Promatheus alias "Prometheus" | #3, Főfasz (1824) |
79 | #2c30 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 10:46:38 +02 |
84.0.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Így se indul be maga a meccs (Mehet gomb). Nincs hibaüzenet, csak nem indul bé. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
33 | #2c31 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 10:51:12 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Akkor marad a winhate egy VM-ben. |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
252 | #2c32 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 11:18:44 +02 |
217.197.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Hát ez nálam is érdekes. Ha fejlesztőkörnyezetből, vagy konzolból indítom működik, GUI-ból nem. Beletettem, hogy bassza ki a hibát egy dialogra, de nem csinál semmit. szerk: Megvan a hiba oka: Keress rá, és töröld ki az összes fubar.db-t amit találsz. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
1759 | #2c33 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 13:30:11 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
GCC vs CLang:root@Csabi:~/lw/wav28svx# gcc wav28svx.c -O2 -o wav28svx && strip --strip-all wav28svx root@Csabi:~/lw/wav28svx# clang wav28svx.c -O2 -o wav28svx && strip --strip-all wav28svx wav28svx.c:261:13: warning: & has lower precedence than !=; != will be evaluated first [-Wparentheses] if (cnv & sign[bps] != 0) ^~~~~~~~~~~~~~~~ ( ) wav28svx.c:261:13: note: place parentheses around the & expression to evaluate it first if (cnv & sign[bps] != 0) ^ ( ) wav28svx.c:270:13: warning: using the result of an assignment as a condition without parentheses [-Wparentheses] if (dpos = 16384) ~~~~~^~~~~~~ ( ) wav28svx.c:270:13: note: use '==' to turn this assignment into an equality comparison if (dpos = 16384) ^ == 4 diagnostics generated.A GCC szó nélkül lefordította, a CLang meg felhívta a figyelmem két olyan hibára is, ami szétbaszta volna a programot. Az egyenlőségjel még csakcsak kiszúrható, ha az ember tüzetesebben nézi a kódot, viszont a másik az sok időnyi debugba került volna, főleg mivel ez eszébe sem jut az embernek, hogy egy bináris operátor alacsonyabbrendű, mint egy logikai... Tényleg ezt magyarázza már el valaki, hogy C-ben egy bináris operátornak miért kisebb a prioritása, mint egy logikainak? |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
488 | #2c34 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 17:31:51 +02 |
217.197.*.* | *.pool.digikabel.hu |
A Clang figyelmeztető üzenetei is jobbak, meg valamivel gyorsabb kódot is fordít. De a nullával komparálás is fölösleges, mert minden ami 0 az false, ami nem 0 az true. Vagyis elég annyi, hogy if (cnv & sign[bps]).Franctuggya. Dennis Ritchie-ék úgy gondolták. :P C++-ban viszont a logikai operátor magasabb prioritású. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
888 | #2c35 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 18:12:32 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Ez még nem minden esetben igaz. Jogos, valóban nem kellene, de itt a kód olvashatóságát szolgálja, ugyanis ott aritmetikai műveletet végzünk és egyértelműbb, ha ki van írva, hogy a bitwise-és eredménye nem lehet nulla. Ettől még neked igazad van, az aritmetikai nulla az logikai hamis; ez csak az én vesszőparipám, hogy aritmetikai műveletnél kiírom. (Meg ez egy Pascalról konvertált kód, ott meg ki kellett írni.) Na, akkor ezt most nem értem. C-ben a bináris alacsonyabbrendű. Akkor most vagy vagy
|
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
376 | #2c36 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 18:21:57 +02 |
217.197.*.* | *.pool.digikabel.hu |
http://www.difranco.net/compsci/C_Operator_Precedence_Table.htm http://en.cppreference.com/w/cpp/language/operator_precedence Bocs, tévedtem. Nekem valahogy úgy volt meg. :P Akkor viszont zárójelezni kell. Nem tudom, hogy ezt miért így oldották meg. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
428 | #2c37 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 19:20:17 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Én sem. A logikai komparátoroknak a bináris és logikai műveletek után kellene lennie. A != == operátorokat még értem, hogy lejjebb rakták, mint a < <= > >= operátorokat, mert ugye olyat is lehet, hogy x == y + y == z < z == x (most ez így értelmetlen, csak szemléltetés), de a másik fele totál homály. |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
170 | #2c38 | ^ | Idézet | Thu, 01 May 2014 23:01:58 +02 |
217.197.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Most látom, a Qt Creator tud Androidra fordítani. Kérdéses, hogy C++-ból Java bytecode-ot csinál-e, vagy platformfüggő lesz, meg már nem akarom az egész projektet átírni. |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
221 | #2c39 | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 09:17:54 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Dehogy csinál Java bytecode-ot! A Qt ott is ugyanaz, mint mindenütt másutt: keretrendszer. Fogsz egy GCC-t, vagy CLang-ot és lefordítasz vele egy Qt-s projektet Androidra, rendesen gépikódra; csak ötvenszer lesz gyorsabb. |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (838) |
323 | #2c3a | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 12:31:29 +02 |
188.142.*.* | *.catv.broadband.hu |
Na kérem! Régen ugye posztoltam ide a Lemiron nevezetű kis játékomat, amit csinálgattam. Szintén történt, hogy letörlődött a faszba, hála a Seagate csodálatos merevelemezeinek... Most újból kezdtem csinálgatni, az Intro-t most fejeztem. Egy kis szemcukor mindenkinek: |
TCH (statz) | #1, Főfasz (10443) |
182 | #2c3b | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 14:47:12 +02 |
188.36.*.* | *.catv.pool.telekom.hu |
Zsír. A játék is 3d lesz? Mert úgy emlékszem azt mondtad, hogy Raptor, illetve Tyrian (?) klón, a Raptor meg 2d-s volt. Miben csinálod egyébként, valami Clickteamos cucc, vagy C/C++? |
Promatheus alias "Prometheus" | #3, Főfasz (1824) |
55 | #2c3c | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 17:15:12 +02 |
84.0.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Jaj, de aranyos! :D Hány hónap munkád veszett kárba? :( |
kemi (statz) | #2, Főfasz (2970) |
69 | #2c3d | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 17:32:19 +02 |
94.21.*.* | *.pool.digikabel.hu |
Fasza. Mivel csináltad az animációt? Prometheus: Továbbra se megy? |
Flood3r (statz) | #8, Lófasz (838) |
613 | #2c3e | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 18:45:22 +02 |
95.140.*.* | 95.140.*.* |
Sima clickteamos Multimedia Fusion 2. De most kijött belőle újabb verzió is , ami nagyon papó, csakhát 80 dellár, és semmi crack nincs még hozzá. Lehet majd beruházok rá. 2D-s lesz. Úgy egy év.
3D studio Max. |
Promatheus alias "Prometheus" | #3, Főfasz (1824) |
181 | #2c3f | ^ | Idézet | Fri, 02 May 2014 18:56:15 +02 |
84.0.*.* | *.dsl.pool.telekom.hu |
Flood3r: atyaég! Legalább majdnem minden nap dolgoztál rajta? Mert én is egy éve csinálom az enyémet, és én igen. Kemi: a helyzet változatlan, jelenleg várom az új frissítésedet. :P |