English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés
Σ: 1 post

TCH  (statz) Főfasz
#1, Főfasz (10443)
6940 | #54e1 | ^ | Idézet | Thu, 30 Dec 2021 12:46:54 +01
188.143.*.* Linux x86 Opera Classic Hungary *.pool.digikabel.hu
Nnna... Végigtoltam az Unrealt, Unreal fokozaton. ~20 év után először. Sose próbáltam, vagy maximum az első szintet poénból, mert úgy voltam vele, hogy úgyis túl nehéz lenne. (Valamiért egy olyan rémképem is volt, hogy mindjárt a legelső pálya legelején, amikor felkelsz a becsapódás után és alig van életerőd és nincs fegyvered, már akkor odabasztak egy Tentacle-t, bele a hajóba, a börtönbe, de ez nem igaz, nem tudom, honnan jött ez az emlékkép... Apropó Tentacle-ök; bassza meg, aki őket és a Pupae-kat kitalálta, ezek basszák meg az egész játékmenetet, főleg Hard és Unreal szinteken, kb. ugyanazt képviselik az Unrealban, mint a Kingpinben a patkányok.)

Szóval - miután Hardon sokadjára végigtoltam a játékot - poénból elindítottam Unreal szinten, hogy lecsekkoljam a rémképet, meg megnézzem, hogy mennyire nehéz is. Nos, a játék valóban nem szarozott, sokkal több ellenséget küldött és valahogy végig az az érzésem volt, hogy mintha gyorsabb is lenne a játék, de olyannyira nem volt játszhatatlanul nehéz, hogy akadálytalanul (értsd: kinyiffanás és újratöltés nélkül) eljutottam Chizra templomáig. Onnantól már alap volt, hogy megpróbálom végigvinni. Menteni mindig csak egyszer mentettem, az adott pálya elején és utána mentés/töltés nélkül vittem végig a pályákat. Volt egy pár pálya, amit többször újra kellett tölteni, pl. a ruszki hajó hídja, vagy a végefelé a Skaarj anyahajó "démonkrátere", de miután a taktika megvolt, igazából végigvihető volt mind, egyetlen kivétellel: a kibaszott Naptoronnyal. (Egyébként így utólag végiggondolva ez azért volt, mert az előző pályán 4 (!) db. Titan is van, akiket ugyan a legtöbb velük való találkozással ellentétben itt nem kell kinyírni, de én mégis kinyírtam őket, mert miért ne. (Osztom 849 véleményét a dologban: I hate Titans!) Viszont ezzel elbasztam szinte az összes lőszert és nem nagyon maradt a következő pályára.)
Hogy azt hogy nyertem meg? A soktucadik kinyiffanás után mázlim volt, noha addigra legalább az utat tudtam biztosan: bejárat után gyorsan jobbra el a folyosón, mielőtt bepotyog a rakétás Skaarj és a másik már ott üldögélő Dispersionos társát felriasztva ketten kinyúvasztanak (ki lehet őket nyírni, de egyszerűbb pattanni), kinyírni az ott lógó Tentacle-öket (dögöljenek meg), kinyírni a szembejövő Skaarjt, felszedni a szobában a ládából a páncélt, majd vissza és a felirat nélküli kisliften fel egy szintet, ki a főlifthez, azzal fel a plafonig, be az ajtón, be a ciszternába, ki a konyhába, ott jönnek a Pupae-k (dögöljenek meg), utána már csak felfele kell követni a folyosót és ha "jön szembe" lift, azon fel. A csúcsnál az utolsó folyosón van egy Razorjackes Skaarj, meg utána az ajtó mögött egy rakétás, de a folysosó elég hosszú ahhoz, hogy kikerüljük amit ránk lőttek és leszedjük őket, vagy ugyanazokkal, amikkel ők lőnek, vagy akár pisztollyal. (A pisztoly egyébként gecijó fegyver, a sebzése lófasz, de UGYANOLYAN pontos, mint a Sniper (és ugyanolyan instant hit, nem lehet kikerülni), tehát akár a pálya másik végéből is leszedheted vele akinek nem tetszik a pofája, persze zoom nélkül nehezebb.) Nagyobb probléma, hogy az ajtón kívül - az ott (szó szerint) lábatlankodó Gasbag-eket leszámítva - van egy ugyanilyen Skaarj duó, csak elbújva, a Gunner a tetőn, a Razorjackes meg az egyik sarokban a falon túl. Előbbit le kell csalni valahogy (ha leszeded a Gasbag-eket, pl. ASMD-vel, az szokott használni) és utána elpucolni előle, mert túl szűk a hely és nem tudod kikerülni a rakétáit; a legjobb visszamenni a folyosóra és megismételni az előző bulit. A másik kint van az udvaron, igazából, ha már mindenkit kinyírtál körülötte, akkor lerohanhatod, persze túl közel nem kell menni hozzá...

Ja, ami újdonság volt: a legvégén, miután bejutottam a "démonkráterbe" és azon belül az anyahajóba (most használtam életemben először a láthatatlanságot, mert általában inkább mindig mindenkit legyakok, de most az utolsó három Skaarjjal nem volt kedvem tengelyt akasztani, hogy a szépen kimaxolt pajzsot, páncélt és életerőt lelakják), a bejárati szinten szembesültem azzal, hogy ellentétben a könnyebb szintekkel, itt bizony át kell mászni jobboldalt a lézereken, hogy bekapcsold a panelt, különben a baloldali ajtó nem nyílik. Viszont pár napja (hete?) poénból megpróbáltam rájönni, hogy mi a trükkje a lézereknek, mert amúgy egy agyfasz átmászni rajtuk, mindig szétkaszabolnak. Nos, megfigyeltem, hogy ugyan mindegyik lézer köröz, de egymáshoz késleltetve, (szinuszos) hullámokat alkotva, viszont hol egyik, hol másik irányba. A trükk: amikor megállnak és tőled elfelé kezdenek el körözni, akkor rátaposni a forwardra és futni. Pont alattuk fogsz átmenni végig. Visszafelé ugyanez, csak az irány ellenkező.
Kiváncsi voltam, hogy erre hányan jöttek rá; nos, a jelek szerint nem sokan, az Unreal lexikonban is az volt, hogy csak akkor próbálkozz, ha kurwa jó vagy, vagy ha Unrealon játszol és muszáj. Beleírtam a trükköt, örüljenek...

Update: Itt egy gameplayvideó, látszik, ahogy szerencsétlenkedik a lézerekkel és hányszor meghal. A végén úgy sikerül neki, ahogy én mondtam, mondjuk ő fordítva csinálta, mert azt várta meg, amíg a talajba mennek bele és felettük futott át...hát végülis így is lehet, a lényeg, hogy mindig a hullám által "burkolt" felén; hogy az alul van, vagy felül, az mindegy. Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy kiszúrta a dolgot, vagy csak mákja volt, mert pont jókor indult meg, de szerintem kiszúrta, mert visszafelé már elsőre sikerült neki.

Na, hát ez volt mára a játékrovat. Köszöntem a figyelmetlen segget.


English | Magyar
JS ki | CSS ki | Ékezetek ki | HiContrast
Lapozó:  (0 - 1424) 
<== | ==>
Ugrás a végére | Összes megjelenítése | Utolsó oldal
OpenOpera patches | Opera-SSL patches | Opera 12.15 source (Git repository) | Opera 12.15 source (Torrent) | Opera internal pages | Otter Browser Linux x64 - Qt5.15.2/QtWebKit5.602.1 (2024.04.27. 20:05)
OS for MC680x0 | OS for PPC | OS for Sparc64 | besztofbégéaefcé | CSÉNDZSLOG | WebToolz | DDG Shit Filter | Google Shit Filter | Progz | Fast CSS Box | Browser | OS | Agent | Statisztika | BBCode
Monospace font-family: Courier New | Browser default monospace
Email értesítő / Email notification ===> 
Keresés

Név: (max 255 byte)

Email: (max 255 byte) Nem kötelező!

Üzenet: (max 65536 kar.) 65536-0=65536




crap_vkn v4.34.0 by TCH
Thx to saxus for the escaped string decoder function (PHP), the realIP function (PHP) & the SQL handle layer (PHP), to thookerov for the int_divide function (PHP), to Jeff Anderson for the getSelText function (JS), to Alex King for the insertAtCursor function (JS), Flood3r for the new CSS styles, Pety for the spamprotection idea and some design and comfort ideas, MaxMind for the IP2Country database, famfamfam for the flags of countries and an unknown PHP programmer for the removeAccents function.



Kecskebaszók ide!