saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
3161 | #48e3 | ^ | Idézet | Mon, 27 Aug 2018 02:21:05 +02 |
84.3.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Erre reagáltam, te okostóni: "Teljes képtelenség. Ha ez így lenne, akkor nem CPU lenne, hanem fűtőszál." Direkt azért idéztem oda ezt is: "P(villany be) = P(hő ki).". Erre mondtad, hogy ezt nem hiszed. A szép benne az, hogy nem hit kérdése. De azért tök jó, hogy a hátam mögött ostobázól, érvelni meg már nem akarsz. TDP továbbra is whocares kategória, marketing bullshit. "hogy mindenki más érintett az AMD-n kívül (pl. a SPARC sem érintett" Kb. irreleváns tényező. Oracle abbahagyta, Fujistu próbálkozik még vele, de ennyi. De persze, C64-en se megy a Meltdown, csak épp szintén whocares kategória 2018-ban. Viszont ahogy XMI is írta: egyelőre csak rápróbáltak a többi procira, nem történt részletes kutatás (vagy ha folyamatban is van, akkor publikáció még nincs). Viszont ahogy a példa mutatja, van amin működik, ergo jó eséllyel érdemes lenne belefeccölni időt abba a kutatásba is. Másrészt a többi gyártó szimplán ki se jön annyi procival, ld. IBM POWER-jei. Nincs belőle huszonhat szegmensbe szóló termék, vagy célgépbe gyárt, vagy a szervereibe néhány félét.
Nem, mert a Flirt elővárosi közlekedésre kitalált vonat. Ha megnézed a GYSEV is személyvonatnak használja a Flirtjeit. Vagy külföldön szintén elővárosi forgalomra használják. Ehhez mérten van rajta méretezve minden: felszereltség, csomagtér, mosdó, székek, stb. Az más kérdés, hogy a MÁV berakja pl. IC-nek Budapest-Győr vonalra is, mert képes elmenni 160-al (szemben az IC kocsijaink nagyjával ami csak 120-140-el), másrészt mert tök jó, hogy van már belőle egy halom, cserébe rendes gyorsvonati és IC kocsi meg nagyon-nagyon nincs elég. (Ajánlott keresnivaló MÁV IC+ kocsik sztorija. Bár most már legalább úgy néz ki, hogy véééééégre elkezdték gyártani.) Igazából az ilyen vegyes gyorsvonat-IC vonat kombó is pont a kocsihiány beismerése (pl. Szeged-Budapest), hogy képtelenek elég IC kocsit kiállítani, ezért inkább alibiből a többi kocsit gyorsvonatinak árazzák. Persze, van szörnyűbb is, az pedig a külföldre is alkalmas kocsik száma. Most nyáron voltam Romániában, Budapest-Brassó vonalra képesek voltak 4 vagy 5 kocsit kiállítani. Szóval az volt a legkisebb problémánk, hogy a büfékocsit lespórolták egy 20 órás vonatútról. Az a gond, hogy az, hogy mi az, hogy InterCity, mi az, hogy elővárosi vonat, mi közlekedhet nemzetközi forgalomban, stb. ezek általában egy jól meghatározott szolgáltatáscsomagot is jelentenek, mind sebességben, mind felszereltségben, nem csak azt, hogy melyik vonat mennyi helyen áll meg. Viszont mivel a MÁV-nak jóval kevesebb kocsija van, ráadásul annak nagy része is régi, az új motorvonatok és a felújított kocsik is akkora minőségi ugrás volt sok helyen, hogy sok embernek ez nem tűnik fel, max. ha jár nyugaton. |