saxus írta/wrote:
Az OOP alapkoncepciója az volt, hogy te a világot modellezed le és nem függvényeket meg változókat tutujgatsz. Hogy neked egy Ajtó osztályú objektumod van, ami INyitható, és ebből kifolyólag van kinyit meg bezár metódusa Csakhogy a wilág nem így működik.saxus írta/wrote:
De ugyanezt az utat figyeltem meg pl. a játékok szerkesztőfelületeiben is. Pl. a Half-Life pályaszerkesztőjében max odáig mentek el. hogy van mondjuk egy tujának látszó feltextúrázott poligonhalom a prefabricated listában, oszt' csókolom. Ma meg ott tartunk, hogy leraksz egy fa objektumot, akkor az faként fog viselkedni. Ha egy olajoshordót, akkor meg olajoshordóként fog viselkedni. Stb. És feltűnt, hogy egyre elhízottabbak lesznek nem csak a játékok, hanem a játékok pályái is? (És nem csak azért mert sokkal több mindent tartalmaz, hanem mert az adatszerkezet is felfújódik.)saxus írta/wrote:
kódolj ASM-ben Be jó lenne.saxus írta/wrote:
kódolj haskellben Sose kódoltam Haskellben, hülye vagyok a matekhoz.saxus írta/wrote:
te ezt a tételt elvből elutasítod Meggyőződésből, nem elvből.saxus írta/wrote:
szerinted ez lehetetlen Én ilyet nem mondtam, hogy lehetetlen, ne forgasd ki a szavaimat. Azt mondtam, hogy (Kovbojok után szabadon) Ez a szarabbik verzió! saxus írta/wrote:
Persze, mondanom sem kell, sokkal optimálisabb lenne az adott feladathoz C-ben megírva, csak nincs az az isten, aki megfizeti azt a pöcsölést. Ja, bilgéc beengedte a sok oda nem való faszt a számtech világba és azóta hw/sw terén is a quantity over quality mentalitás dominál.saxus írta/wrote:
De ezeket már mind leírtam, csak te trollkodsz itt kiragadott félmondatok alapján. :) Trollkodni te szoktál, láttam pár manőveredet a HUP-on. Már ki is akartak baszni értük.saxus írta/wrote:
*ásít*. Lásd ez. Ne fölényeskedj nekem, mert lerúgom a májad.saxus írta/wrote:
Te is tudod jól, hogy ott az Intel is kellően beszopatta az MS-t. Nem mondom, hogy nem, de ezen azért lehetne vitatkozni. Ki az a hülye, aki mindent elhisz, csak mert az intel azt állítja? Az ms magát szopatta be ott. Inkább.saxus írta/wrote:
Egyébként nem a kernelt akarták újraírni .NET-ben Ennek most utánanéztem, valóban a mag C++ volt, de a kernelnek egynéhány részét, meg az interfacet fosnetben írták eredetileg és 2004-ben dobták el ezt a koncepciót.saxus írta/wrote:
a felhasználói programokat akarták abban írni. Minek következtében a pasziánsz és az aknakereső fejenként megettek vagy nyolc giga ramot. X))) De félretéve a viccet, kicsit sem sokatmondó ám, hogy azért kellett eldobni, mert kiderült, hogy az intel kampószövege a brutál procikról nem jött be, vagyis előre tudták, hogy ennek a fosnet dolognak akkora erőforrásigénye lesz, hogy Paks csókolommal köszön.saxus írta/wrote:
Másrészt igen, igazad van, menjünk vissza a középkorba, ne kutassunk soha semmit, hogy mi mire jó. Nem is értem, miért kellett pl. feltalálni egy csomó dolgot, ami teszi magától a dolgát és nem kell hozzá emberi erő. Roppant felháborító, hogy egy mosógép működésébe nincs beleszólásom, csak kiválasztom a programot, berakom a ruhát és tisztára mossa nekem :( Mondoménbazzeg, hogy trollkodsz. Figy saxus, ha csak azért esz itt a fene, hogy kiforgasd a szavaimat és flamelj, akkor menj vissza a HUP-ra, jó? Hol mondtam én ilyet, hogy ne kutassunk semmit? Hol mondtam én, hogy menjünk vissza a középkorba? Én azt mondtam, hogy a jelenlegi irány amerre megyünk fos, ezért kéne egy másik! Alternatívát akarok, nem pedig visszafordulást és sárbaragadást! És azt sem mondtam, hogy tilcsákbe az OOP-t! Azt mondtam, hogy a programozók az esetek döntő többségében csak paradigmakövetésből csinálják, mert nem ismernek mást, vagy pedig agymosottak ezért aztán oda is begyűrűzött, ahova nem kéne! Ha visszaolvasol, már leírtam, hogy az a bajom vele, hogy ebből is kényszer lett.
És mégegyszer mondom, hogy a fölényeskedést, szókiforgatást haggyad abbafele, mert ez nem a HUP, nem kellenek flamegenerátor trollok. |