TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
3920 | #21a0 | ^ | Idézet | Thu, 15 Nov 2012 22:35:00 +01 |
31.46.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Ja, erről beszéltem. :P Ezt nagyon rosszul tudod kemi, te abból indultál ki, hogy kell deklarálni valahol egy structot, ami alapján történnek a dolgok, de nem erről van szó. Valószínűleg azt értetted félre, hogy ragaszkodtunk a struct kulcsszóhoz, de az itt most nem a C-s deklarált adatstruktúrát takarta, hanem csak azt, hogy sima adatszerkezet amiben a widget properties van letárolva. És ez az adatszerkezet nem forrás szinten van deklarálva, hanem vagy a builder rakja össze a leírók alapján és csak gépi kód szinten létezik, a forrásban sehol nem látszik és nem is hozzáférhető vagy pedig, ha dinamikusan csinálod, akkor is csak az API-n keresztül teheted, amik megint csak már a GUI widgetset natív részei, azaz nem basztathatod őket, nem kerülheted meg őket. Azaz, dehogynem, gépi kódból, de azt OOP alatt is megteheted. :P És mivel csak az API függvényeit basztathatod, pontosan ugyanolyan átlátható lesz, mintha OOP-al csináltad volna, csak kevesebb memóriát eszik és gyorsabb. :P A függvénymeghívás pedig ASM szinten kb. két féle képpen szokott kinézni: a program vagy lementegeti a verembe a paramétereket, vagy regiszterben adja át őket. És mind a két esetben egy sima ugrás van utána. Ojjektumról szó sincs. Gépi kód szinten nincs ojjektum és nem is volt. És ennek megfelelően nem létezik olyan feladat, amit ne lehetne megoldani nélkülük. A "struct" pedig még egyszer mondom, nem látszik a programozó felől, interface acces only. Weblapon kellett PDF-et generálni. Tegnap berúgtam a Super Com-ot, hogy Antarctic Adventure-zzek egyet, de a gamepad nem akarta vinni mind a gombokat, csak a jobbra/balra/start/select gombok mentek. Mondom WTF, megint bekontaktolt ez a szar? Megmozgattam, elkezdett össze-vissza pauzolni, mondom ja. Megint. Egyébként is szokta, már elég régóta csinálja, meg volt törve benne 1-2 vezeték. Ezúttal meguntam, szétkaptam, leforrasztottam, lecsíptem és újrakötöttem. Farewell kontakthibák. Visszadugom a pad-et és a játék ugyanazt csinálja. Mondom WTF, mi ez? Kipróbáltam öt másik játékon és tök faszán ment. Gondoltam, lehet, hogy már annyira koszos a cartridge érintkezője, hogy valamit trágyául olvasott be a memóriába és szarul működik a programban valami? Amúgyis kedves szokása, hogy csak sokadik berakásra indul el. Mármint a cartridge. Egyébként meg megörvendeztet egy db fekete képernyővel. (Egyszóval ez is kontaktos.) Cartridge szétkap, érintkezők acetonnal lemos, összerak, bedug. A menü akadékoskodás nélkül jön fel az első bedugásra, farewell kontakthibák itt is. De ez a geci játék még mindig nem veszi be a fel/le/A/B gombokat. Mi a halál van, bazdmeg. Álltam felette, mint Bálám fasza a szamárban és nem értettem. Aztán hirtelen ötlettől vezérelve kirántottam a nemrégiben megjavított és ezért ismét üzembe helyezett pisztolyovicsot és láss csodát, rögtön ment minden gomb. Visszadugtam a pisztolyt, elkezdtem nyomkodni a ravaszt és a pingvin még ugrálni is kezdett. Hát ez kész bazdmeg, ilyet én még nem láttam. Az Antarctic Adventure valami érthetetlen ok miatt - lévén 1 player only - nézi, hogy mi van a másik porton és, ha be van dugva a pisztoly, akkor összeakad. Ügyes. Sufnituning rovatunkat hallották. A Wikipedia nálatok is szarakszik? Nálam az előbb nem jött be a CSS-e egyetlen wiki-s oldalnak sem. |