English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 16 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
339 | #25b0 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 13:06:46 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@kemi:
Épp most volt szó róla, hogy a mikrofos papol, hogy mennyire szemét a gúgli, amikor ők tök ugyanazt csinálják.
Na ja, de magyarázd meg ezt egy butthurt msfanboinak.
@kemi:
Most jelent meg az új, már webkites Opera Mobile. Mindjárt tesztelem.
Desktop verziót nem tudod mikor gyün? Én arra vónék mán kiváncsi.


kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
8349 | #25b1 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 15:03:11 +02
77.234.*.* Linux x86 Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
@TCH:
Desktop verziót nem tudod mikor gyün? Én arra vónék mán kiváncsi.
Passz.

Eredmények:

Opera Mobile 14.0.1074.57453



UC Browser 9.0.1



Firefox Mobile 21.0



Gyári


Konklúzió:

A tesztekből az Opera tűnik a leggyorsabbnak, valójában iszonyat lassú (legalábbis az én telefonomon: Samsung Galaxy Gio - 800 MHz ARM6, 512 MB RAM, Android 2.3.6 Gingerbread). Nem a motorral van a baj, hanem a kezelőfelülettel. Nekem az UC tűnik a legkényelmesebbnek.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
726 | #25b2 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 18:47:20 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
"legalábbis az én telefonomon: Samsung Galaxy Gio"

Na igen, az egy 2009-es ARMv6-os proci... Az előző telefonomban egy Qualcomm MSM7200-as volt (400 Mhz), nem kell tőle sokat várni.

Egyébként bírom, van most ez a Raspberry Pi hype, aztán idővel mindenki meglepődik, hogy az ARM egy szarhugyfos, főleg, ha v6-os. (RasPi is az, ami érthetetlen, tucatszám vannak az ARMv7-es lapok, sokkal jobb felszereltséggel.) Igazából a vicc az, hogy matekolásban már nem lenne annyira gyér a proci ("minden egyébre - h.264 encode/decode, 3D, stb. - meg ott a célhardver"), ha nem 250 Mb/sec lenne a sávszélje. Egy szaros PC is csinál már 20-50 Gb/sec-et, attól függően, hogy milyen ram, meg dual-tri vagy quad channel.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
136 | #25b3 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 18:50:14 +02
84.3.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.pool.telekom.hu
WP8-as Mobil IE10 egyébként 320-at csinál. Ami nem rossz, ha azt nézzük, hogy az (asztali) IE9 még 138-at az asztali bugróka meg 394-et.


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
232 | #25b4 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 22:56:46 +02
84.3.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
Galaxy Nexuson nem olyan vészes az Opera, de azért néha meg-meg röccen. A régi verzióknál nem volt azért ilyen, szóval van mit fejleszteni még rajta. Amúgy is csak akkor használom, amikor lekorlátozták a sávszélt (500MB mobilnetet).


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
3807 | #25b5 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 23:39:40 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@kemi:
A tesztekből az Opera tűnik a leggyorsabbnak, valójában iszonyat lassú (legalábbis az én telefonomon: Samsung Galaxy Gio - 800 MHz ARM6, 512 MB RAM, Android 2.3.6 Gingerbread). Nem a motorral van a baj, hanem a kezelőfelülettel.
O_O
Eztmosthogy? Hiszen a motort cserélték alatta, nem? A kezelőfelület ugyanaz maradt, vagy nem? Próbáld már ki plz. 12-essel is. Remélem a desktop nem jut ugyanerre a sorsra.
@saxus:
aztán idővel mindenki meglepődik, hogy az ARM egy szarhugyfos, főleg, ha v6-os
Kurwa unalmas vagy már. Tudod mi a szarhugyfos? Az x86. Az.
@saxus:
Egy szaros PC is csinál már 20-50 Gb/sec-et, attól függően, hogy milyen ram, meg dual-tri vagy quad channel.
Akkor vegyünk sorba pár dolgot:
 •  Rπ ár: ~5k HUF / Low end PC ár: ~50k HUF
 •  Rπ fogyasztás: ~2.5W / Low end PC fogyasztás: 50W
 •  Rπ méretek: 85.6 mm x 56mm / Low end PC méretek (mini ITX): 170 x 170 mm
 •  A Rπ-re senki nem mondta, hogy ez egy asztali számítógép. A Rπ egy hobbi célokra kifejlesztett lapka, ami arra jó, hogy bütykölj és tanulj vele! Nem mindennapi felhasználásra találták ki, csak a hozzád hasonló butthurt wintelglob.-fanok verik a pöcsüket, hogy demekkora szar ez mert nem megy rajta a hádévideó, meg a krájzisz, de bezzeg egy pécé...

Persze tudom én, hogy honnan fúj a szél! Az ARM a 80-as években sikeres desktop architektúra volt (Archimedes, Risc OS), aztán ahogy a wintel szennye mindent elborított, az ARM is hasonló sorsra jutott mint a PPC, csak amíg a PPC a nagy teljesítményű cuccokban talált "menedéket", addig az ARM éppen a kicsikben: a beágyazott cuccokban, vezérlőkben, telefonokban, handheld nyavalyákban hódított tért, ahol nem teljesítmény kellett, hanem alacsony hely/energia/pénz igény; és ez az oka annak, hogy a 80-as évekbeli, a korhoz képest brutális teljesítménye mára elolvadt, hiszen nem arra gyúrtak, hogy gyors legyen, hanem arra, hogy kicsi, okos, olcsó és alacsony fogyasztású.
Csak ugye aztán a telefonok/handheld lószarok is fejlődtek és aztán hirtelen reflektorfénybe került ez a sok "okos" eszköz és vele az ARM is. És hirtelen leesett a pécéeladás, mert mindenki ilyen szarokat vesz helyette és már előre fosik a sok mikrofos csicskása, hogy mi lesz velük wintel rémuralom nélkül és ezért ész és cédula nélkül fikázza az ARM-ot, ahol éri - holott még nem is ment gajra a pécéipar és az ARM-ra sem mondta még senki (értelmes), hogy már desktop célokra lehetne és kéne használni (szerintem sem tart még ott), de azért már fikázni kell - mert az ARM-os cuccokon a mikrofosnak majdnem zéró részesedése van! Mert az ARM mint platform a mikrofos ellensége, tehát el kell pusztítani!
De bezzeg, ha hirtelen a mikrofos előrukkolna valami saját ARM-os cuccal - vagy tért hódítana a "smart" piacon - akkor hirtelen az ARM-ból, a sátán művéből szent grál lenne, a jövők zenéje, hisz a mikorfos is megmondta.
@saxus:
WP8-as Mobil IE10 egyébként 320-at csinál. Ami nem rossz, ha azt nézzük, hogy az (asztali) IE9 még 138-at az asztali bugróka meg 394-et.
Egen, saját magához képest valóban nem rossz. Most már csak az kéne, hogy a 10-est a mikorfos kiadja suxp-re is, meg winfoshétre is (vagy arra van?) és automatikusan frissítse is le a régebbi explodereket, nem akarok 10-esnél régebbi explodert látni. (Mondjuk 10-est se, de az legalább már egy valamekkora kompatibilitást fel tud mutatni.)
@djpety:
Galaxy Nexuson nem olyan vészes az Opera, de azért néha meg-meg röccen. A régi verzióknál nem volt azért ilyen, szóval van mit fejleszteni még rajta.
Ezt igazából nem nagyon értem, hiszen az Opera 12 => 14 fő indoka a motorváltás, mitől lassult be a felülete?


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
400 | #25b6 | ^ | Idézet | Tue, 21 May 2013 23:55:08 +02
84.3.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@TCH:
Ezt igazából nem nagyon értem, hiszen az Opera 12 => 14 fő indoka a motorváltás, mitől lassult be a felülete?
Új felületet is kapott, van egy olyan érzésem, hogy HTML5 alapú, de remélem azért csak nem így van. Mindenesetre érezhetőek meg-meg állások. Egyébként nagyon sokan panaszkodnak az új verzióra: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.opera.browser&hl=hu


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
796 | #25b7 | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 00:35:08 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@djpety:
van egy olyan érzésem, hogy HTML5 alapú, de remélem azért csak nem így van
Hogy mics...Jézus Márihuána, azt én is kurwára remélem, hogy nem...
@djpety:
Egyébként nagyon sokan panaszkodnak az új verzióra: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.opera.browser&hl=hu
Hát ööö...én itt 4.4-es átlagot és 70%-nyi 5*-ot látok, meg három postot, egy azt mondja, hogy lehetne jobb is, kettő meg azt, hogy szar. Oké, lehet, hogy tényleg szar, de 300k felhasználóból a 70% jónak mondja (ill. ha a 4-est is ideszámítjuk, akkor 85%).
Azt kurwára remélem, hogy amit a legelső csávó mond, hogy a desktop szar lesz, nem válik be. A 12-es Opera kurwa jó és nem a Presto motor miatt az, hanem az übergyors és komfortos felülete miatt; őszintén remélem, hogy nem basszák el.


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
1444 | #25b8 | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 08:13:46 +02
84.3.*.* Apple Mac OS X x86 Apple Safari Hungary *.catv.pool.telekom.hu
"A Rπ-re senki nem mondta, hogy ez egy asztali számítógép."

Muhahaha, ahhoz kepest, hogy mennyire jol koveted a hupot, latom elkerulte ez-az a figyelmed.

"A Rπ egy hobbi célokra kifejlesztett lapka, ami arra jó, hogy bütykölj és tanulj vele! Nem mindennapi felhasználásra találták ki, csak a hozzád hasonló butthurt wintelglob.-fanok verik a pöcsüket, hogy demekkora szar ez mert nem megy rajta a hádévideó, meg a krájzisz, de bezzeg egy pécé..."

Hja, csak ott van mondjuk a Cubieboard, amin van SATA, ARMv7, gyorsabb, 2x annyi ram, stb es alig kerul valamivel tobbe. Egyebkent a HD video pont megy ezeken a szarokon, leven, hogy az ARM-es lapkakban van hardveres dekoder altalaban.

Egyebkent meg pont azt pofaztam, hogy nem lenne gaz az ARM, ha lenne normalis rendszerbusza, mert amit most kurnak ala az massziv lofasz. Ugyanez volt anno a gond x86-on (ezert is vettek at elso korben a K7-es procikhoz az Alpha rendszerbuszat az AMD-nel a mernokok meg kesobb a memoriavezerlot bele a prociba) meg talan a Power5-os szerianak is ez volt a nagy rakfeneje: proci birta volna, csak nem kapott adatot.

"Az x86."

Ahhoz kepest:
- Apple is csak egy PC, ami x64.
- Low-mid (1-8 CPU) Szerverek x64, High end? Kihalofel, mert keveseknek eri meg
- Xbox One, PS4, Steambox? x64.

IE10 meg van W7-re Wiki szerint, XP-nek meg jovo tavasszal lejar az ezerszer meghosszabbitott tamogatasa, nem tolnak mar oda ki semmi ujat.


Prometheus  (statz) Főfasz
#3, Főfasz (1824)
108 | #25b9 | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 10:29:29 +02
195.191.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.halozatszolgaltatas.hu
Mi a véleményetek az Androidos Facebook Messengerről, és az ingyenes telefonhívásokról? Telepítsem, vagy ne?


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
4158 | #25ba | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 11:25:50 +02
78.92.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@saxus:
Muhahaha, ahhoz kepest, hogy mennyire jol koveted a hupot, latom elkerulte ez-az a figyelmed.
Ad 1. Mondom senki értelmes! Elolvastad egyáltalán amit írtam, vagy csak megint okoskodol...
Ad 2. Ember, ez itt nem a hup! Miért nekünk mondod az anti Rπ baromságaidat, ahelyett, hogy a huposokat fárasztanád vele?! Itt még csak nem is volt téma az Rπ! Te voltál az első, aki ezt itt felhozta!
@saxus:
Hja, csak ott van mondjuk a Cubieboard, amin van SATA, ARMv7, gyorsabb, 2x annyi ram, stb es alig kerul valamivel tobbe.
Jó, és? Megint nem értem, hogy miért mondod ezt itt... Engem nem érdekel melyik hobbi ARM lapka mit tud, legalábbis még nem, mert ezer más dolgom van. Amúgy az az alig kerül valamivel többe az ebben az esetben a dupláját jelenti árban (25 vs 49), azonkívül mégegyszer mondom, a Rπ-nek a célja nem az volt, hogy bivalyerős legyen. És az ötlet akkor is a Rπ-től származik, ők összeraktak elsőként egy ilyet, hú mekkora fos ez a Rπ, hogy egy lapka amit utána raktak össze az erősebb...de ezt csak a miheztartás végett mondom, mielőtt félreértenéd, hogy Rπ fan vagyok, nem, engem jelen pillanatban sem az Rπ sem a CB, sem a többi nem érdekel. Majd. Talán...
@saxus:
Egyebkent meg pont azt pofaztam, hogy nem lenne gaz az ARM, ha lenne normalis rendszerbusza, mert amit most kurnak ala az massziv lofasz.
Jó, de és?! Miért nekünk hittérítesz?! Az ARM világuralmat meg desktop gépeket kivétel nélkül te okádtad ide, nem mi! Most is kb. ez volt:
<kemi> Kipróbáltam az új Opera Mobile 14-et, kurva lassú.
<saxus> Ez azért van, mert szar az ARM! És a Raspberry Pi is! Az Opera azért lassú, mert szar a Rπ! IGEN!!!
Nem értem miért nekünk osztod az eszet ARM témában!
Én egyszer írtam, hogy láttam valami új Apple desktop gépet, amibe ARM-ot akar az Apple, de csak annyit mondtam, hogy remélem, hogy lesz ilyen. Ha visszaolvasol, itt senki nem vízionált ARM-os gépparkot! Én nem egyszer írtam le, hogy hiába hoz néhány teszten egy sokkal gyengébb ARM ugyanolyan eredményeket mint a sux86, az főleg annak köszönhető, hogy a sux86 utasításkészlete egy határ nagy fostenger, benne egy égigérő szarheggyel, de ha a sux86-os fospogácsát felhúzzák 8 GHz-re, akkor no chance, meg addig sem, amíg nem tesznek egy valamire való memóriabuszt az ARM alá! Úgyhogy semmi újdonságot nem mondtál! Ez itt nem a hup!
@saxus:
meg talan a Power5-os szerianak is ez volt a nagy rakfeneje: proci birta volna, csak nem kapott adatot.
Izé, tényleg? 2004-ben a circa 4-16 GByte/s átvitel karcsú volt? Ëccërüën fhántháhszthikhussh, hogy mennyi újdonságot hallok tőled.
@saxus:
Ahhoz kepest:
- Apple is csak egy PC, ami x64.
- Low-mid (1-8 CPU) Szerverek x64, High end? Kihalofel, mert keveseknek eri meg
- Xbox One, PS4, Steambox? x64.
 •  Apple: Csak hússzor tárgyaltuk már ki, hogy miért váltottak (mert a 97-es mikrofosos tőkeinjekciónak ez volt az egyik fő feltétele). Azonkívül, amikor először jöttek ki az inteles Apple gépek, akkor rögtön mindenki panaszkodott, hogy zúg, meg melegszik, meg minden baja van.
 •  Szerverek: Ezt lehet olcsón kapni, mert a wintel mindent elpusztított.
 •  Konzolok: So? Eddig egy x86-os konzol volt, mégpedig a suxbox original és baszott nagyot bukott. Még Atari 2600-ból is többet adtak el. Csak amerikában. A hetvenes években. Amikor a videojáték totál underground volt. No comment.
 •  General: Egyél szart! Pár baszott hülye vendor Százmilliárd légy nem tévedhet!
@saxus:
XP-nek meg jovo tavasszal lejar az ezerszer meghosszabbitott tamogatasa, nem tolnak mar oda ki semmi ujat.
A világ fele még xp-t használ. Annak egy jelentős része explodert. Az annyi exploder 7 és 8 user. Az annyi szívás a köbön.
Hínnye embörök, kurwa jó hír! http://en.wikipedia.org/wiki/Console_wars#Worldwide_sales_figures_6 A suxbox360 nem csak világviszonylatban, de a három fő területen (EUR, JAP, USA) is utolsó lett! :D Igaz a PS3 durván csak Japánban vert rá a suxboxra, a többi győzelme hangyafasz méretű, de ennek is örülni kell, mert a mikrofos így is abszolút utolsó lett!


saxus  (statz) Agyfasz
#9, Agyfasz (419)
386 | #25bb | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 12:45:48 +02
86.101.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.business.broadband.hu
"És az ötlet akkor is a Rπ-től származik, ők összeraktak elsőként egy ilyet"

Messze nem elsokent, csak elsokent, akiknek sikerult hypet csapnio korulotte.

"2004-ben a circa 4-16 GByte/s átvitel karcsú volt? "

4 az eléggé, az átlag már akkor is 12-16 Gb/s volt emlékeim szerint. De nem az a lényeg, hogy mennyi abszolút értékben, hanem, hogy a CPU-hoz kevés volt.


djpety  alias  "Pety" Lófasz
#6, Lófasz (953)
424 | #25bc | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 13:41:46 +02
84.3.*.* winhate Google Chrome Hungary *.catv.pool.telekom.hu
@TCH:
Hát ööö...én itt 4.4-es átlagot és 70%-nyi 5*-ot látok, meg három postot, egy azt mondja, hogy lehetne jobb is, kettő meg azt, hogy szar. Oké, lehet, hogy tényleg szar, de 300k felhasználóból a 70% jónak mondja (ill. ha a 4-est is ideszámítjuk, akkor 85%).
További véleményeknél még látod visszamenőleg, és mivel ez az előző verzió értékeléseit is tartalmazza (sőt nagyrészt azt), ezért van ekkora értékelése.



kemi  (statz) Főfasz
#2, Főfasz (2970)
2545 | #25bd | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 14:12:32 +02
188.143.*.* Linux x86 Google Chrome Hungary *.pool.digikabel.hu
@TCH:
Próbáld már ki plz. 12-essel is.
Tesztelve Opera 12.0.3-on.



Nem a motorral van a baj, az gyorsabb lett, meg a HTML5 támogatáson is javítottak. Nekem az új felülete is tetszik, nem azzal van a baj, és nem is az ARM-al, hanem, hogy szarul optimalizálták. Egy belépő szintű androidos mobil procija már nem bírja el. Azért gondolhattak volna arra, hogy nem csak csúcskészülékek vannak (egyre inkább nem, mert már lassan minden újonnan kapható mobil okos, a feature phone-ok korszaka lejár), és az optimalizációra is rágyúrnak, vagy meghagyhatták volna erre a 12-es vonalat.


TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
1792 | #25be | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 15:32:42 +02
84.2.*.* winhate Opera Classic Hungary *.dsl.pool.telekom.hu
@Prometheus:
Mi a véleményetek az Androidos Facebook Messengerről, és az ingyenes telefonhívásokról? Telepítsem, vagy ne?
Szerintem ne, de én fácse ellenes vagyok.
@saxus:
Messze nem elsokent, csak elsokent, akiknek sikerult hypet csapnio korulotte.
Jó, én nem hallottam előtte ilyen jellegű lapkákról, de tök mindegy, mert egyfelől csak úgy mondtam, hogy az Rπ előbb volt, mint a CB, másfelől meg nem érdekel. Te nyomod ezeket, nem én.
@saxus:
4 az eléggé,
Alsó határnak adták meg.
@saxus:
az átlag már akkor is 12-16 Gb/s volt emlékeim szerint
Amit a POWER5 lazán tudott, szóval nem volt az karcsú.
@saxus:
De nem az a lényeg, hogy mennyi abszolút értékben, hanem, hogy a CPU-hoz kevés volt.
Linket plz. Amúgy meg azért ne nagyon recskázz a memóriabuszra, mert a rambus fail listán az intel van az élen az elbaszott szegmentált címzésű 8086, 80186, 80286 procikkal. Meg en-bloc CPU failból is.
@djpety:
További véleményeknél még látod visszamenőleg, és mivel ez az előző verzió értékeléseit is tartalmazza (sőt nagyrészt azt), ezért van ekkora értékelése.
Ajaj, akkor lehet gáz lesz.
@kemi:
Nem a motorral van a baj, az gyorsabb lett, meg a HTML5 támogatáson is javítottak Nekem az új felülete is tetszik, nem azzal van a baj, és nem is az ARM-al, hanem, hogy szarul optimalizálták
Akkor remélhetőleg a desktopon ez nem lesz gond.
@kemi:
Egy belépő szintű androidos mobil procija már nem bírja el. Azért gondolhattak volna arra, hogy nem csak csúcskészülékek vannak (egyre inkább nem, mert már lassan minden újonnan kapható mobil okos, a feature phone-ok korszaka lejár), és az optimalizációra is rágyúrnak, vagy meghagyhatták volna erre a 12-es vonalat.
Operánál nem ritka, hogy elbasznak valamit keményen, aztán szépítenek. Még ne írjuk le.


Prometheus  (statz) Főfasz
#3, Főfasz (1824)
39 | #25bf | ^ | Idézet | Wed, 22 May 2013 18:45:00 +02
86.101.*.* winhate Mozilla Firefox Hungary *.catv.broadband.hu
Jó, de főleg Kemi véleménye érdekel. :P


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!