Franky615 (statz) | #53, Alfasz (4) |
2590 | #0eb0 | ^ | Idézet | Sat, 13 Feb 2010 17:02:41 +01 |
79.247.*.* | *.dip0.t-ipconnect.de |
Hi TCH ! Thanks for your reply ! Well ! You think we can work some problems out ,I will be very very happy !!! Ok ! 1. Do you mean I should put guns on enemy planets manually by using the map-editor ? Then I can only put the guns on the start (Home) planet ! If the game is running the other planets colonized by the AI will have only one gun ! 2. Where can I send you my project directory ? 3. Think you are right. Maybe spy satellites show only planets surface. 4. In your map editor there are some fields to edit like: Map properties,spies, inventions...... and -Designs-. Thats what I mean. In the field -Designs- there are two lists "Design"s base invention" and "Game list"s base". In Designs base invention there are all inventions listed like fortress,guns, planet shieds........ but in Game lists base there are only ships,tanks,and space bases listed. So I cannot edit a planet gun because there is an other field: "can be produced by" -space ship factory- or -tank factory- and not building "can be produced on planets surface" ! 5. Only little bug! :-) But if you wanted to solve it its ok. :-) :-) 6. and 7. Don"t mean the population setting for a planet ,this is editable! I mean the population and energy which is needed to switch a planet building to "on" or "off" ! For example: Planet gun 4: population needed 2500 ,energy needed 1200, Heavy fortress: population 2500 ,energy 0 , Distortion shield: population 400 energy 1200 ! I hope if I can set these values to a lower level then maybe the AI build more guns and shields. Fortresses are enough ! AI build minimum 5 planet fortresses if the planet population is high enough !!! I have decreased the costs and build time for guns,shields and fortresses but only the costs decrease took effect. Now the guns and shields are cheap but the AI forgot them to build :-) Data file: I mean I cannot find for example: The skirmish scenario directory or the directory or data file in the ig2 Game directory to change the inventions like guns and shields manually by using my text editor ! I can extract some files by using your IG2DAT_E but I can"t find the inventions list! If I should change the inventions listed in my project manually please tell me where I can find it and how I can encrypt it to make my changes(population,energy,firepower,hitpoints) before compiling and scenario created! Woow ! My fingers are wounded ! Think I"ve got a laser shot ! :-) See you later ! Franky615 |
DJ Pety alias "Pety" | #6, Lófasz (953) |
194 | #0eb1 | ^ | Idézet | Sat, 13 Feb 2010 20:20:54 +01 |
81.182.*.* | *.pool.t-online.hu |
Elkészült az új oldalam: http://ingyen-sms.info Kérnék véleményt:) A régi i-sms.extra.hu utódja, amit TCH még mindig nem rakott ki:D pedig jó régen kértem, de mind1. Mostmár ez van helyette. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
942 | #0eb2 | ^ | Idézet | Sat, 13 Feb 2010 21:51:32 +01 |
84.0.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Pety: Upsz, bocsi. Néha olyan lukas a zagyam, mint az uzival kiluggatott ementáli. Esküszöm az élő sátánra bilgéc életére, hogy ki fogom rakni a köv. frissítéskor. Már csak egy frissítés kell. XDDD BTW, kurva jó az oldal. Meg a szöveg is jó rajta. Végre valami ingyen. XDDD Franky: Hi! 1. I don't know what can cause this. Maybe your project dir will tell. 2. kecsketojas [at] freemail [dot] hu 4. Don't remember how it is. I'll check it. 6/7. These values are encoded in the exe, as i remember, so you cannot overwrite them in a scenario. If you go into the project directory, you'll find files with names like "inv.001". Those are the inventions. The scenario data files goes into the "Data" directory in the game's folder. Custom scenarios are alone in a dat file, but the "built-in" scenarios are in the scenario.dat file. ("IG2\Data\scenario.dat") |
X alias "Egy anonim SantaFakk játékos" | #94, Szarfasz (1) |
230 | #0eb3 | ^ | Idézet | Sun, 14 Feb 2010 12:07:39 +01 |
188.156.*.* | *.mobile.pool.telekom.hu |
A santafakk játékban hogy a redvás kurva annyába kell legyőzni azt a kettő fartúró buzi betment meg drakulát? betmen még nem is gond de azt a kurva geciszívó drakula százakat sebez belém! HÁT A LÓFASZT MÁ!! Valami taktika esetleg? |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
345 | #0eb4 | ^ | Idézet | Sun, 14 Feb 2010 14:10:44 +01 |
188.36.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Van. 0. Van a betmen bázisán egy üveg cseresznyepálesz és két üveg vodka, keresd meg őket, mielőtt nekimész Drakuláéknak. 1. Amíg Drakula ott van, addig csak őt támadd, mert ő a nagyobb szívás. 2. Ne pazarold a vodkát meg a pálinkát a manóra, úgyis kiütik. 3. Csak akkor tömd bele a télapóba valamelyik itókát, ha már nagyon le van gyakva. |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (838) |
66 | #0eb5 | ^ | Idézet | Sun, 21 Feb 2010 18:31:07 +01 |
80.98.*.* | *.catv.broadband.hu |
TCH, ha nem frissítesz, akkor én egy nagyon rosszat fogok mondani. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
47 | #0eb6 | ^ | Idézet | Sun, 21 Feb 2010 19:24:41 +01 |
188.36.*.* | 188.36.*.* |
Mongyá'. Majd frissítek, ha lesz időm. :P |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (838) |
67 | #0eb7 | ^ | Idézet | Tue, 23 Feb 2010 19:03:59 +01 |
80.98.*.* | *.catv.broadband.hu |
Oké. Mondok: Zsíírpapíír! Remélem, ettől most már észhez tértél :D |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
96 | #0eb8 | ^ | Idézet | Tue, 23 Feb 2010 20:17:25 +01 |
188.36.*.* | 188.36.*.* |
Hát mint az állat. Annyira észhez tértem tőle, mint egy részeg hűtőszekrény kalgonizálás közben. |
saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
143 | #0eb9 | ^ | Idézet | Wed, 24 Feb 2010 00:45:10 +01 |
84.3.*.* | 84.3.*.* |
Te kecske! Van egy ilyenem, vélemény? :) http://shared.muportal.hu/kepek/b5/IMAG0336.jpg http://shared.muportal.hu/kepek/b5/IMAG0338.jpg |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
242 | #0eba | ^ | Idézet | Wed, 24 Feb 2010 09:51:28 +01 |
193.224.*.* | *.bmf.hu |
Frissítenék én, de ahhoz kellene TCH fejlesztése, hogy lehessen tecsős videót embeddelni, meg egy winfos 7 kategória. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
330 | #0ebb | ^ | Idézet | Wed, 24 Feb 2010 14:42:55 +01 |
188.36.*.* | 188.36.*.* |
saxus: Pffff, nem mondod, hogy megszerezted az összes Babylon 5-öt. :DDD Mikor másolod le nekem? :P kemi: A tecsős fejlesztésre most egy csepp időm sincs sajnos. Viszont képkategóriát te is tudsz csinálni, csak bemész az adminra és "Képek főkategóriák" alatt. Utána csinálsz hozzá alkategóriát is, és belerakod a képet. |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
354 | #0ebc | ^ | Idézet | Wed, 24 Feb 2010 16:37:09 +01 |
86.101.*.* | *.catv.broadband.hu |
Apám gépe vírusirtás után az XP cédéről akart fájlokat helyreállítani, betettem, nyomtam egy okét, és ez jelent meg:
(kockák voltak, csak nem tudok unicode karaktereket beszúrni.) Megvan a kép csak nem ezen a gépen. :P |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
123 | #0ebd | ^ | Idézet | Thu, 25 Feb 2010 17:44:28 +01 |
188.36.*.* | 188.36.*.* |
Nosza, pakuld fő. :D Unikód meg nem kell a kockákhoz, csak egy 32 alatti karakter, ami látszik is. |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
453 | #0ebe | ^ | Idézet | Thu, 25 Feb 2010 19:00:29 +01 |
86.101.*.* | *.catv.broadband.hu |
Владймир Ильич Ленин Csak teszteltem. Csak az admin felületről mennek át az unicode karakterek. De így beszúrhattam volna kockát, de mindegy. :) A kép majd felkerül, sok mással együtt, (Flood3r örömére lesz frissítés :)) de most megyek Olimpiát nézni. □□□□□□□□□□□□□ |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (838) |
569 | #0ebf | ^ | Idézet | Thu, 25 Feb 2010 23:06:50 +01 |
80.98.*.* | *.catv.broadband.hu |
Hurrá :) Ha kész lesz addig az új oldalam, akkor majd egy bannercsere szóba jöhetne(Egy warez oldal lesz btw) Jahm, és mindenki örömére: Hababa visszatért... Csak most mondókáját a retrovision-ön mondta el, ami a következő: "A bgafc-n engem nagyon zavar a hozzászólások alatt az a nagy fehér rublika! Világosságot csinál az oldalon! TCH szűntesse meg: pl. csak akkor jelenjen meg, ha arra kattintunk, hogy új hozzászólás, vagy csinálja sötét kékre!" Nem tudom, engem személy szerint nem zavar a rublika, de hát ízlések, és pofonok(inkább pofonok). |