English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 1 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
9634 | #50c4 | ^ | Idézet | Sun, 04 Oct 2020 22:06:47 +02
84.236.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
Ezúton szeretném leszögezni, hogy az - egyébként kurwa jó - Kingpin: Life of Crime legmagasabb nehézségi fokozata baromira megtévesztően van elnevezve real-nek, mert ez minden, csak nem real. Mármint az a része az az, hogy én 1-2 vascsőcsapástól, vagy pisztolylövéstől garantáltan kinyúvadok, de az már baromira nem az, hogy az NPC-knek meg nehézgéppuskás headshot-ból is öt-hat kell, mire megmurdelnek. (Oké, a lámábbaknak feleannyi is elég, dehát még az is mifaszmár...) Isoraz, az oké, hogy fél pályáról a szaros pisztolyom melléhord, de az nem oké, hogy az övék meg pontosabb, mint egy szájbaszart sniper... Ez így kurwára nem real, ez így inkább surreal.
Pedig amúgy lett volna értelme egy valódi real fokozatnak, ahol mindenkit ki lehet nyírni egy jó helyre elhelyezett lövéssel (oké, ha golyóálló szerkó van rajta, akkor többel), de ezt itt csak a játékosra sikerült applikálni. Granted: a legalsó novice fokozatban pont ellenkezőleg van, bár nem teljesen, de majdnem...
Ennek megfelelően ebben a játékban max. medium-on van értelme játszani, ott legalább úgy-ahogy balanszírozott a játékmenet, egyébiránt vagy veszíteni lehetetlen benne, vagy nyerni. (Oké, veszíteni lehet, ha - véletlenül, vagy szándékosan - elbaszol valamit, de amúgy nem.)

Pedig milyen fasza taktikus játékmenetet lehetett volna egy igazi valós móddal kialakítani, ahol rengeteg lopakodás, fedezékes, lesből vagy egyéb stratégiai helyekről megvívott tűzharc és a készletekkel való logisztikai zsonglőrködés tarkíthatta volna a játékmenetet, valamint ahol lett volna értelme ténylegesen taktikázni az esetlegesen felbérelt embereid pozicionálásával, tartalékolásával, ne adj' Isten feláldozásával. Mert így - mediumon - csak annyira kell taktikáznod, hogy ne lövesd direkt fültövön magad, csak annyira kell gazdálkodni a készletekkel, hogy ne pazarold feleslegesen a lőszert és a medikiteket és csak annyira kell "beosztanod" az embereidet (ha egyáltalán felbéreled őket, mert nélkülük is végigvihető), hogy ha valami - ellenseggekkel - zsúfolt, zárt térbe esz be a fene, akkor vidd magaddal őket, ha meg nagyon lesérültek, akkor hagyd őket ott pihenni kicsit. (A lejjebbi fokozatokon meg még ez is totál felesleges - kevés túlzással, de - mehetsz, mint egy tank; a magasabbakon meg totál mindegy: ott hiába mész fedezékbe, mert vagy leszednek, amikor egy tizedmásodpercre kidugod a fejed, vagy egyszerűen odasétálnak és kinyírnak - te meg hiába lövöd őket: a golyóálló mesterlövészek akkor is kinyírnak, ha szart hugyozol...)

Egyébként tényleg fasza játék, minden bugja és egyéb hibája ellenére, de ezzel a minimális változtatással (mert ez tényleg egy nüansznyi változtatás, hogy valós-valós módban mindenki ugyanúgy - extrém módon - sebződjön, ill. a fegyverek melléhordása is egyforma legyen) sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle.

Update: Itt egy rövid gameplay real difficulty-n és pontosan látszik rajta minden, aminek látszania kell: ahogy egy-két lövéssel vagy csapással levesbe küldik a srácot, miközben ő hiába lövi őket (külön felhívnám a figyelmet arra, amikor a srác - nagyjából 3:10-nél - vagy 10 (!) golyót ereget az alsótrikós (!!!) fickó felsőtestébe, mire az végre felfordul), ahogy az ő pisztolya már fél méterről is melléhord (célkereszt az emberen, golyó meg a mellettünk lévő falban), míg ők sniper módra szednek le az alagút túlvégéből (a shotgunnal, bazdmeg, ami úgy szór már rövidtávon is, mint az állat), stb... Oké, a srác kicsit elbaszta a dolgot a raktár bejáratánál, mert ott meg kell várni, amíg a rádió elvonja a figyelmét a két fegyveres őrnek (ill. a könnyebb fokozaton azt se, mert odamehetsz és vascsővel agyonverheted őket a gecibe) és akkor be lehet jutni, ahol már csak a két vascsővel felszerelt őr van: ezek a felvételen egyébként látszanak is...

Ezt a részt én egyébként még abszolváltam is: a kezdetnél áttörtem a kerítést, ahol a luk végén némi muníció van, aztán belopóztam a nyitva levő raktárba (kettő van és a másik belülről zárva), itt az első szobában, ahol az emelvény van, azon fent a sarokban van némi lóvé, azt felszedtem (+$5), kikergettem az alsótrikós fickót a másik szobából (az egy beszari alak, inkább fut, mint harcol, mondjuk hard-on még ki is lehet nyírni így vascsővel, hogy ütöd a hátát, amíg fut előled és visszatolatsz, ha megfordulna, de real-en elég ha egyszer-kétszer eltalál a vascsővel és annyi, ott már csak pisztollyal lehet kinyúvasztani), felszedtem a whiskey-t, meg egy medikitet (+25 health), majd a szellőzőrendszeren keresztül átkúsztam a másik raktárba, ott kicseleztem az egyenruhás őrt - egyszerűen felugrottam előle a ládákra - és bebújtam a másik szellőzőbe, ami a másik szoba polcának tetején ért véget, ahol felszedtem a tekercset, meg még némi muníciót. Kifele menet megint ellopóztam a fegyveresek mellett és elvittem a whiskey-t a részegnek a széf kódjáért és a tekercset a boltba egy pisztolyért. Visszalopóztam a raktárba, lepuffantottam az alsótrikósat (egy egész tárral bazdmeg!!!), kifosztottam (+$10), kinyitottam a széfet (+$100), majd átkúsztam a túlsó raktárba és lelőttem az egyenruhásat is (ez is egy tárba került, basszameg, de legalább +$5), majd kilopóztam a boltba és vettem a pisztolyra magnumot (-$50, nagyobb tűzerő) és RoF-ot (-$25, gyorsabb tüzelés). Eztán visszamentem a raktárhoz és a felturbózott pisztollyal belelőttem a shotgunosba. Utánam rohant, a pisztolyos nem követte, de egyedül is majdnem kinyírt (1 életerő maradt, bazmeg), de aztán enyém lett a shotgunja is, meg a lóvéja is (kemény +$2, miközben egy tár az $5). Vissza a boltba (checkpoint, ugyebár) és utána ellopóztam a pisztolyos mellett a raktárba, felszedtem a két raktárból a két medikitet (+50 életerő), aztán vissza a boltba checkpointolni. Utána nekimentem a pisztolyosnak és úgy vertem le, hogy belelőttem egyet, majd visszaszaladtam a boltig. Aztán addig ismételtem, amíg ki nem nyúvadt. (Péz nem vót nála.) Utána a felszedett shotgunnal kinyírtam a játék elején lebzselő, kötözködő stricit, meg a kurwáját (+$5, +$1), mert náluk csak vascső volt, némi csalogatással életveszteség nélkül megoldottam, de ott is többször újra kellett töltenem a checkpointot, mert még vascsővel is kinyírtak, úgy, hogy nálam csőre töltött shotgun volt, rohaggyonmeg.
Viszont utána elmentem a Csatornapatkányokhoz (a videó elején látszanak) és azok kinyírtak. Négyen vannak egy rakáson, kettőnél pisztoly, ráadásul fejenként kettő. Próbáltam fedezékből, de egyszerűen odasétáltak elém és kinyírtak. Megtehették, hiszen nekik én 1-2 lövés vagyok, ők meg nekem vagy 10-15. Ott, a sokadik próbálkozás után feladtam a dolgot.

BTW, vajon mifasz grafikai beállításokat használ ez a csávó? Szoftverrender, vagy valami őscsótány direktsuksz? Ez a játék már 20 éve is szebb volt...

Ja, mégvalami: rohadjon meg, aki a patkányokat belerakta a játékba! (Nem a "Csatornapatkányok" bandát, hanem az állatokat.) Hát állandóan útban vannak és minduntalan belédmarnak! (Ráadásul real szinten dupla sebzéssel.) Iszonyatosan idegesítő még a könnyebb fokozatokon is, de real-en konkrétan sikerült rászaladnom egy patkányra 1 életerővel és kinyiffantam. Egy patkánytól. Mert ugye, ha én rátaposok egy patkányra, akkor nem belőle lesz palacsinta, hanem ő átsebez a cipőtalpamon és szörnyethalok... Logikuss! Ahogy az is, hogy csak bennünket támadnak, meg az is, hogy egyáltalán nem elhúznak előlünk, hanem még direkt a lábunk alá is szaladnak...

Update #2: Itt egy gamer playlistje, aki ugyan folyamatos load/save-ek árán, de hard mode-ban végigtolta a játékot, viszont az első videóban még real szinten próbálta, aztán a második videóban inkább újrakezdte hard-on, mert idézem: I'm think i will upload this as a starter and then i think i'll just do it on hard, cuz real is just...it's actually unreal. A végén pedig: Hey, you can congratulate me, cuz...this was actually one of the hardest things i've ever done. Pedig folyamatos quicksave/quickload banzáj volt...

Update #3:
@https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/VideoGame/KingpinLifeOfCrime:
Harder Than Hard: The "Real" difficulty is one of the most difficult FPS experiences in existence, especially early on, when your equipment is very limited. To survive, players must explore every secret location for supplies, and loot all enemies to get the funds for buying ammo, armor, weapon upgrades and hiring the available thugs.
Én csak annyit tennék ehhez hozzá, hogy úgy se. Tök mindegy, mit derítesz fel, mit gyűjtesz össze, kit fosztasz ki és mit vásárolsz (páncélból amúgy is csak sisakot lehet venni ($100), de akkor nem nagyon veszel mást): a Csatornapatkányok real fokozaton még a legelső pályán meg fognak baszni, mint balfasz villanyászt a kettőhúsz - esélyed nincs keresztülverekedni magad még a csatornabejáratot őrző négy tagon sem, nemhogy a csatornarendszerben dekkoló egész bandán és ennek megfelelően pedig soha a büdös kurwa életbe' nem fogsz eljutni a bárig, ahol a két felbérelhető fegyveres profi dekkol, tehát alkalmazni sem tudod őket. Ugyan van az első pályán egy harmadik - 10 dollárért - felbérelhető tag is, de annál a fószernál csak egy szaros vascső van (azért olyan olcsó); biztos le fog neked gyakni egy raklap állig felfegyverzett faszit. Fat chance.


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!