English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 14 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
282 | #4cf5 | ^ | Idézet | Sat, 06 Jul 2019 23:50:50 +02
188.143.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
saxus már megint ostoba.

Nem, nem azért, mert szerinte szar a szardroid, abban igaza van. De, hogy a winfosfón egyébként jó platform...? No fucking comment, ha van a szardroidon kívül használhatatlan platform, akkor az a winfosfón volt.


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
899 | #4cf6 | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 10:06:24 +02
37.76.*.* Android Mobile Samsung Browser Hungary *.nat.pool.telekom.hu
Távol álljon tőlem saxus védelme, de a winfosfón egyáltalán nem volt fos, főleg az akkori szardrolyidos telefonokhoz képest. Volt a kezemben Lumia 520, ami aztán nagyon belépő kategória, mégis sokkal használhatóbb volt, mint egy hasonló ársávban lévő androidos telefon. Az egy másik dolog, hogy a mikrofos aztán elbaszta és oda lyukadtak ki, ahol most vannak (sehol), de mondjuk 4-5 éve egyáltalán nem volt rossz választás egy windózos telefon.
Az Androidból meg kb. annyi fajta van, ahány telefon, lehet Androidot nagyon jól is megcsinálni (pl. Samsung, Sony, Oneplus, stb...), meg lehet egy rakás fost is összegányolni, ahogy a Huawei, a Xiaomi, a Doogee, meg hasonló zs kategóriás telefongyártók teszik. De még mindig ezerszer jobb, mint egy ájfón, ahol meg egy fájlt nem tudsz átmásolni, mert naonbiztonságos, és a testreszabhatósági lehetőségek kimerülnek a háttérkép megváltoztatásában.


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
1475 | #4cf7 | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 12:09:37 +02
91.104.*.* Android Mobile Samsung Browser Hungary *.pool.telenor.hu

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bazdmeg, az, hogy használják, nem azt jelenti, hogy imádják! Játékosként winfostizet meg winfostizet tudsz feltenni, mert csak azon megy a direktiksz tizenkettő.
@https://computerworld.hu/tech/akik-legjobban-imadjak-a-windows-10-et-265498.html:
A PC-s játékosok körében elsöprő a rendszer népszerűsége: a Steam játékplatformon a részaránya már elérte a 70 százalékot!
Micsoda szenzáció! A végére még oda kellett volna írni, hogy O_O, esetleg köszönjük meg együtt a mikrofosnak, hogy milyen fasza rendszert csinált!
@https://computerworld.hu/tech/akik-legjobban-imadjak-a-windows-10-et-265498.html:
A második legnépszerűbb platform körükben a 64 bites Windows 7 21,34 százalékkal
Ezt meg megint úgy írják, hogy milyen kurva jó a mikrofos, hogy a második hely is az övéké, közben meg arról van szó, hogy a mikrofos bármennyire is lenyomja az emberek torkán a winfostizet és meg fogja szüntetni a winhate támogatását, még mindig minden 5. ember ezt a rendszert futtatja.
Egyébként meg ez is valószínűleg úgy fog járni, mint a zikszpé, biztos van valami winhate alapú szerver OS, aminek a frissítéseit ugyanúgy megeszi a winhate, mint az XP a POSReady 2009 frissítéseit (szóval valójában csak nemrég járt le az XP támogatása, aki frissítéseket akart, az tudott "csinálni" magának).


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
5692 | #4cf8 | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 13:51:56 +02
94.21.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
@Ádám:
Távol álljon tőlem saxus védelme, de a winfosfón egyáltalán nem volt fos, főleg az akkori szardrolyidos telefonokhoz képest. Volt a kezemben Lumia 520, ami aztán nagyon belépő kategória, mégis sokkal használhatóbb volt, mint egy hasonló ársávban lévő androidos telefon. Az egy másik dolog, hogy a mikrofos aztán elbaszta és oda lyukadtak ki, ahol most vannak (sehol), de mondjuk 4-5 éve egyáltalán nem volt rossz választás egy windózos telefon.
De, az volt. Kurwa nagy fos volt. Az lehet, hogy a droid még szarabb volt, de itt nem arról volt szó, hogy a drojidná' még a winfosfón is jobb, hanem arról, hogy eszerint a retardált mikrofos csicskása szerint a winfosfón jó. Önmagában. Nem a droidhoz képest. Csak úgy. Na ez bullshit.
@Ádám:
Az Androidból meg kb. annyi fajta van, ahány telefon, lehet Androidot nagyon jól is megcsinálni (pl. Samsung, Sony, Oneplus, stb...), meg lehet egy rakás fost is összegányolni, ahogy a Huawei, a Xiaomi, a Doogee, meg hasonló zs kategóriás telefongyártók teszik. De még mindig ezerszer jobb, mint egy ájfón, ahol meg egy fájlt nem tudsz átmásolni, mert naonbiztonságos, és a testreszabhatósági lehetőségek kimerülnek a háttérkép megváltoztatásában.
Azt hiszem, axiomatikusan kijelenthetjük, hogy az okostelefonok, en-bloc szarok és mindegy, hogy ki gyártja, ki írja rá az OS-t és ki milyen matricát nyal rá. Smart device === shitmountain.
Ez is egy újabb megrendelt cikk a mikrofostól. Amit mondtál az értelemszerű, de ezzel a farturkász zugfirkászok nem foglalkoznak, nekik az a dolguk, hogy megdolgozzanak a pénzért, amit a hiteles tájékoztatásért (LOL!) kapnak. A steam meg le van szarva, a játékosoknak csak a kisebbik hányada használja, a pécéipar kinyúvadásával és a pécégémerek elszublimálásával remélhetőleg a steam is a múlté lesz...
Azt nem tudom, hogy van-e winhate alapú sz*rver OS, de mindenesetre öcsémnek pl. van olyan winhate installere, ami win10 alapú, azaz a win10-es installer winhate-et telepít, így felmegy pl. Skylake CPU-s gépekre is.

Szerintem amúgy a következő fog történni. Ahogy egyre szarabb lesz a win10 és egyre több ember szopja be, úgy fognak megpróbálni a nekik megfelelő - vagy nem annyira megfelelő, de még mindig a legkevésbé fájdalmas - alternatívára átállni.

A gamereknek a következő választásaik lesznek:
 •  Konzol. (Valószínűleg PS N+1, mivel a mikrofos itt is megbukott, a Nintendo meg már tkp. csak handheldet gyárt.)
 •  Valamelyik steam (vagy más hasonló überszar játékdisztribútor store) és AMD vagy nVidia supported Linux, nekik úgyis mindegy, csak a játék fut, meg néha a böngésző, ha pornót akarnak nézni, vagy flamelni, hogy kinek a klánja a legcsicskább; ezeket pedig Linux alatt is meg fogják tudni tenni.
 •  Ha addigra használható (értsd: winxp-s velocitás, winxp-s/winhate-es funkcionalitás és winnyogszos/wintizes driverkapabilitás) lesz a ReactOS, akkor átállnak arra.

Az átlaghülyéknek a következők:
 •  Átállnak guglis "infrastruktúrára". Droidos "vékonykliens" (jajj...) és webes alapú megoldások mindenre (tripla jajj...). Nekik az is jó lesz. Sajnos...
 •  Viszont a ReactOS is jó lehet nekik, vagy, hogy megfordítsam: nekik az is jó lehet => az nekik is jó lehet. Értem? (Nem...)

A kreatív embereknek pedig ezek:
 •  "Neo-hajbazerek", azaz diehard winhate userek lesznek, lemondanak az új programokról és csinálnak mindent a régivel. Akkor is, ha nem lehet. Megoldják valahogy. Vagy, ha végképp nem, akkor a programot cserélik le, nem az OS-t.
 •  Virtuális gépre felkúrják a win10-et, arra csak a szükséges programokat, amik nem mennek a host winhate-en és sandboxolva használják, amúgy meg maradnak winhate userek, minden mást azon fognak megoldani.
 •  Eladják a veséjüket és átállnak macOS-re.
 •  A kisebbik "ingyenszívást" választják és átállnak az addigra úgyis totál elwindózosított és tönkretett linsuxra és szopnak a WINE-nal.
 •  ReactOS itt is befigyel, mint lehetőség.

Természetesen mindhárom kategóriánál fennáll a "legrosszabb" eshetőség, azaz, hogy lenyelik a békát és win10-eznek, de egyelőre úgy tűnik, hogy nem ez a legvalószínűbb forgatókönyv, hazudozzanak bármit is a mikrofosos cselédsajtóban. Csak egy gondolatmeneti adalék: miért volt hangos ez a cselédsajtó a wista és a winnyogsz idején is, hogy milyen fasza és népszerű az új rendszer, ott csalván a statisztikákkal és a magyarázatukkal, ahol csak lehet és miért volt síri kuss a winhate idején? Talán csak nem azért, mert a winhate eredményei magukért beszéltek, a többinél meg magyarázni kellett a bizonyítványt és mosdatni a szerecsent? Hány évébe is tellett a mikrofosnak, hogy a win10 utolérje a winhate részesedését, úgy, hogy gyakorlatilag vasalt bakanccsal taposták le minden élő és holt rendszer torkán a winfostizet? Akkor itt nem imádatról beszélünk, hanem lassú - nagyon lassú - behódolásról: a wistát még kibekkelték a júzerek, mert három évre rá jött a winhate, megvárták csöndesen, türelmesen, de a winnyogsz után a win10 jött, utána meg semmi (de az nagyon), nincs már mire várni, ha a mikrofos platformján akar maradni az ember...hacsak a ReactOS-re nem. A windózjúzereknek a jól működő ReactOS maga lenne a megváltás; nem egyszerűen a legkisebbik rossz választásának elve mentén meghozott kényszerlépés, kompromisszum a túlélésért, hanem tényleges előrelépés. windows done right. Végre majd elmondhatják, hogy tényleg működik a rendszerük és úgy működik, ahogy ők akarják és nem pedig úgy, ahogy a mikrofos akarja. Persze ehhez az kell, hogy a ReactOS tényleg elérje a fentebb felsorolt kvalitásokat. Ez pedig egy kurwa nagy ha.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
119 | #4cf9 | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 19:08:41 +02
84.236.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
Szoviët-Óroszórszágbän, víndóz telëpit téged...


miklos_akos  (statz) Lófasz
#7, Lófasz (871)
4124 | #4cfa | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 22:45:49 +02
176.77.*.* winnyogsz Mozilla Firefox Hungary *.pool.telenor.hu
@Ádám:
Az Androidból meg kb. annyi fajta van, ahány telefon, lehet Androidot nagyon jól is megcsinálni (pl. Samsung, Sony, Oneplus, stb...), meg lehet egy rakás fost is összegányolni, ahogy a Huawei, a Xiaomi, a Doogee, meg hasonló zs kategóriás telefongyártók teszik
Ebben nagyon durván rád tudok cáfolni: nekem van/volt egy Xiaomi Redmi 4X-em, világon semmi baja, a Sonynak az összes telefonja meg valamilyen szoftveres szarral küzd. A Huawei meg alapból egy fos, ebben igazad van.
A Samsungnak régebben voltak problémái szoftver terén, mára már ők is rájöttek arra, hogy hogyan kell összerakni normálisan az OS-t.
A Xiaominak +1 előny a Huawei ellen: lehet rá rakni custom romot, amivel teljesen meg tudsz szabadulni a kínai szeméttől. (Mellesleg a OP is kínai zs kategóriás gyártóként startolt. :P)

@TCH:
De, hogy a winfosfón "egyébként jó platform"...? No fucking comment, ha van a szardroidon kívül használhatatlan platform, akkor az a winfosfón volt.
Ádámot tudom alátámasztani, kettő Lumiám volt, az egyik 800-as, bitang jó volt a korában, volt egy 525-öm szintén egész korrekt kis teló volt, csak a mikrofos szokás szerint szétbaszta az egészet az üzletpolitikájával.
A Windows Phone annyiból volt jó, hogy amíg a cuki zöldbabás rendszer szarráfagyott egy hardveren (pl.: Snapdragon 210, 1GB RAM), addig a Windows Phone röhögve elfutott, kár érte. :/

@Ádám:
Bazdmeg, az, hogy használják, nem azt jelenti, hogy imádják! Játékosként winfostizet meg winfostizet tudsz feltenni, mert csak azon megy a direktiksz tizenkettő.
Windows 7-re jön a direktiksz 12 pár játék miatt (főleg WoW) forrás. A másik az, hogy az buzintel meg a mikrofos erőltetik a winfos 10-et, tehát instabilan / semennyire se fog menni egy winnyócpontegy vagy winhét az új 9. generációs buzintel kórájhéten. Az instabilat úgy értem, hogy a telepítő is szeret kékhalálozni, páran régebbi generációval kipróbálták, a tecsőn találsz videókat.

@TCH:
Azt nem tudom, hogy van-e winhate alapú sz*rver OS
Van, Winfos Server 2008 R2 (Standard, Datacenter, Enterprise).

@TCH:
Valamelyik steam (vagy más hasonló überszar játékdisztribútor store) és AMD vagy nVidia supported Linux, nekik úgyis mindegy, csak a játék fut, meg néha a böngésző, ha pornót akarnak nézni, vagy flamelni, hogy kinek a klánja a legcsicskább; ezeket pedig Linux alatt is meg fogják tudni tenni
Az envídija meg a linux az két külön fogalom, minden egyes alkalommal szétfosta az X serverem a hivatalos driver, a novideo meg nem mindig kezeli normális a kártyákat. AMD-ről nem tudok nyilatkozni, a radeon open source driver egész korrektül működik.

@TCH:
Átállnak guglis "infrastruktúrára". Droidos "vékonykliens" (jajj...) és webes alapú megoldások mindenre (tripla jajj...). Nekik az is jó lesz. Sajnos...
Amcsiknál meg briteknél ott van a krómbúkkok. Kapsz egy krómot, mint felületet és azon tudsz futtani zöldbabás rendszerre írt programokat + a webes szarok. Itthon is lehet venni, kurva drágán, szar hardverrel.

@TCH:
a cselédsajtó a wista és a winnyogsz idején is
Nem nagyon követtem ezek idején a tech híreket, DE a wista, ha nem Pentium 4-re meg 5 éves inno3d-re akartad rárakni 512MB RAMmal akkor egész jól ment (tapasztalat). Winnyócnál meg csak a start menü miatt hisztizett sok ember, megszokható (viccen kívül), hozza az elvárt stabilitást, mint a winhét és szinte minden szaron elfut, mint a winhét. Nem, nem akarom a winfost meg a mikrofost védeni, de ami pozitívum van, azt muszáj megemlíteni (meg negatívumot is :P).

@TCH:
Ha addigra használható (értsd: winxp-s velocitás, winhate-es funkcionalitás és winnyogszos driverkapabilitás) lesz a ReactOS, akkor átállnak arra.
Kipróbálnám, valószínű ki is fogom, ahogy rájövök, hogy kell pendriveról telepíteni.


miklos_akos  (statz) Lófasz
#7, Lófasz (871)
226 | #4cfb | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 23:04:25 +02
176.77.*.* winnyogsz Mozilla Firefox Hungary *.pool.telenor.hu

Ha ezt a problémát meg tudom oldani, akkor teljes mértékben fogom dobni a winfost. (Az osu! és a Wine nem szeretik egymást.)


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
2177 | #4cfc | ^ | Idézet | Sun, 07 Jul 2019 23:57:00 +02
84.236.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
@miklos_akos:
Ádámot tudom alátámasztani, kettő Lumiám volt, az egyik 800-as, bitang jó volt a korában, volt egy 525-öm szintén egész korrekt kis teló volt, csak a mikrofos szokás szerint szétbaszta az egészet az üzletpolitikájával.
A Windows Phone annyiból volt jó, hogy amíg a cuki zöldbabás rendszer szarráfagyott egy hardveren (pl.: Snapdragon 210, 1GB RAM), addig a Windows Phone röhögve elfutott, kár érte. :/
Gyerekek, egy érv a szardroid ellen, az nem érv a winfosfón mellett. Attól, hogy a droid még gyíkabb, attól a winfos még fos marad. Úgyhogy rohadtul nem kár érte, dögöljön meg a mikrofos.
@miklos_akos:
Az envídija meg a linux az két külön fogalom, minden egyes alkalommal szétfosta az X serverem a hivatalos driver, a novideo meg nem mindig kezeli normális a kártyákat. AMD-ről nem tudok nyilatkozni, a radeon open source driver egész korrektül működik.
Nekem meg csak az nVidia cuccok mentek normálisan, az AMD-vel szopáshegyek voltak. Mindegy, van választék, majd minden gamernek, ami működik.
@miklos_akos:
Amcsiknál meg briteknél ott van a krómbúkkok. Kapsz egy krómot, mint felületet és azon tudsz futtani zöldbabás rendszerre írt programokat + a webes szarok. Itthon is lehet venni, kurva drágán, szar hardverrel.
Ez ugyanaz, amit én mondtam. A kuglis infrastruktúra, droidos vékonykliens és minden a rohadt kuglis felhőben, webes alapon kezelve.
@miklos_akos:
Nem nagyon követtem ezek idején a tech híreket, DE a wista, ha nem Pentium 4-re meg 5 éves inno3d-re akartad rárakni 512MB RAMmal akkor egész jól ment (tapasztalat). Winnyócnál meg csak a start menü miatt hisztizett sok ember, megszokható (viccen kívül), hozza az elvárt stabilitást, mint a winhét és szinte minden szaron elfut, mint a winhét. Nem, nem akarom a winfost meg a mikrofost védeni, de ami pozitívum van, azt muszáj megemlíteni (meg negatívumot is :P).
Ezen is vitatkozhatnánk, de igazából felesleges, mert a piaci részesedés volt a lényeg, azon volt a hangsúly. A wistát és a winnyogszot a kutya nem használta, ezért csicskult a mikrofosos bérsajtó.


miklos_akos  (statz) Lófasz
#7, Lófasz (871)
445 | #4cfd | ^ | Idézet | Mon, 08 Jul 2019 09:23:41 +02
176.77.*.* winnyogsz Mozilla Firefox Hungary *.pool.telenor.hu
@TCH:
Ezen is vitatkozhatnánk, de igazából felesleges, mert a piaci részesedés volt a lényeg, azon volt a hangsúly. A wistát és a winnyogszot a kutya nem használta, ezért csicskult a mikrofosos bérsajtó.
A piaci részesedést ki nem próbálja meg megmagyarázni? :P
Komolytalanságot félretéve tényleg kb. lófasz se használja az előbb említett kettő OS-t.

Széthullott játék grafikára Wine alatt van valami megoldás?


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1322 | #4cfe | ^ | Idézet | Mon, 08 Jul 2019 09:47:10 +02
178.164.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
@miklos_akos:
A piaci részesedést ki nem próbálja meg megmagyarázni? :P
Komolytalanságot félretéve tényleg kb. lófasz se használja az előbb említett kettő OS-t.
Na, akkor ezt vezesd át a winfostízre. Lehet, hogy most már piacvezető, de ezt a mikrofosnak irtózatos erőfeszítésébe és több évébe került elérni, míg a winhate gyakorlatilag észrevétlenül és pillanatok (hónapok) alatt vette át az xp helyét. Ezért próbálják meg megmagyarázni, hogy de mekkora siker a win10, mert már piacvezető. Nem, nem az, pont azért, mert csak azért lett piacvezető, mert letolták a felhasználók torkán, az erőszakos frissítésekkel és azzal, hogy a korábbi winfosokat ellehetetlenítették. Nem tudom feltűnt-e, de a pécépiac zsugorodik és nem tudom feltűnt-e, de valahogy ennek ellenére a Linux és a macOS tábora viszont nem igazán akar zsugorodni, hanem...
@miklos_akos:
Széthullott játék grafikára Wine alatt van valami megoldás?
Latest driver, latest WINE és a winecfg-ben állítsd be, hogy winfos10-et emuláljon. Ha így sem megy, akkor passz, látatlanban nem tudok mit mondani. (Meg amúgy is, a "legújabb" játékaim a 2002-es GTA Vice City, 2003-as Jedi Academy és a szintén 2003-as Postal 2. Gőzöm sincs, hogy milyen játékok jöttek ki az elmúlt 15 évben.)


Ádám  (statz) Főfasz
#4, Főfasz (1815)
5063 | #4cff | ^ | Idézet | Mon, 08 Jul 2019 10:01:13 +02
84.224.*.* Android Mobile Samsung Browser Hungary *.pool.telenor.hu
@TCH:
De, az volt. Kurwa nagy fos volt. Az lehet, hogy a droid még szarabb volt, de itt nem arról volt szó, hogy a drojidná' még a winfosfón is jobb, hanem arról, hogy eszerint a retardált mikrofos csicskása szerint a winfosfón jó. Önmagában. Nem a droidhoz képest. Csak úgy. Na ez bullshit.
Azért a "jó" erős túlzás, de önmagában sem volt egy kurva nagy fos. Használható volt, viszonylag logikus volt, és egy mikrón is elfutott stabilan, akadásmentesen.
@TCH:
Azt hiszem, axiomatikusan kijelenthetjük, hogy az okostelefonok, en-bloc szarok és mindegy, hogy ki gyártja, ki írja rá az OS-t és ki milyen matricát nyal rá.
Tudom, hogy nagyon okosfón ellenes vagy, de azért egyáltalán nem rossz elolvasni reggel a híreket egy ilyen cuccon, miközben ülsz a vonaton félálomban. Vagy ha jársz valami ismeretlen helyen, van navigációd / békávés útvonalterved. Esetleg a kurwadrága SMS meg hívás helyett tudsz neten keresztül sokkal olcsóbban beszélni. És ezt a winfosfón tökéletesen tudta nyújtani régen, az android meg talán most kezd ugyanarra a szintre fejlődni, ahol néhány éve a winfosfón volt, csak közbe 2-3x lettek erősebbek a hardverek (de ugye ez gyártófüggő).
@TCH:
Valamelyik steam (vagy más hasonló überszar játékdisztribútor store) és AMD vagy nVidia supported Linux, nekik úgyis mindegy, csak a játék fut, meg néha a böngésző, ha pornót akarnak nézni, vagy flamelni, hogy kinek a klánja a legcsicskább; ezeket pedig Linux alatt is meg fogják tudni tenni.
Talán még ez lenne a legjobb forgatókönyv, már ha sikerül a pirosaknak, a zöldeknek, meg a kékeknek is értelmes drivert írni Linuxra. Jelenleg úgy fos az összes, ahogy van.
@TCH:
Átállnak guglis "infrastruktúrára". Droidos "vékonykliens" (jajj...) és webes alapú megoldások mindenre (tripla jajj...). Nekik az is jó lesz. Sajnos...
Elképzelhető, hogy ebbe néhány gamert is be lehet szippantani, lásd Google Stadia.
@TCH:
"neo-hajbazerek", azaz diehard winhate userek lesznek, lemondanak az új programokról és csinálnak mindent a régivel. Akkor is, ha nem lehet. Megoldják valahogy.
Az XP-t jobban "szerették" a népek, aztán mégis szép lassan átálltak. Viszont a winhate esetében kérdés, hogy mire, mert ugye van a viszonylag stabil, de ocsmány és használhatatlan winnyogsz, meg a winfostíz, ami meg... Tudjuk. Egyébként meg nem tudom, milyen "új programokról" kéne lemondani, még egy ikszpé is használható a mai napig azon kívül, hogy olyan lyukas, mint egy ementáli sajt (illetve PosReady frissítésekkel nem is annyira). És ha van szerver winhate, akkor bizony fognak utat találni a júzerek arra, hogy legyenek biztonsági frissítések winhate-re is.
@TCH:
Eladják a veséjüket és átállnak macOS-re.
Egyik fosrakásról átugranak a másikra...
@TCH:
ReactOS itt is befigyel, mint lehetőség.
A ReactOS jelenleg sehol nem figyel be, mint lehetőség, a jelenlegi tempóban kb. 10 év múlva lesz használható. Viszont azt el tudom képzelni, hogy valami cég mögé áll, és felgyorsul a fejlesztés.
@miklos_akos:
nekem van/volt egy Xiaomi Redmi 4X-em, világon semmi baja,
A Xiaominak van 1-2 jó telefonja, de ez a MIUI nevű hányadék kritikán aluli. Azt nem tudtam, hogy itt nyitható a bootloader, ha igen, akkor annyira nem érdekes, hogy milyen fost pakolnak rá gyárilag. Azt tudom, hogy a hüvelynél nem, vagy csak pénzért.
@miklos_akos:
a wista, ha nem Pentium 4-re meg 5 éves inno3d-re akartad rárakni 512MB RAMmal akkor egész jól ment (tapasztalat).
Csak 2007-ben nem volt senkinek C2Q-ja, vagy hasonlója, amivel gond nélkül megy a wista. Akkori csúcshardveren tényleg nem volt lassú, de az egész rendszer instabil és összeszedetlen volt, részben a fos drivertámogatás miatt. Tekintsünk rá úgy, mint egy winhate béta.
@miklos_akos:
Winnyócnál meg csak a start menü miatt hisztizett sok ember, megszokható (viccen kívül)
Nem, kicsit sem megszokható, az egész kényelmetlen asztali gépen. Nekem a teljes képernyős alkalmazások is elég komoly gondokat jelentettek, meg az a jobb oldali sáv, ami feljön, ha odaviszed az egeret. Persze mindenre van 3rd party megoldás, de az sosem lesz az igazi, ráadásul ezek a szoftverek még pluszban zabálják a gép erőforrásait.
@TCH:
A wistát és a winnyogszot a kutya nem használta, ezért csicskult a mikrofosos bérsajtó.
A mikrofosos bérsajtó a winhate idejében is csicskult, pedig azt használták rendesen. Például a csippmagazin.

Kis vándékkönyv ötlet: hogyha balfasz vagyok és úgy bökök rá az idézőgombra, hogy nincs kijelölve semmi, akkor nem lehetne megoldani, hogy ne ugorjon a szövegmezőre? Csak azért, mert szardrolyid alatt néha eltűnik a kijelölésem, és hiába kiírja, hogy jelöljen ki, ledob az üres szövegmezőre.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
3560 | #4d00 | ^ | Idézet | Mon, 08 Jul 2019 10:35:54 +02
178.164.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
@Ádám:
stabilan, akadásmentesen
Na, ez az, ami nem igaz. Minden volt, csak stabil nem.
@Ádám:
Tudom, hogy nagyon okosfón ellenes vagy, de azért egyáltalán nem rossz elolvasni reggel a híreket egy ilyen cuccon, miközben ülsz a vonaton félálomban. Vagy ha jársz valami ismeretlen helyen, van navigációd / békávés útvonalterved. Esetleg a kurwadrága SMS meg hívás helyett tudsz neten keresztül sokkal olcsóbban beszélni.
Igen, ezek hasznos dolgok. Nekem is jól jönne néha. De amit mellé kapok, az sokkal több kár, mint haszon.
@Ádám:
Talán még ez lenne a legjobb forgatókönyv, már ha sikerül a pirosaknak, a zöldeknek, meg a kékeknek is értelmes drivert írni Linuxra. Jelenleg úgy fos az összes, ahogy van.
Talán, de szerintem a ReactOS "felemelkedése" lenne a legjobb, ugyanis most újfennt egy egypólusú világ felé megyünk és az az egy pólus a kugli lesz, ami régen rossz. (Nem, az Apple sose volt a "második pólus", régen és most sem, csak elméletben; a gyakorlatban csak az übergazdagok engedhették/engedhetik meg maguknak...)
@Ádám:
Az XP-t jobban "szerették" a népek, aztán mégis szép lassan átálltak.
Könyörgöm: volt mire! A winhate működött...
@Ádám:
Viszont a winhate esetében kérdés, hogy mire, mert ugye van a viszonylag stabil, de ocsmány és használhatatlan winnyogsz, meg a winfostíz, ami meg... Tudjuk.
Esküdni mernék, hogy ezt írtam le én is...
@Ádám:
Egyébként meg nem tudom, milyen "új programokról" kéne lemondani, még egy ikszpé is használható a mai napig azon kívül, hogy olyan lyukas, mint egy ementáli sajt (illetve PosReady frissítésekkel nem is annyira). És ha van szerver winhate, akkor bizony fognak utat találni a júzerek arra, hogy legyenek biztonsági frissítések winhate-re is.
Az újabb verziók gyakran nem mennek a régebbi verziókon; öcsém épp tegnap mondta, hogy az Adobe szarok már jó rég nem mennek máson csak winfostizesen, ha megpróbálod felrakni winhate-re, akkor bereklamál, hogy neeeem, kémkedés kell...
@Ádám:
Egyik fosrakásról átugranak a másikra...
Nem tudom, hogy most épp mennyire szar a macOS, a Tiger idején überalles volt, a Snow Leopard idején még úgy-ahogy jó, aztán ahogy hallottam, lassan lecsúszott...de a winfosnál rosszabb nem lehet.
@Ádám:
A ReactOS jelenleg sehol nem figyel be, mint lehetőség, a jelenlegi tempóban kb. 10 év múlva lesz használható. Viszont azt el tudom képzelni, hogy valami cég mögé áll, és felgyorsul a fejlesztés.
A 10 év is belátható idő, egyébként szerintem meg 5 sem kell hozzá, ha ilyen ütemben nő iránta az érdeklődés. És igen, beállhat mögé egy cég is.
@Ádám:
A mikrofosos bérsajtó a winhate idejében is csicskult, pedig azt használták rendesen. Például a csippmagazin.
A mikrofosos bérsajtó naná, hogy mindig csicskul, de itt a mennyiségen volt a hangsúly. Hány ilyen winhate-es cikket tudsz még összeszedni? És hány wistásat és winnyogszosat?
@Ádám:
Kis vándékkönyv ötlet: hogyha balfasz vagyok és úgy bökök rá az idézőgombra, hogy nincs kijelölve semmi, akkor nem lehetne megoldani, hogy ne ugorjon a szövegmezőre? Csak azért, mert szardrolyid alatt néha eltűnik a kijelölésem, és hiába kiírja, hogy jelöljen ki, ledob az üres szövegmezőre.
Oké, ha nem felejtem el, akkor belerakom.


OrkenWhite  alias  "OrkenWhite az idióta" Főfasz
#5, Főfasz (1004)
962 | #4d01 | ^ | Idézet | Mon, 08 Jul 2019 14:48:18 +02
212.16.*.* winnyogsz Pale Moon Hungary *.pool212-16.dyn.tolna.net
@Ádám:
Jelenleg úgy fos az összes, ahogy van.
Én gyakorlatilag az ellenkezőjét látom: a zintel Linuxos driverei szinte tökéletesek(winfoson pont az ellenkezője), az AMD a 4.1x kernelszéria óta összeszedte magát, és használhatóság szempontjából nagyon jó drivereket hoznak össze(a 3D teljesítményen lehetne még javítani, főleg OpenGL terén), a nouveau sok esetben jó szimpla desktop használatra, a GTX 6xx-7xx szériánál még talán játékra is elmegy, de azért nem bugmentes, az NVidia zárt drivere meg teljesen jó, ha nem gondolkodsz bármiben X-en kívül.
A ReactOS még mindig egy garázsprojekt benyomását kelti bennem, remélem használható lesz 20 éven belül... Az Apple a 999 dolláros monitorállványa óta nevetség tárgya nálam, főleg, hogy a legolcsóbb gép áráért egy sokkal jobb gépet rakok össze, és a macOS sem érv már mellettük, legalábbis nekem nem kell, hogy az Apple jobban tudja, hogy mit akarok, mint én magam...


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1103 | #4d02 | ^ | Idézet | Mon, 08 Jul 2019 22:48:19 +02
84.236.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
@OrkenWhite:
az NVidia zárt drivere meg teljesen jó, ha nem gondolkodsz bármiben X-en kívül.
A Wayland-del konkrétan nincsen bajom, de ennek ellenére X11-en kívül nem nagyon van miben értelme gondolkodni, mert maga a Wayland lehet, hogy oké, de egyelőre csak a szupernehézsúlyú Qt5 és a szuperszar GTK3 támogatja, más nem. Mondjuk a Qt5 egy mai gépen még nem is lenne baj, de az egyetlen desktop környezet, ami arra alapul, az a KDE5, az meg no way. (Sz*rk: Nem igaz, mert van még az LXDE és a RazorQt egyesüléséből született LXQt és a TrueOS csapat által fejlesztett Lumina is.) A GTK3 meg elvből kerülendő. Így nem nagyon lehet mit kezdeni a Wayland-del, pl. az én TQt/GTK2 alapú környezetem sem menne alatta. És egyébként annak ellenére, hogy az X11-et illető kritikák jórészt jogosak, a hírek arról szólnak, hogy a Wayland még kurwára nem áll készen arra, hogy átvegye a helyét.
@OrkenWhite:
A ReactOS még mindig egy garázsprojekt benyomását kelti bennem, remélem használható lesz 20 éven belül...
Meglátjuk...


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!