kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
603 | #1a30 | ^ | Idézet | Tue, 14 Feb 2012 13:55:11 +01 |
193.224.*.* | *.uni-obuda.hu |
A szigorlat most lett meg a legutóbbi vizsgaidőszakban, de azért van még a robotszakirány, meg azonkívül is elvégezni való. C++ lesz, a háromdés bizbasz, meg majd valószínűleg Blenderben készül. Igen, de kötelezően választott a winfOS. XD |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
1209 | #1a31 | ^ | Idézet | Tue, 14 Feb 2012 14:25:37 +01 |
84.21.*.* | 84.21.*.* |
Gratula. :) K. A megjelenítő az C++ nem? :( Ott nem tudom, hogy fogod a webkamera stream-jét olvasni, UNIX-ok alatt /dev/mittudomen kinyit és olvas. Amúgy van ötleted, hogy alapjaiban hogy működjön? Én valami olyasmit tudok elképzelni, hogy beránt egy képet és edge-detectionnal felépít egy durva ponthálót. Aztán az egyes képkockák közt elemzi a pontok mozgását. De én sose csináltam ilyet, lehet, hogy ez kurwára nem így megy.
|
Prometheus (statz) | #3, Főfasz (1824) |
18 | #1a32 | ^ | Idézet | Tue, 14 Feb 2012 17:43:30 +01 |
84.0.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Szép montázs, TCH! |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
28 | #1a33 | ^ | Idézet | Tue, 14 Feb 2012 17:49:02 +01 |
84.21.*.* | 84.21.*.* |
Nem én csináltam, netrű van. |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
759 | #1a34 | ^ | Idézet | Tue, 14 Feb 2012 19:35:34 +01 |
84.236.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Ha van a Blendernek valami SDK-ja C++-hoz akkor az, ha nincs akkor még nem tudom hogy oldom meg. A laboron csak elmagyarázzák majd. Valami hasonlóra gondoltam én is. De valahogy fel kéne ismerni a júzer arcát, mert lehet más mozgó dolog a háttérben, ami zavarja a detektálást. Hát az a baj, hogy a winfosban is ilyen szintű védelem van. :P |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
791 | #1a35 | ^ | Idézet | Tue, 14 Feb 2012 20:43:12 +01 |
84.21.*.* | 84.21.*.* |
Kérdezz rá az SDK-ra is a laboron. Erre való az edge-detection. Nagyjából tudjuk, hogy néz ki valakinek a feje, megkeresi a határokat és azokon belül szemet, szájat, ilyesmiket. Na igen. :D Már kérdezni akartam, hogy hova lett mindenki, de közben Prometheus visszajött, szal, akkor hova lett Pety és Flood3r? :) |
Prometheus (statz) | #3, Főfasz (1824) |
132 | #1a36 | ^ | Idézet | Wed, 15 Feb 2012 00:15:11 +01 |
84.0.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Most már csak 3an vogymuk. Lám, TCH, valaki lenyúlta a szavadat: http://foreveralone.hu/wp-content/uploads/2012/02/Windows-Pista.jpg |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
82 | #1a37 | ^ | Idézet | Wed, 15 Feb 2012 10:14:26 +01 |
84.21.*.* | 84.21.*.* |
Speciel Flood3r hívta először pistának a wistát. A képen kurwa nagyot röhögtem. :) |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
326 | #1a38 | ^ | Idézet | Wed, 15 Feb 2012 19:54:28 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Mi lenne, ha magához a Blenderhez írnék egy plugint, ami headtrackinggel forgatja a nézetet? Egyszerűbb lenne, mert nem kell háromdés bizbaszokkal foglalkozni, lenne benne 3D, mert maga a Blender egy 3D-s modellező, és még haszna is lenne, mert talán megkönnyítené a program használatát. Mi a franc történt a DB szerverrel? |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
344 | #1a39 | ^ | Idézet | Wed, 15 Feb 2012 23:05:21 +01 |
46.107.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Hogy csinálsz a Blenderrel egy kétdimenzós kamerafotóból 3d-s objectet? Állt. Gondolom karbantartás. |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
215 | #1a3a | ^ | Idézet | Thu, 16 Feb 2012 08:12:18 +01 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Abból sehogy, csak felhasználom, hogy arra mozduljon a 3D-s nézet, amerre a júzer néz. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
124 | #1a3b | ^ | Idézet | Thu, 16 Feb 2012 13:32:26 +01 |
46.107.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
És hogy állapítod meg, hogy merre néz a júzer? |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
46 | #1a3c | ^ | Idézet | Thu, 16 Feb 2012 15:23:24 +01 |
193.224.*.* | *.uni-obuda.hu |
Ezt kéne valahogy kiolvasni a webkameraképből. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
179 | #1a3d | ^ | Idézet | Thu, 16 Feb 2012 18:49:53 +01 |
46.107.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Értem, tehát a terv, hogy Blenderben megírod magát a 3D részét és a túlfele pedig abból áll, hogy berántja a kameráról a képet és átkonvertálja a Blender által emészthető formába. |
djpety alias "Pety" | #6, Lófasz (953) |
518 | #1a3e | ^ | Idézet | Fri, 17 Feb 2012 00:35:55 +01 |
31.46.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Ehhez akkor fogod a kamera képét, írsz egy algoritmust, ami felismeri az arcot, mint ami pl a mai fényképezőkben is van, ezután pedig leköveted annak mozgását. Érdekes feladat :) Találtam egy ilyet: http://stackoverflow.com/questions/1259192/webcam-access-in-c Amit itt ajánlanak, OpenCV esetleg érdekes lehet számodra, kemi, mert platformfüggetlenre is meg tudod vele oldani a dolgot. |
djpety alias "Pety" | #6, Lófasz (953) |
153 | #1a3f | ^ | Idézet | Fri, 17 Feb 2012 00:37:54 +01 |
31.46.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
TCH: Ja igen, nem tűntem el, csak itt a nagy felvételi hajrá, + indulgat egy projekt, azzal is sok a meló, épp ma volt egy durva szervergép bővítés is :) |