbáltam Nyíregyházát. Szerinte nem felel meg. Kurwa anyád. Az. Ez a nagytestvérkedés magasiskolája. Eljutottunk arra a pontra, hogy a guglit ugyanannyira gyűlölöm, mint a mikrofost. Úgyhogy a dzsíméles címemet rövidesen meg fogom szüntettetni a picsába, hiszen amúgyis használhatatlan, mi az, hogy átmegyek egy másik városba és kizár a fiók, hacsak nem jelentem le önként minden lépésemet a kuglinak?! Kémkedjenek ezek a kurwa anyjuk után...


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
336 | #2f65 | ^ | Idézet | Thu, 08 Jan 2015 21:44:58 +01
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Valami kissé másnak tűnik a bejelentkezés módjában. Hajtsa végre az alábbi lépést, hogy tudjuk, Önről van szó, nem pedig valaki másról, aki Önnek adja ki magát.
Most már a saját fiókomból is kizárt ez a fos. Szerencsére a Biatorbágyot elfogadta. Most letöltöm az összes levelemet és utána keresek más mail szolgáltatást...


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
113 | #2f66 | ^ | Idézet | Fri, 09 Jan 2015 21:29:25 +01
178.164.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
"Szerencsére Biatorbágyot elfogadta."

Én meg ott lakom, nekem még múlt évben azt se fogadta el a köcsög.


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
138 | #2f67 | ^ | Idézet | Fri, 09 Jan 2015 21:49:00 +01
178.164.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
A faxa Winfos Vista meg blokkolta az Internet Explórert a tűzfalba. Az eddig azon kívül értelmeset nem csinált, hogy lassította a rencert.


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
146 | #2f68 | ^ | Idézet | Fri, 09 Jan 2015 21:58:26 +01
178.164.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
Egyébként már a rohadt szkájp is a mikrofosé. Látszik is. Ha a partnerlistán tartom a pointert, a help buborékban "LEGUTÓBBI" jelenik meg.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1095 | #2f69 | ^ | Idézet | Sat, 10 Jan 2015 00:23:05 +01
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@Ádám:
Én meg ott lakom, nekem még múlt évben azt se fogadta el a köcsög.
Ott laksz és beírtad neki? A valósat?
@Ádám:
A faxa Winfos Vista meg blokkolta az Internet Explórert a tűzfalba.
Egen, ilyet már én is láttam, van is asszem fennt ilyen hiba.
@Ádám:
Az eddig azon kívül értelmeset nem csinált, hogy lassította a rencert.
Miért, a rendszer lassítása értelmes? :) Amúgy az ie egy dologra jó: letölteni egy másik browsert. (Oké, nem igaz, mert localhoston tárolt statikus - és ie kompatibilis - HTML-ek nézésére is alkalmas, de arra másik böngészőt is lehet használni.)
@Ádám:
Egyébként már a rohadt szkájp is a mikrofosé.
Úgy egy pár éve. :P Volt már róla itt szó.
@Ádám:
Ha a partnerlistán tartom a pointert, a help buborékban "LEGUTÓBBI" jelenik meg.
Minek kéne megjelenni benne? Én nem használok semmilyen mikrofos terméket, így nem tudom, hogy a spyke hogy működik; ezt se értem.


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
50 | #2f6a | ^ | Idézet | Sat, 10 Jan 2015 19:36:07 +01
94.21.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
Értelemszerűen a "PARTNERLISTA" szövegnek.


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
60 | #2f6b | ^ | Idézet | Sat, 10 Jan 2015 19:44:43 +01
94.21.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
Lenne egy kérdésem: a "Kecskebaszók ide!" mire való?


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
375 | #2f6c | ^ | Idézet | Sat, 10 Jan 2015 20:50:13 +01
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@Ádám:
Értelemszerűen a "PARTNERLISTA" szövegnek.
Ez nem annyira értelemszerű. Mi értelme van kiírni egy buborékba azt, ami nyilvánvaló? Bár mondjuk mikrofoséknál...
@Ádám:
Lenne egy kérdésem: a "Kecskebaszók ide!" mire való?
Oda mehet mindenki, aki kecskebaszó. :)
Egyébként az a login form.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
7416 | #2f6d | ^ | Idézet | Mon, 12 Jan 2015 01:45:42 +01
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Napi megabölcsesség rovat:
Ha a kóder tudja, hogy mit csinál, akkor nem számít, hogy van goto a kódjában, ha meg nem tudja, akkor meg nem számít, hogy nincs.

Hogy ezt most miért?
Itt van egy-két gyöngyszem a Dune Legacy seedgen kódjából:
if(Pos < 0)
continue;
if(Pos >= 64*64)
continue;
// tobbi kod
Biztos marha nehéz lett volna így felírni:
if (Pos < 0 && Pos >= 64*64)
continue;
// tobbi kod
Vagy még inkább:
if (Pos >= 0 && Pos <= 4095)
{
	// tobbi kod
}
Ilyenből még jópár van. De van ennél viccesebb is:
void SmoothNeighbourhood(Sint16 index, Uint32* pMapArray) {
	Sint16 TileType;
	Sint16 Xcoord;
	Sint16 Ycoord;
	Sint16 Pos;

	TileType = (Sint16) pMapArray[index];

	if(TileType == 8) {
		pMapArray[index] = 9;
		SmoothNeighbourhood(index,pMapArray);
	} else if (TileType == 9) {
		// tobbi kod
Na ez zseniális. Ha a pMapArray[index]-ból érkező TileType 8, akkor a pMapArray[index] legyen 9 és hívjuk meg újra a függvényt ugyanazokkal a paraméterekkel! Na, ezért tökmindegy egy lamernél, hogy gotozik vagy sem, mert itt tulajdonképpen ugyanazt csinálja (feleslegesen), mintha visszaugratná a programot a TileType inicializálásához, csak éppen teszi ezt rekurzív függvényhívással, hogy had fogyjon a verem, hiszen van belőle bőven, nem igaz?!
És a vicc, hogy itt semmilyen ugrás vagy rekurzív hívás nem kell, mivel 8 esetén beállítja a tömb elemét 9-re, így aztán utána (a meghívás után) totál ugyanaz fog lefutni a másik ág irányába, mert a paraméterek nem változnak, azaz legközelebb a TileType tartalma is 9 lesz. Mutatom miről zagyválok:
void SmoothNeighbourhood(Sint16 index, Uint32* pMapArray) {
	Sint16 TileType;
	Sint16 Xcoord;
	Sint16 Ycoord;
	Sint16 Pos;

	TileType = (Sint16) pMapArray[index];

	if(TileType == 8) {
		pMapArray[index] = 9;
		TileType = 9;
	}
	if (TileType == 9) {
		// tobbi kod
Ennyi. Berakjuk, hogy a TileType azonnal legyen 9 és kiszedjük az else ágból a másik irányt, hogy ha nem magától lett 9, hanem mi írtuk át, akkor is lefusson. Méghogy a goto az ördögtől való... A hülyeség és a hülye programozó van az ördögtől! Ördög alatt természetesen bilgécet kell érteni, aki ezeket a balfaszokat beengedte a szakmába...

De egyébként is vannak bajok, pl. itt a SeedRand() (a kommenteket és az üres sorokat kiszedtem belőle):
Uint16 SeedRand() {
	Uint8 a;
	Uint8 carry;
	Uint8 old_carry;
	Seed = SDL_SwapLE32(Seed);
	Uint8* pSeed = (Uint8*) &Seed;
	a = pSeed[0];
	a = a >> 1;
	carry = a & 0x01;
	a = a >> 1;
	old_carry = carry;
	carry = (pSeed[2] & 0x80) >> 7;
	pSeed[2] = pSeed[2] << 1;
	pSeed[2] = pSeed[2] | old_carry;
	old_carry = carry;
	carry = (pSeed[1] & 0x80) >> 7;
	pSeed[1] = pSeed[1] << 1;
	pSeed[1] = pSeed[1] | old_carry;
	carry = (carry == 1 ? 0 : 1);
	a = ((Uint16) a) - (((Uint16) pSeed[0]) + ((Uint16) carry));
	carry = a & 0x01;
	pSeed[0] = (pSeed[0] >> 1) | (carry << 7);
	a = pSeed[0] ^ pSeed[1];
	Seed = SDL_SwapLE32(Seed);
	return ((Uint16) a);
}
És akkor ugyanezt épeszűen:
Uint16 SeedRand() {
	Uint8 carry;
	Seed = SDL_SwapLE32(Seed);
	Uint8* pSeed = (Uint8*) &Seed;
	Uint8 a = pSeed[0] >> 1;
	carry = (pSeed[1] >> 7) ^ 1;
	pSeed[1] = (pSeed[1] << 1) | (pSeed[2] >> 7);
	pSeed[2] = (pSeed[2] << 1) | (a & 0x01);
	a = (a >> 1) - (pSeed[0] + carry);
	pSeed[0] = (pSeed[0] >> 1) | ((a & 0x01) << 7);
	a = pSeed[0] ^ pSeed[1];
	Seed = SDL_SwapLE32(Seed);
	return a;
}
Végülis nem baj, hogy a felesleges dupla hozzárendelgetések és a műveletek szarul összeállított sorrendje miatt eggyel több változó és kétszer annyi kód (és művelet) van... A carry megfordítása meg aztán külön díjat érdemel (carry = (carry == 1 ? 0 : 1);), mert az a gyöngyszem a legszebb az egészben; ha az nem is esett le neki, hogy csak az utolsó bit érintett és elég azt negálni egy xorral (carry ^= 1;), azért egy logikai tagadás (carry = !carry;) helyett ezt a szamárságot felírni azért durva. (Nem baj, hogy szétcseszi a csövet az elágazás? Bár mondjuk a fordítókat talán már felkészítették az ilyen szintű lamerségre is...) Az átírt kód egyébként nem csak kisebb, hanem laza 16%-al gyorsabb is...
Egyébként a Seed változó forgatása is felesleges ebben a függvényben, mert elég a szülő eljárásban a nyitásnál megfordítani, majd a végén vissza, nem kell a véletlenszámgenerálásnál oda-vissza forgatni. Ha meg ráadásul a program más része nem is foglalkozik ezzel a változóval, akkor a szülő eljárásban se kell visszaforgatni a végén, hiszen nem kell másutt.

Aztán itt van még ez a gyönyörűség is:
if( (randNum+4) < point.x) {
	MapArray[i] = 0x06;
} else if(point.x >= randNum) {
	MapArray[i] = 0x04;
} else if(point.x <= point.y) {
	MapArray[i] = 0x02;
} else {
	MapArray[i] = 0x00;
}
Szívem melegség járja át, valahányszor ilyen undormányt látok. Nem igaz, hogy ez ennyire nehéz, hogy felesleges elágazásokkal ne basszuk telibe a kódot. Az ilyen sima értékadós if-elseif "tornyokra" kurwa jó kis "fatáblákat" lehet felírni. Értsd: van egy tömböd, ahol az összes lehetséges kombináció fel van sorolva és a különböző feltételek a "toronyban" elfoglalt "emeletüknek" megfelelő bitet kapják az indexelő változóban.
Kicsit érthetőbben: itt három feltétel van, akkor az három bittel leírható, azaz összesen nyolc kombináció van. Ha a legtetjén csücsülő (randNum+4) < point.x teljesül, akkor mindenképpen 6 lesz a végeredmény, vagyis a tömb azon elemeiben, ahol az indexben ennek a feltételnek a bitje aktív, ott 6 lesz az érték. Ha az eggyel lejjebb lévő point.x >= randNum teljesül, akkor a végeredmény 4, kivéve, ha a felette lévő teljesül. Ez az ág kapja a 2-es bitet, ahol ez a bit aktív, de a 4-es nem, ott az elem 4. Az eggyel lejjebbi szintet is így kell felírni. Ha egyik sem teljesül, akkor 0 az eredmény. Hogy még érthetőbb legyen, itt a tábla:
(randNum+4) < point.xpoint.x >= randNumpoint.x <= point.yÉrték
0000
0012
0104
0114
1006
1016
1106
1116
És itt van a belőle képezhető tömb:
const Uint8 kecske[8] = {0, 2, 4, 4, 6, 6, 6, 6};
És így ez a "torony" így módosul:
MapArray[i] = kecske[(((randNum+4) < point.x) << 2) | ((point.x >= randNum) << 1) | (point.x <= point.y)];
És ennyi. Egy kurwa nagy "torony" helyett egy sornyi kód (meg egy előre deklarált konstans tömb az elején, ami nem kerül futásidőbe) és egy a csövet szétcsesző if szerkezet helyett egy sima indexelés.

Ettől a sok marhaságtól függetlenül persze a köszönet még jár a Dune Legacy fejlesztőinek, hogy legalább van publikus seedgenerátor a Dune 2-höz, de azért jópár WTF volt a kódban.


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
208 | #2f6e | ^ | Idézet | Mon, 12 Jan 2015 21:26:26 +01
46.107.*.* winnyogsz Google Chrome Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
http://itcafe.hu/hir/mar_petykalnak_a_google-fele_babelhalrol.html

Nem a cikk a lényeg, hanem hogy PETY-kálnak :D Persze ha érdekel, akkor a cikk is érdekes :D Némi M$ is megemlítésre kerül benne.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
4761 | #2f6f | ^ | Idézet | Tue, 13 Jan 2015 00:03:22 +01
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
(Hávéesvén menetrendszerűen hemzsegnek a typok még a címben is. A mikrofos cikkírói pont annyira tehetségesek, mint a windóz fejlesztői.)

Ehe-ehe, na persze. Kíváncsi vagyok, hogy majd a magyar nyelv szóvirágaival hogy fognak boldogulni. Ami még vicces, hogy:
A Google alkalmazottja szerint mindössze a felhasználók 1 százaléka aggódik komolyan amiatt, hogy a beszélgetéseit rögzítheti, majd elemezheti valaki, de ez olyan félelem, amit a cég szakemberei szeretnének eloszlatni

...

„Még az N.S.A. sem talál semmi értelmeset ezekben”
Ehen. Vagyis: Mindent lehallgatunk, rögzítünk és továbbadjuk az amcsi tömeggyilkosoknak titkosszolgálatnak, de ne fossá', ha jó fogyasztó és engedelmes birka leszel, akkor neked úgyis mindegy...

A két fősátán meg (mikrofos, kugli) most már belátható időn belül totális háborút fog folytatni minden fronton és a mikrofos eddigi baklövéseit, pofáraeséseit, öntökönszúrásait elnézve a kugli kiütéses győzelmet fog aratni.
Öt éve ezen még bőszen kárörvendtem volna, de most már nem vagyok benne biztos, hogy nem-e magamon röhögnék... A mikrofosnak jelen pillanatban minimális közvetlen behatása van az életemre (időnként szopni kell valahol a winfossal, ld. lejjebb), míg a kuglinak messze több, pedig próbálom őket is kizárni, de ellentétben a mikrofossal őket nagyon nehéz megkerülni, a sok hülye minden zenét/filmet a tecsőre pakol fel, a keresőjükre meg nincs igazi alternatíva.
DuckDuckGo-val lehet békénfele hagyni; egyszer beírtam neki, hogy amiga agony loading screen ilbm download és lófasse jött ki, míg a kuglin az első helyen ott volt... Most is lecsekkoltam, a DDG a negyedik helyre hozza, a harmadikon valami blog van, míg az első kettőn csicska "letöltőoldalak", amik azzal kecsegtetnek, hogy letölthetem ott a játékot, de csak SAM jön helyette. Egyfelől én most képekre kerestem, nem magára a játékra, másfelől meg külön fail, hogy egy állítólagos pécéjátékos oldalon külön így fent van amiga elérés alatt...
Sz*rk: Ez közben változott.

Közvetett hatása mind a két cégnek ugyanannyi van az életemre nézve: sem winfossal, sem szardroiddal nem vagyok hajlandó még marginálisan sem foglalkozni, így aztán kizártam magam a programozói munkapiac usque 90%-áról; vagy mehetek webet gányolni olyan undormányokkal, mint a PHP vagy a dzsuvaszkript, vagy elmehetek hypefón fejlesztőnek, amire meg nix lóvé, úgyhogy kecske...
Mivel szükségessé vált, hogy a Dune 2 pályaszerkesztőmet felupdateljem, nyolc év után rászántam magam és megcsinálom, hogy ne külön fájlokból szedegesse a térképek seedjeit, mert az gagyi is, meg ráadásul csak azokat a seedeket ismerheti, amik a csomagban vannak... Na, most ezt a Dune Legacy generátorával csinálom (lásd tegnap), fogtam a generátort, ráhúztam egy main()-t, benne a meghívással, konvertálással és ezt meghívva bármely seed lekérhető. Na most, letöltöttem és felraktam winfosra (vboxban) a mingw nevű windózos gcc-t és megpróbáltam lefordítani. Fél óráig szoptam, hogy miért nem találja a WinMain@16-ot, aztán leesett, hogy mi van. Úgy léptem be a könyvtárba, hogy
cd G:\Projects\bgafc\bgafc_de
de mivel ez egy másik meghajtón van, így a winfos egyszerűen nem hajtotta végre, én meg nem vettem észre, így aztán a gcc nem látta amit kellett volna. De nem ám azt írta ki, hogy nincs is ilyen, hanem valami olyasmit, hogy undefined reference to WinMain@16... Külön poén, hogy miután beírtam, hogy G:, nem a G meghajtó gyökerére váltott, hanem bele a könyvtárba. Kettőből, két könyvtárváltást nem tudott megcsinálni.
Mit is mondtam a múltkor? Hogy tele a faszom a Linux-szal, mert egyre szarabb? Visszaszívom. Ehhez képest bazmeg... Ott összetett dolgok kavarnak alá egymásnak és akadnak össze. Ez meg bazdmeg, még egy rohadt cd-t sem tud végrehajtani tisztességesen ez a fostartály windózgeci. Egy ótvaros szarhegy a Linux? A winfoshoz képest gyémánthegy.
(Egyébként a Debian 8-al meg vagyok elégedve. Nagy nehezen sikerült összereszelni (öt nap alatt) a Debian 7-et és ment, ahogy kell, de egyszercsak felfordult, csak úgy magától, mint valami fostos winfos. Kurwára örültem neki. Nézegettem a Linux Mint 17.1-et, de benne van a Zeitgeist nevű kémprogram, úgyhogy sztornó. CentOS 7 ugye rakás szar volt, rolling release meg nem kell, így mielőtt nekiestem volna a Slackware-nek, kipróbáltam a még béta, de már fagyasztott Debian 8-at. Pöcc-röff, (majdnem) minden ment elsőre (még az fglrx is!!!), ami meg nem, az is megvolt 1-2 perc alatt. Amilyen jó volt a hatos, olyan szar lett a hetes és annyira jónak tűnik a nyolcas. Lehet, hogy Debianból csak páros számúakat szabad használni. :P )


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!