saxus (statz) | #9, Agyfasz (419) |
759 | #1ef7 | ^ | Idézet | Sun, 05 Aug 2012 14:19:05 +02 |
84.3.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Okosok annyit mondtak erre, hogy a Steam használ még néhány régebbi featuret a DirectX-ből, amelyre most már van gyorsabb alternatíva az újabb kártyák révén. (Ezeket általában engine frissítéskor reszelik át, az újabb kártyák általában erőből megoldják ezeket a problémákat.) DX9->10 váltáskor pl. rengeteg ilyen volt, hogy a régi DX9-es feature az új alatt lassabban ment, ellenben a 10-es alternatíva csúnyán verte a régi megoldásokat. De ilyenek megvannak az OpenGL 1.1/2->újabb váltásoknál is. Csak ameddig az OpenGL egy 3D render megoldás, addig a DirectX egy 3D rendertől az input, hang és hálózatkezelésen át kb. mindenre ad megoldást. |