TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
1824 | #4115 | ^ | Idézet | Sun, 05 Feb 2017 23:33:37 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Nap csicskája rovat: Is Linux Desktop Less Secure than Windows 10? Ez egy nagy csicskaság az egész. Egy (egy) abszurd hiba a GStreamerben, amit azóta fixeltek és nem is volt minden Linux érintett, s mindez miközben PoC exploitot adott ki a biztonsági szakember egy héttel a bug javítása előtt, mert a Microsoft "ül" a hibánés a suxp óta minden winfos verziót érint. Dobálózik a PDF csicska írója a nagy szavakkal, mint az ASLR, hogy az már bezzeg a wistában is volt (csak szólok, hogy a Linuxban 2005 közepén jelent meg, másfél évvel a wista megjelenése előtt), meg mittudomén és akkor a winfos biztonságosabb, mint a Linux, dacára olyan tényeknek, hogy winfosra ezerszer több vírus van, mint a többi platformra összesen, vagy, hogy az egyik legátfogóbb biztonsági teszten mikrofos "védelme" hét tesztből hatszor utolsó, egyszer meg utolsó előtti lett, vagy hogy nap mint nap merülnek fel a winfos "biztonságosságának" következményeként születő ransomware-ek, exploitok, bothálózatok és akkor még nem is beszéltünk a kémkedésről, nagytestvérkedésről és arról, hogy a winfos10 csak úgy magától újraindítgatja a frissítés miatt a gépet, tőből leszarván, hogy épp mit csinálsz, meg arról, hogy önhatalmúlag letörölget dolgokat a gépedről. Igen, a winfos10 biztonságosabb, mint a Linux. Ostoba, rühes windózjúzer, kurwa anyád, te mikrofos csicskása. |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (838) |
207 | #4116 | ^ | Idézet | Mon, 06 Feb 2017 01:24:19 +01 |
89.132.*.* | *.catv.broadband.hu |
Ezt még így olvasni is abszurd. :D Amúgy az ilyeneket fizetik hogy ekkora faszságot írjon, vagy magától ilyen hülye? |
miklos_akos (statz) | #7, Lófasz (871) |
268 | #4117 | ^ | Idézet | Mon, 06 Feb 2017 07:25:03 +01 |
176.77.*.* | *.pool.telenor.hu |
Igen, enged olyan pici felbontást. A Windows 10 meg egy kalap szar: a Win10-zel érkezett eszközöm wifi kártyáját random leállítja. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
983 | #4118 | ^ | Idézet | Mon, 06 Feb 2017 10:23:38 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Naná, hiszen a winfos a legkevésbé biztonságosabb oprendszer, ami csak van. Ugyan vannak, amiknek a biztonsági "berendezései" elmaradnak a winfosétól, de azok jellemzően valami nagyon underground OS-ek, amik nem célpontok. Bármelyik lehet, akár mind a kettő is. A hupon is van két mikrofos alkalmazott, akiknek fizetnek, hogy fasságokat írkáljanak. saxus meg magától olyan hülye. És az miért baj? Ha csak azt engedné, az baj lenne, de az, hogy azt is engedi, az szerintem nem baj. Formatot neki és tegyél fel valami (bármi) mást, mint a winfos10. |
miklos_akos (statz) | #7, Lófasz (871) |
303 | #4119 | ^ | Idézet | Mon, 06 Feb 2017 11:00:37 +01 |
195.199.*.* | *.gabordenes-szeged.sulinet.hu |
Igen, azt csináltam, most éppen winnyóc van fent, mert az legalább "működik". |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
206 | #411a | ^ | Idézet | Mon, 06 Feb 2017 12:05:31 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Ja, tényleg, mondtad is, hogy winnyogszos a belinkelt kép. De hogyhogy nem winhate-et raktál fel? A winfosok közül még az a leghasználhatóbb. Vagy a suxp. Tudja a hócipő. Az a kettő, a hetes, meg az ikszpé. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
1315 | #411b | ^ | Idézet | Mon, 06 Feb 2017 14:11:42 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
https://www.petri.com/microsoft-windows-uefi-secure-boot-richij No comment. A mikrofos direkt hátsóajtót rakott a Secure Boot-ba és kiszivárogtak a kulcsok. A windóz biztonságos. Ércsük. Mi a válasz erre? alma-körteTényleg no comment. Sz*rk: De csak a miheztartás végett, nem azért ostoba válasz az alma-körte, mert nem két teljesen eltérő dologról beszélünk, mert de, ez két teljesen eltérő dolog. Egy memóriakezelési hiba következtében keletkező sechole a Linux részéről és egy lebukott hátsóajtó a mikrofos részéről. Ezek eltérő dolgok. Rá lehet mondani, hogy alma-körte. Csakhogy, itt a kérdés nem az volt, hogy van-e sechole a GStreamerben, vagy a Linuxban és nem arról van szó, hogy ezt egy mikrofosos pofáraesés mentesítené. Arról van szó, hogy van egy állítás, miszerint a winfos10 biztonságosabb, mint a Linux, miközben a mikrofos már a sokadik hátsóajtót pakolja a rendszerbe, amit a blackhat-ek is ugyanúgy használhatnak. Ergo, a winfos minden csak nem biztonságos. Egy rendszer, amibe direkt hátsóajtókat, kémprogramokat, biztonsági réseket pakolnak, az minden csak nem biztonságos és ezt a túloldalon nem fogja ellensúlyozni az az N db hanyag programozás következtében keletkező sechole. Pont. |