TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
454 | #3c83 | ^ | Idézet | Sat, 09 Apr 2016 15:06:39 +02 |
85.238.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Ajánlom figyelmébe mindenkinek ezt a topikot. Érdekes megfigyelni, ahogy a mikrofos fanjai minden áron rá akarják kenni a fickóra, hogy azért nem telepszik neki a legális (!) officka a legális (!) winhate-re, mert ő a hibás és kész. A dolog csattanóját az adja, hogy a figura végül rájött a bibire: a mikrofos offisz összeakadt valami másik m$ szarral. No comment. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
207 | #3c84 | ^ | Idézet | Sat, 09 Apr 2016 17:06:05 +02 |
85.238.*.* | *.pool.digikabel.hu |
A számból a szót. |
OrkenWhite alias "OrkenWhite az idióta" | #5, Főfasz (1004) |
362 | #3c85 | ^ | Idézet | Sat, 09 Apr 2016 17:36:07 +02 |
78.92.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Az eredeti Amigához képest. Akármelyiket is emulálom, sokszor pöcén lassabb, nemhogy egy 2000-es konzolon... http://gamepod.hu/hir/kozeleg_a_doom_nyilt_betaja.html Még meg se jelent a játék, és már kiegészítők?! Nevetséges! Miért nem veszik a fáradtságot, hogy belerakják ezeket az alapjátékba? |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
573 | #3c86 | ^ | Idézet | Sat, 09 Apr 2016 18:23:11 +02 |
85.238.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Attól függ, hogy mit és hogyan akarsz emulálni. Egy stock A500-ason futó játékot, ha nem cikluspontosan kell emulálni, akkor nem lassú az a PS2-őn. Mert így lehet lehúzni rólad a gatyádat is. :] Lazerhawk - Overdrive youtube link |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
115 | #3c87 | ^ | Idézet | Sat, 09 Apr 2016 19:25:47 +02 |
85.238.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Könnyjelző: https://www.youtube.com/watch?v=6gWXe6Am73E&list=PLW17mvEZY9fKHg-jxW1f-bl6LBg_8Vd0M&index=25 |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
49 | #3c88 | ^ | Idézet | Sat, 09 Apr 2016 21:12:13 +02 |
188.143.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Dance With The Dead - Battle youtube link |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
339 | #3c89 | ^ | Idézet | Sun, 10 Apr 2016 00:12:55 +02 |
188.143.*.* | *.pool.digikabel.hu |
A C szintaxis a király rovat:switch (faszom) { 0: valami(); break; 1: meg_valami(); break; 2: mittudomen(); break; }És ez valid! Miért valid ez?! (Hint: mivel a case hiányzik az ágak elejéről, ezért ez rohadtul nem azt fogja csinálni, amit az ember vár, ami ugyan még érthető, de miért is engedi ezt a C?) |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
807 | #3c8a | ^ | Idézet | Sun, 10 Apr 2016 10:46:47 +02 |
188.143.*.* | *.pool.digikabel.hu |
A nap két idiótája: http://hup.hu/node/146810#comment-1978566 http://hup.hu/node/146810#comment-1978569 Mert ugye buffer overflow az csak C-ben fordulhat elő, más nyelvben nem. Pl. a ciszta sem tesz ilyet lehetővé valami unsafe paranccsal, ugye? Mikor hal már ki a ciszta? (Egyébként tényleg, mikor hal ki?) Azt még értem, ha valaki szerint a C helyett érdemesebb C++-t vagy Pascal-t használni a különféle fejlesztéskre. De hogy ezeket a szar bloatgenerátorokat, mint a dzsuva vagy a ciszta, amik még maguktól is teleszemetelik a memóriát?! Igen, ez sokkal jobb, mint az, hogy C-ben a tehetségtelen programozó tud lukas kódot írni! Így lehetőség sincs jó programot írni, szar lesz és csá! |
OrkenWhite alias "OrkenWhite az idióta" | #5, Főfasz (1004) |
54 | #3c8b | ^ | Idézet | Sun, 10 Apr 2016 16:23:18 +02 |
78.92.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
youtube link És ezt DOS(DJGPP) alatt! Ezzigen! |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
156 | #3c8c | ^ | Idézet | Mon, 11 Apr 2016 13:35:20 +02 |
178.164.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Nem rossz, de mi abban a nagy szám, hogy ez DOS alatt van? Ha a kártya tud OpenGL-t, akkor bármi alól meg lehet hajtani, akár még oprendszer sem kell hozzá. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
4185 | #3c8d | ^ | Idézet | Mon, 11 Apr 2016 15:28:41 +02 |
178.164.*.* | *.pool.digikabel.hu |
A cé szar, mer bufferóverflórovatban két úriember méltó választ adott a bloatnyelvesek picsogására, az egyik egy tömör egysorossal, a másik kissé bővebben. Mondjuk most saxusnak is volt valid gondolata csak már megint nem mindegy, hogy a felesleges munka megspórolásáról, vagy a döntési jog elvesztéséről beszélünk, nem mindegy, hogy a gép helyettem dolgozik, vagy helyettem dönt! Az egészben a vicc egyébként, hogy olyanokkal bírnak előjönni, mint a tömbök "túlindexelésének" védelme; bazdmeg, ezt kb. 40 sor lenne megírni C-ben: #include <stdlib.h> struct intarray_struct { int *data; unsigned long long int count; }; typedef struct intarray_struct *intarray; #define new_intarray() (intarray)calloc(sizeof(struct intarray_struct), 1) #define kill_intarray(ia) { free(ia->data); free(ia); ia = NULL; } int set_intarray_e(intarray ia, unsigned long long int index, int value) { if (ia == NULL) { return 1; } if (index >= ia->count) { return 2; } ia->data[index] = value; return 0; } int get_intarray_e(intarray ia, unsigned long long int index, int *value) { if (ia == NULL) { return 1; } if (index >= ia->count) { return 2; } *value = ia->data[index]; return 0; }És ennyi! Persze lehet tovább bonyolítani, hogy mi szükséges még, de most itt a tömbindexelés védelméről volt szó, meg a plusz függvények is beleférnek kb. 100 sorba: int clear_intarray(intarray ia) { if (ia == NULL) { return 1; } if (ia->data != NULL && ia->count > 0) { free(ia->data); } ia->data = NULL; ia->count = 0; return 0; } int resize_intarray(intarray ia, unsigned long long int count) { int *new_data; if (ia == NULL) { return 1; } if (count == 0) { return clear_intarray(ia); } new_data = (int *)realloc(ia->data, sizeof(int) * count); if (new_data == NULL) { return 2; } ia->data = new_data; ia->count = count; return 0; } int append_intarray_e(intarray ia, int value) { int e; if (ia == NULL) { return 1; } e = resize_intarray(ia, ia->count + 1); if (e != 0) { return e; } ia->data[ia->count - 1] = value; return 0; } int insert_intarray_e(intarray ia, unsigned long long int index, int value) { int e; unsigned long long int lo, hi; if (ia == NULL) { return 1; } e = resize_intarray(ia, ia->count + 1); if (e != 0) { return e; } hi = ia->count - 1; lo = hi - 1; while (lo >= index) { ia->data[hi--] = ia->data[lo--]; } ia->data[index] = value; return 0; } int delete_intarray_block(intarray ia, unsigned long long index, unsigned long long count) { unsigned long long int i, lo, hi, limit; if (ia == NULL) { return 1; } if (count >= ia->count) { return clear_intarray(ia); } if (index + count > ia->count) { count = ia->count - index; } hi = index + count; limit = ia->count - hi; lo = index; i = 0; while (i++ < limit) { ia->data[lo++] = ia->data[hi++]; } return resize_intarray(ia, lo); }És ennyi! Alig 150 sor (és 2-3 kB lefordítva) és van egy olyan integer tömb típusunk, ami fúr, farag, körmöt rág, faszt vakar és segget nyal. És nem lesz benne túlindex, overflow, meg bármilyen segfault, ha nem piszkálják a belsejét, hanem a függvényeket használják hozzá. És ilyet bármilyen típusra lehet írni. Ugyanezen az elven lehet csinálni stream típust is. Vagy akármit. És még mindig kicsi és gyors. Tán még egy "szaros" C64-en is használható lenne. A bloatnyelveknek ugyanezt sikerült úgy megoldani, hogy sok-sok MB és sok-sok GHz kelljen csak ahhoz, hogy megmoccanjon az a monstrum, amit kifosnak magukból! Úgyhogy a kurwa anyját a dzsuvának és a cisztának, de főleg a dzsuvaszkriptnek! |