English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 30 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
7457 | #2527 | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 01:36:10 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
http://hup.hu/szavazasok/20130417/elso_nyelvnek_az_+a_legjobb_valasztas_szerintem
Jézus marihuána! Ennél ordenárébb és töményebb baromságot ritkán lehet látni, főleg egy rakáson!
Azt mondanom se kell, hogy a C vezet, mint ideális tanulónyelv. Ez mondjuk inkább a szavazókat minősíti, de egyébként már az is vicc, hogy a C szerepel a listán...persze, hogyne, ideális nyelv a programozás megtanulásához, csakis, kétszer is. A pointerekkel még profik is meg szokták szívni néha, nemhogy valaki aki azt sem tudja mi fán terem.
Marhaság a C++ és az Objective C is. C on steroids. Fuck yeah, n00bz musthave.

Fail még az összes scriptnyelv úgy ahogy van (ide értve a batch-eket/shell-eket is), mert a scriptek speciális célokra jók (vagy arra sem, amennyi elbaszott scriptnyelv van) és többnyire alkalmazások és eszközök ki és bemeneteit kötögetjük össze vele. Nem arra találták ki, hogy programozást okítsanak vele.
A PHP külön fasság a scriptnyelvek között is, mert ugye alapcél, hogy idegződjön be egy csomó fasság, már tanuláskor, meg, hogy sose tudja szerencsétlen júzer, hogy milyen sorrendben kell a paramétereket átadni, mert a PHP-ban semmi konzekvens nincs a paraméterek sorrendjében, egyik függvényben így, a másikban úgy.
De szintén a scriptnyelvek között a Python is külön hülyeség, mert elbassza a csóró newbie az indentet és mehet zabot hegyezni a véreres picsába... Talán nem a szép kód kéne, hogy legyen a legelső, amire meg kéne tanítani az embert...
De a legnagyobb fail a scriptek között az a JavaScript©®™. HTML ismeretek nélkül semmire sem jó. (Igazából en-bloc nem jó semmire a böngésző lassításán kívül. :] ) Feladat: Színezzük vörösre a hátteret! document.getElementsByTagName('body')[0].style.backgroundColor = 'red'; Kommentáljam? Inkább ne, magáért beszél. (Tudom, egyszerűbben is be lehet színezni a hátteret, de ez itt példa volt ennek az elbaszott atomhulladék nyelvnek a fasságaira.)

A Delphi illetve a VB elsőre jónak tűnne, de valójában talán annyira mégsem, mert a GUI-t programozni azért elsőre lehet, hogy megfeküdné egy kezdő gyomrát. Bár ki tudja. Talán. De ugye ezek nem nyelvek, hanem környezetek/fordítók.

Tuti nem jó viszont a VB.NET, az ugyanis hiába BASIC, már nem PRINT "KECSKE" szint, kőkeményen épít a .NET API-jára és egyéb nyavalyáira, tehát kezdőnek nem lenne túl jó.

Ökörség a Logo is, matekcentrikus és körülményes, általánosban nekünk is erőltették, kb. ketten tudtuk megcsinálni a feladatokat az egész osztályból, akik már programozgattunk máskor is.

A FORTRAN/Simula páros a "csak-csak" kategória, bonyolultabbak, nehezebben kezelhetőek, mint a BASIC vagy a Pascal, de talán jó tanulásra. Mondjuk Simula keményen OOP, de nem muszáj úgy használni.

Haskell/Lisp/Ruby/Scheme négyesfogat, ezek különösen viccesek lennének egy kezdőnek, amikor még profik se két pillanat alatt tanulják meg.
Fail a SQL/COBOL/Scala trió is, ezek adott célokra vannak, nem jók általános programozásra, ennek megfelelően oktatásra sem.

Az ALGOL is vicces, most akkor melyik ALGOL legyen? ALGOL 58 ami még kiköpött BASIC vagy ALGOL 68, ami már "elcésedett"? (Zárójelben megkérdezném, hogy az a két ember, aki erre szavazott, legalább kőbaltával püföli a billentyűzetet? :] )

A Java/C# páros is epic fail, obskurus nyelvezetek és a könyvtáraik vagy épp a .NET nélkül hígított-sózott lófosra sem jó egyik sem, az egy db. csupasz dzsuva/cisztakompájlerrel kitörölheti az ember.
A Go is ugyanide tartozik, szintén egy obskurus szintaxissal bíró nyelv (C deriváns, de dobjuk ki a pontosvesszőt és a zárójelek nagyrészét, mert az az ördögtől való, fúj, le velük).

De a két legnagyobb blődség az az Assembly és a HTML.

Az Assembly több szemszögből is az; egyfelől az, hogy Assembly az nem mond semmit, mert ahány processzor, annyiféle utasításkészlet, címzésmódlehetőség és a többi; most akkor milyen procin kezdjen a júzer? MC68000 ahol bármit, bármikor, bárhonnan, bárhová, vagy MOS-6502 ahol minden kötött? Vagy neadj' isten x86, de az összes egymásra épülő és egymással összegabalyodó kiterjesztésével, hadd tudja meg, hogy miért is egy kurwa nagy kalap szar az x86 architektúra úgy ahogy van? Ezen felül - és itt ez a legjelentősebb - az ASM-et sose fogja megérteni egy kezdő...

A HTML, meg aztán totál fail, hiszen annak a még a programozáshoz sincsen semmi köze, lévén ő egy leírónyelv... (Gyerekek, írjatok egy olyan HTML-t, ami 1-től 5-ig kiírja a számokat! 1<br />2<br />3<br />4<br />5<br /> Kurwa vicces.)

Komolyan, basszátok meg, én hiányolom a Brainfuckot a listából! Azzal lehetne megkoronázni ezt a baromságot...

Bár nekem az informatikához, pláne a programozáshoz annyi közöm van, mint cefrének a likőrhöz, de ez a lista úgy ahogy van egy nagy vicc. Ha valaki el akarja kezdeni a programozást, akkor BASIC vagy Pascal. Pont. Hogy melyik a jobb, azt hirtelen nem is tudom. A BASIC könnyebb egy kezdőnek, viszont a Pascallal lehet egészen komoly dolgokat is csinálni. Aki ezen röhög, az nézze meg ezt: http://jomagam.hu/arlista.php


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
419 | #2528 | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 16:07:36 +02
62.165.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu


@TCH:
Komolyan basszátok meg én hiányolom a Brainfuckot a listából! Azzal lehetne megkoronázni ezt a baromságot...
Inkább Malbolge. :D
@TCH:
Ha valaki el akarja kezdeni a programozást, akkor BASIC vagy Pascal. Pont.
Mindkettő ősrégi, és manapság nem mész vele semmire. Inkább Python vagy Ruby.


Prometheus  (statz) Főfasz
#3, Főfasz (1824)
85 | #2529 | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 16:59:27 +02
195.191.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.halozatszolgaltatas.hu
Nesz e neked, TCH:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AF_g4djr--4


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
640 | #252a | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 17:28:30 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@kemi:
Inkább Malbolge. :D
Úristen. XDDDD
@kemi:
Mindkettő ősrégi, és manapság nem mész vele semmire. Inkább Python vagy Ruby.
kemi, itt most arról volt szó, hogy melyikkel érdemes elkezdeni programozni tanulni! Python nem jó, mert a whitespace-k miatt egy kezdő szopni fog vele. A Ruby meg még haladóknak is okozhat gondot, nemhogy kezdőknek, meg amúgy is egy borzasztó OOOP Lisp származék.
BTW, a postom végén belinkeltem egy oldalt, hogy a Pascallal mennyi mindent lehet csinálni, egyáltalán nem igaz, hogy nem mész vele semmire.

Prometheus: Köszi, de már ezer éve ismerem. :)


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
328 | #252b | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 19:00:57 +02
62.165.*.* winhate Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
@TCH:
Python nem jó, mert a whitespace-k miatt egy kezdő szopni fog vele. A Ruby meg még haladóknak is okozhat gondot, nemhogy kezdőknek, meg amúgy is egy borzasztó OOOP Lisp származék
Nem nagy szám, hogy ami egy indent szinten van az egy blokk. A Ruby meg majdnem ugyanaz, csak begin...end határolja a blokkokat.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
1223 | #252c | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 19:49:05 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
"Objective C"

Egyébként meglehetősen kevés köze van a C++ által megkezdett OOP-hez. Gyakorlatilag egy Smalltalk C-s szintaxissal és C-s háttérrel tarkón baszva.

"HTML ismeretek nélkül semmire sem jó"

node.js. Nem scak a DOM fa túrása van a világon.

"A Go is ugyanide tartozik"

Az hagyján, nézted már, hogy hogyan kell változót deklarálni? Gaygle szerint ez így tök jó meg innovatív. RLY?

var i int = 1;


"VB.NET"

Egyébként a VB.NET-nek a létjogosultságát nem értem. Oké, van 1-2 olyan CLR funkció, amelyet a C# team fasságnak vélt és nem rakott bele, de amúgy tényleg... Az egész nyelvnek az volt a célja, hogy legyen valami ismerős a VB kódereknek (amelyből amcsiföldön volt sok), de ahhoz meg azért eléggé eltért a VB és a VB.NET...

"Mindkettő ősrégi, és manapság nem mész vele semmire."

:) Tanulásról van szó, tanulásról... Egyébként régen Apple-re meglepően sokat fejlesztettek Pascalban meg akkoriban DOS-ra. Ld. Photoshop ;) (Delphinek is ugyanez lesz a veszte, mint anno a Pascalnak: kihal alóla a platform). Na meg hány gépen is van Total Commander?

Egyébként valaki hozzon egy üveg pezsgőt. Ritka pillanatok egyike, mikor TCH-val egyetértek.


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
45 | #252d | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 21:23:19 +02
188.6.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
node.js

+1, rohadt jó cucc :)


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
110 | #252e | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 21:34:31 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Most attól, hogy Non-blocking IO, attól hadd ne ájuljak el, .NET-ben is ott a .BeginXYZ() is szinte mindenre.


gelesztamás  (statz) Balfasz
#24, Balfasz (26)
273 | #252f | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 21:40:55 +02
80.99.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary 80.99.*.*
@TCH:
hiányolom a Brainfuckot a listából


én az UBFIM-et.

aki nem tudná: a bf 2 utasításra csökkentett verziója
esolangos link: http://esolangs.org/wiki/Ultimate_bf_instruction_minimalization!

mellesleg kb az összes esolang bekerülhetett volna a listába


gelesztamás  (statz) Balfasz
#24, Balfasz (26)
233 | #2530 | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 21:58:28 +02
80.99.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.broadband.hu
@TCH:
Aki ezen röhög, az nézze meg ezt: http://jomagam.hu/arlista.php


Mit nézzek rajta? Azt, hogy egy négyzethálós papíron ceruzával elvégezhető műveletet gépen is megtudok csinálni ha leperkálok 99000 forintot? Tökre megéri.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
2478 | #2531 | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 22:03:05 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
node.js. Nem scak a DOM fa túrása van a világon.
Volt a mondatnak egy folytatása is, miszerint a JS semmire nem jó, a böngésző lassításán kívül.
@saxus:
Az hagyján, nézted már, hogy hogyan kell változót deklarálni? Gaygle szerint ez így tök jó meg innovatív. RLY?
var i int = 1;
Jézus marihuána...
@saxus:
:) Tanulásról van szó, tanulásról...
Ez az egyik.
@saxus:
Egyébként régen Apple-re meglepően sokat fejlesztettek Pascalban meg akkoriban DOS-ra. Ld. Photoshop ;) (Delphinek is ugyanez lesz a veszte, mint anno a Pascalnak: kihal alóla a platform). Na meg hány gépen is van Total Commander?
Ez meg a másik. Apropó, KarnokD, aki az Open-IG fejlesztője, némi disassemblálás után azt mondta nekem, hogy az IG1-et 90%-os valószínűséggel Pascalban írták.
És ne felejtsük el, hogy a Pascal nyelv megalkotója, az ipar egyik géniusza volt. Tőle származik az ipar egyik vérrel írt alaptörvénye, ami ahogy nézem, egyre súlyosabb igazsággá válik.
@saxus:
Egyébként valaki hozzon egy üveg pezsgőt. Ritka pillanatok egyike, mikor TCH-val egyetértek.
Hirtelen nem is tudom melyik idézet való ide, a vannak még csodák vagy a shit happens. :P
@djpety:
@saxus:
node.js
+1, rohadt jó cucc :)
Node kérem... IMHO az összes agyonhypeolt PHP-s, JS-es, etc. webes keretrendszer atomhulladék.
@gelesztamás:
én az UBFIM-et.

aki nem tudná: a bf 2 utasításra csökkentett verziója
esolangos link: http://esolangs.org/wiki/Ultimate_bf_instruction_minimalization!
XDDDDDD
@gelesztamás:
mellesleg kb az összes esolang bekerülhetett volna a listába
Tulajdonképpen ja.
@gelesztamás:
Azt, hogy egy négyzethálós papíron ceruzával elvégezhető műveletet gépen is megtudok csinálni ha leperkálok 99000 forintot? Tökre megéri.
Gratulálok, kiböktél egyet a listáról, a többi száz meg le van szarva... A négyzethálós-papíros-ceruzás meglátáshoz szintén gratulálok, tiéd az idei kőbalta díj. Mondok egy viccet: az összes feladatot el lehet végezni papír/ceruza segítségével, minek a számítógép, nem igaz?
Amúgy meg nem ez volt a lényeg, hanem, hogy Pascalban is lehet írni komoly alkalmazásokat. Nem tudom feltűnt-e, de a faszi megél belőle.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
249 | #2532 | ^ | Idézet | Thu, 18 Apr 2013 23:27:47 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
" Azt, hogy egy négyzethálós papíron ceruzával elvégezhető műveletet gépen is megtudok csinálni"

Tedd kérlek mindezt az éppen aktuális, folyamatosan változó jogszabályoknak megfelelően és legalább olyan gyorsan, mint ahogy egy számítógép.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
407 | #2533 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 00:02:52 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
saxus: MG most lökte ezt be oscompon: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms648396(v=vs.85).aspx
Ennek mi értelme van, hogy a ShowCursor nem ki és bekapcsolja a kurzort, hanem kvázi veremszerűen léptet egy számlálót, minek következtében ha mondod neki, hogy ShowCursor(true), akkor utána két db. ShowCursor(false) kell neki, hogy kikapcsolja... WTF?


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
29 | #2534 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 00:33:38 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Na ez egy nagyon jó kérdés...


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
590 | #2535 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 00:36:56 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Es van is rá magyarázat:

"If a program entered a state where it wanted to show the cursor even on systems without a mouse, it would call ShowCursor(TRUE) when it entered the state, and ShowCursor(FALSE) when it left it. One such state might be when activating the keyboard interface for selecting a rectangular region in a document. Under these conditions, a program naturally is expected to move the cursor around in response to user actions, even if the user didn't move the physical mouse hardware. "

http://blogs.msdn.com/b/oldnewthing/archive/2009/12/17/9937972.aspx


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
352 | #2536 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 11:22:49 +02
188.6.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
Most attól, hogy Non-blocking IO, attól hadd ne ájuljak el, .NET-ben is ott a .BeginXYZ() is szinte mindenre.
Attól, hogy valaki ismeri a JS-t annak egy nagyon jó dolog a kezébe. És a teljesítménye is igen meggyőző. Ráadásul platformfüggetlen (legalábbis sok platformra lefordul).

.NET-tel fix, hogy nem fejlesztenék webes alkalmazást.



saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
144 | #2537 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 12:16:10 +02
193.224.*.* winsuxp Mozilla Firefox Hungary *.uni-obuda.hu
Node.js pont, hogy szerveralkalmazás. Mondjuk ASP.NET engem se érdekel, bár ez igazából leginkább kompletten a webes szarokra értendő már nálam.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
127 | #2538 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 12:33:40 +02
193.224.*.* winsuxp Mozilla Firefox Hungary *.uni-obuda.hu
Már látom előre, ahogy megyek az aluljáróban: "occó raspi hosting ESXi-vel egy százasé'!"

http://hup.hu/123645


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
115 | #2539 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 14:11:12 +02
188.6.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
Node.js pont, hogy szerveralkalmazás
Igaz, szerver oldalra gondoltam én is, csak hülyén írtam le :)



Prometheus  (statz) Főfasz
#3, Főfasz (1824)
102 | #253a | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 14:18:46 +02
195.191.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.halozatszolgaltatas.hu
Srácok, hogyan juthatnék ócón pendrájvhoz meg fülhallgatóhoz? Most lopták el, áz ányjuk kásárvít néki!


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
432 | #253b | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 14:40:58 +02
188.6.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Prometheus: http://www.argep.hu/product_1275996.html Ez pl jó lehet, nem a leggyorsabb, de átlagos teljesítménnyel, és árával szerintem elég jó (nekem ilyen van tőlük, teljes megelégedéssel, de ez drágább: http://www.argep.hu/product_1169103.html)

Fülhallgatóra nem tudok nagyon sokat, van egy ilyenem: http://www.argep.hu/product_391158.html - Ez is óccó, és tényleg van benne basszus is, árához képest elég jó, bestbuy szerintem.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1067 | #253c | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 16:04:46 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
saxus: Én ezt nem értem, hogy miért jó így.
Kezdjük azzal, hogy ebben máris van egy kapitális bug, mert ha a számláló mondjuk max-on áll és azt megküldöm egy ShowCursor(true)-val, akkor túlcsordul és eltűnik a kurzor és ugyanez vonatkozik, ha a minimumot küldöm meg egy ShowCursor(false)-szal, mert akkor meg alulcsordul és megjelenik a kurzor.
Nem-e lett volna egyszerűbb az, hogy ha nincs egér, akkor ez a függvény kiszáll kérdés nélkül és amúgy meg simán megjeleníti vagy eltünteti a kurzort?
@djpety:
És a teljesítménye is igen meggyőző.
Izé, Pety, azt vágod, hogy belül ez ugyanúgy interpretált marad? Adott a JS motor, adott egy absztrakciós réteg és aztán még maga a JS kód, ez semmiképpen nem veheti fel a versenyt egy natívan fordított webszerverrel, mint pl. a LigHTTPD vagy az Nginx.
Imho már az is gáz, hogy a weboldalak scriptnyelveken vannak írva, de hogy még a webszerver is abban legyen...
@saxus:
bár ez igazából leginkább kompletten a webes szarokra értendő már nálam.
Ez a csodák hete lehet, ebben is egyetértünk.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
1489 | #253d | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 16:53:53 +02
86.101.*.* Apple Mac OS X x86 Apple Safari Hungary *.business.broadband.hu
Igazabol a node.js-ben ha jol tudom a Kroma fele V8-as JS motor van, ami meg mar JIT-tel (persze meg mindig lassabb, mint egy nativ kod a gyoker tipuskezelese miatt. Ld. az FB fele PHP takolmanyt, ott is csak kb 2x-es sebessegnovekedest lehetett elerni a gyoker tipusrendszer miatt, .NET, Java ilyen szempontbol meg mindig fenyevekkel elorebb jar a JS+akarmilyen JIT-ter elott. node.js-t meg amugy is ott hasznaljak, ahol valami balancer mogott van, ott meg mar nem nagyon szamit az a minimal, amin atmegy. (Amugy webszerver amugy relative pici overhead, inkabb ott van az overhead resze, hogy blocking/non-blocking, milyen threading modell, mennyi plusz featureja van, stb.

Egerkurzor: ld. linkelt cikk: a w32-ben mar thread-local beallitas ez, bar a mergeleserol nem nagyon ir. Szoval egy intmax eleresehez mar kell egy kis programozoi gyokerseg. Egyebkent meg:

Ha nincs eger a gepre dugva (-1), akkor se fog megjelenni, mert meg mindig 0-an all es nem fog feleslegesen megjelenni egy egerkurzor, hiaba erolkodik a program. Szoval igazabol megvan a maga logikaja: te jelzed, hogy akarsz-e, az OS meg hozzateszi a maga reszet. Ha meg valaki gyoker, haljon ehen. (Nem te szoktal azzal jonni, hogy a programozo tudja mar, hogy mit csinal? :) )

Es amugy jobban belegondolva a mai vilagban gyakorlatilag ismet aktualis, hiszen a midnenfele tapicskolos felulettel ellatott kutyuk, ld. tablet, mobil, nem tul surun rendelkezik egerrel, viszont a programok meg jo esetben kozosek lehetnek.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1865 | #253e | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 17:14:06 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
persze meg mindig lassabb, mint egy nativ kod a gyoker tipuskezelese miatt. Ld. az FB fele PHP takolmanyt, ott is csak kb 2x-es sebessegnovekedest lehetett elerni a gyoker tipusrendszer miatt
A typejuggling csak az egyik fele; JIT vagy sem, a natív mindenképpen gyorsabb, mint az interpretált. (Hacsak a natívat nem basszák el istentelenül.)
Másik fele, hogy a JS simán rajta van a top10 agyfasz nyelvek listáján.
@saxus:
Szoval egy intmax eleresehez mar kell egy kis programozoi gyokerseg.
Csak elméleti lehetőségként vetettem fel.
A bug attól még benne van, hiába nem valószínű, hogy belefutunk.
@saxus:
Ha nincs eger a gepre dugva (-1), akkor se fog megjelenni, mert meg mindig 0-an all es nem fog feleslegesen megjelenni egy egerkurzor, hiaba erolkodik a program.
The cursor is displayed only if the display count is greater than or equal to 0.
De megjelenik. A 0/-1 az azt jelenti, hogy, ha van egér, akkor 0 és megjelenik, ha meg nincs, akkor -1 és nem.
@saxus:
Nem te szoktal azzal jonni, hogy a programozo tudja mar, hogy mit csinal? :)
De igen, de itt honnan tudná, hogy mit csinál, ha nem látja, hol áll a változó? Oké, van default értéke, tehát feltételezheti, hogy 0 vagy -1, de egyfelől windóznál semmi sem biztos, csak a kékhalál, másfelől meg most tartsunk egy másodpéldányt a számlálóból, hogy tudjuk hol tartunk?
@saxus:
Es amugy jobban belegondolva a mai vilagban gyakorlatilag ismet aktualis, hiszen a midnenfele tapicskolos felulettel ellatott kutyuk, ld. tablet, mobil, nem tul surun rendelkezik egerrel, viszont a programok meg jo esetben kozosek lehetnek.
A tapicskolós felületen a kurzor nem az ujjad?

De egyébként még mindig képtelen vagyok felfogni az egész koncepciót, hogy miért nem jó az, hogyha egérhiány esetén simán kiszáll a függvény és nem csinál semmit.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
1385 | #253f | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 17:59:12 +02
86.101.*.* Apple Mac OS X x86 Apple Safari Hungary *.business.broadband.hu
Akkor passz, gondolom azt felteteleztek, hogyi nkabb elrejteni fogjak vele, mintsem megjeleniteni (=ha van ugy is megjelenik) cimu sztori. Irj nekik, MS mostani idoszakaban meg az is lehetseges, hogy valaszolnak. :)

"A tapicskolós felületen a kurzor nem az ujjad?"

Nem, illetve attol fugg. Igazabol arrol fogalmam sincs, hogy hogyan van Windowsban visszavezetve, en inkabb az iOS doksit olvastam ez ugyben. Ami biztos, hogy ha diszkret pontrol van szo illetve nehany "gesztikulacio" vissza van vezetve hagyomanyos muveletekre (pl. mint az Applenal a ket ujjas gorgetes -> fel/le scroll), de ha picit jobban belemaszol a multitouchba, ott mar kulon vilag van, mert ugye tobb "kurzorod" van, amelyek raadasul nem egy pontba mutatnak, hanem rendelkezhetnek terulettel, nyomassal (ha nyomaserzekelos az eszkoz), stb. Bar tobbnyire a driver N db diszkret pontra (jellemzoen kozeppont) forditja vissza ezeket neked.

De ha egynel tobb pont van, akkor mar nem fogja neked tobb click eventte forditani azokat, hanem neked kell kezdened vele valamit. (Vagy hasznalsz valami magasabb API-t, pl. iOS-on is vagy lekerdezed a nyomon kovetettt pontokat - ahol kb. annyi segitseget kapsz a drivertol, hogy tudod, hogy melyik hova mozdult el -) vagy maga a mozdulatrol kapsz egy eventet. Pl. ket ujjas zoom, harom ujjas scroll, negy ujjas, ket ujjas forgatas, stb.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
183 | #2540 | ^ | Idézet | Fri, 19 Apr 2013 21:12:49 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Írjon a halál, felőlem az idők végezetéig ott maradhat ez a baromság.

Mondjuk arra kiváncsi volnék, hogy a taknyolt Androidban hogy oldották meg a multitouch kezelését. Lehet vicces.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
132 | #2541 | ^ | Idézet | Sat, 20 Apr 2013 03:03:56 +02
194.176.*.* winfosfón nyóc suxplorer 10 Hungary *.usr.t-umts.hu
Android api = broaf, broaf es ismételten csak broaf... Komolyan, sírtam a WinCe/WinMO utan, pedig azert ott azert vannak am bajok...


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
389 | #2542 | ^ | Idézet | Sat, 20 Apr 2013 12:49:29 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
Android api = broaf, broaf es ismételten csak broaf...
Ennyit magam is tudok, noha sose láttam. Arra lettem volna kiváncsi, hogy a multitaccstól kidobom-e a taccsot. (Ha-ha, kurwa vicces.)
@saxus:
Komolyan, sírtam a WinCe/WinMO utan, pedig azert ott azert vannak am bajok...
Akkor miért a pince után sírsz, amikor van még vagy háromféle platform a drojidon kívül?


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1194 | #2543 | ^ | Idézet | Sat, 20 Apr 2013 14:47:14 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@http://stackoverflow.com/questions/184618/what-is-the-best-comment-in-source-code-you-have-ever-encountered:
// 
// Dear maintainer:
// 
// Once you are done trying to 'optimize' this routine,
// and have realized what a terrible mistake that was,
// please increment the following counter as a warning
// to the next guy:
// 
// total_hours_wasted_here = 42
// 
/**
 * Always returns true.
 */
public boolean isAvailable() {
    return false;
}
long long ago; /* in a galaxy far far away */
// hack for ie browser (assuming that ie is a browser)
// TODO: Fix this.  Fix what?
/*
after hours of consulting the tome of google
i have discovered that by the will of unknown forces
without the below line, IE7 believes that 6px = 12px
*/
font-size: 0px;
// Catching exceptions is for communists
// If this code works, it was written by Paul DiLascia. If not, I don't know
// who wrote it
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Külön kiemelném az újabb suxplorer agyfaszt...microsoft sucks.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1354 | #2544 | ^ | Idézet | Sat, 20 Apr 2013 15:10:45 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Befutott az év spamje bizonyos kovacs.istvan.marton@gmail.com címről, aki júmla alapú webáruházat akar rámtukmálni, de nem is ez a vicc, hanem a leiratkozás linkje a levélben...
Itt ugyanis a leiratkozás mellett módosítani lehet a levélládád címét, amire kapod a spamet!!! XDDDDDDDDD Ezt a balfaszt! XDDDDDDDD
Hát én a vicc kedvéért a saját emilem címe helyett beírtam az övét, had örüljön a saját szemetének! XDDDDD (Mondjuk azt írta, hogy megerősítőt küld először, de nem baj, az is vicces lesz, ha megérkezik neki. XD)

Meg írtam neki választ is, a vicc kedvéért.
Hi!

Ha webáruházat akarok, akkor inkább megírom magamnak, de biztos, hogy nem júmlát rakok fel, hogy összedőljön napi 100 látogató alatt, meg menetrendszerűen feltördeljék mindenféle jöttment botok.
Azért kösz az ajánlatot, meg a spamet, egy jó röhögés aranyat ér. ;)

U.I.: Ugye nincs harag, hogy az update.php-n az emilcímemet lecseréltem a tiedre, hiszen úgyis megerősítést kér, nem? :)
(Ha meg ráböktél, akkor meg legalább megkapod a spamedet...)


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!