Új üzenet küldése








FUCK SPAM!

TCH
2010.06.11. 22:43:08
Ez is milyen kurwa jó, hogy könyörögni kell cégnek, hogy engedjen jó játékot csinálni. Aztán, ha bejön, akkor meg húsz bõrt lehúzunk róla.
E-Mail
zuschzero
2010.06.11. 12:57:02
Ezt mindenki tudja, hogy így volt :)
A Megaman 3 meg majdhogynem befejezetlenül lett kiadva, mert a Capcom a második rész sikerességétõl begerjedt, és sürgette a kiadását.
E-Mail
mutantleg
2010.06.11. 00:05:57
Ez aranyos: Capcom-nak nem volt elég sikeres az elsõ megaman és csak azért lett folytatás mert a fejlesztõk erõsködtek, ráadásul aszonták "hogy jó de akkor közbe egy másik játékot is fejezzetek azértbe.."
(forrássága:
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/developerId,59071/ )
E-Mail
TCH
2010.06.10. 22:16:10
Lehet, hogy meghalt az eredeti tulaj.
E-Mail
kemi
2010.06.10. 21:14:43
Amúgy érdekes, hogy kerülhetett abba a retroboltba. Azt mondta, a bossok tervezõi kapták ajándékba. Én biztos nem adtam volna el egy ilyet. :)
E-Mail
TCH
2010.06.10. 20:22:41
Belõlem meg csak egy van (és még az is sok :P ), mégsem érek másfél millát. Attól, hogy valamibõl kevés van, még nem ér többet. Akkor ér sokat, ha szükség van rá és nem akkor, ha befújják arannyal, vagy ha egy darab van belõle az univerzumban. :P

Habár, állítólag minden annyit ér, amennyit adnak érte...
E-Mail
kemi
2010.06.10. 16:18:37
Szerintem simán megér annyit, de nem a játék miatt, hanem az aranyozás, meg hogy össz 8 darab van belõle a világon.
E-Mail
mutantleg
2010.06.10. 15:16:12
Én a 2 és 4-re szavazok, de újakat akármennyi arannyal fújnák be akkor se érné meg
E-Mail
TCH
2010.06.10. 10:25:35
Egyébként meg: http://vizilou.uw.hu/szavazogep.php
Szavazzatok bazzeg.
E-Mail
TCH
2010.06.10. 10:09:30
Szerintem, meg az 1 és a 2, de ízlések és pofonok.
E-Mail
zuschzero
2010.06.09. 23:14:12
Hát pedig sokat ér, minden kétséget kizáróan a Megaman 4 a legjobb.
E-Mail
TCH
2010.06.09. 22:21:12
XDDDDDDD
E-Mail
mutantleg
2010.06.09. 21:29:46
Nem fizethetik õket agyon ha ennyien zaciba vágják :)
E-Mail
kemi
2010.06.09. 21:02:04
Hát éppenséggel, ha összesen 8 darab készült belõle szerintem ér annyit. Anno láttam az ebayen aranyozott C64-et, 3000 angol fontért árulták. Ha jól tudom 40 darab készült belõle, és a C= alkalmazottai között osztották szét, így ünnepelték az 1 milliomodik eladott példányt.
E-Mail
TCH
2010.06.09. 20:05:54
Nem ér az annyit. :P

Viszont abba a retroboltba elmennék. :)
E-Mail
kemi
2010.06.09. 17:04:15
590.000 yen, a gúgli szerint 1,5 millió ft! O_o
E-Mail
zuschzero
2010.06.09. 16:36:55
Szent szar, Rockman 4 aranyozott famicom kazetta több mint egymillióért:
http://www.youtube.com/watch?v=ZQZbC971kiY
E-Mail
TCH
2010.06.08. 23:53:47
Egen, ez a baj, hogy olyanokat odaengednek fejleszteni, akik nem vágják magát a játék "fílingjét". :P

Ez a játék jópofa, meg a poénok is jók. Vascsáppal uralja a galaxist. És ez nem metafora. XDDDD Magának a játéknak csak az a baja, hogy a Flash miatt kicsit lassú.
És a zene is kurva jó NES inspirált 8 bites cucc. :)
Csak az a kurva szcientológiareklám nem kéne az elejére! Pfúj!
E-Mail
mutantleg
2010.06.08. 21:00:45
Úgy értem pontosan sonicot, nem értik hogy a 3D-s el mi a gond, egyesek azt rebesgetik hogy nem is tudnak róla hogy játékosoknak nem tetszik - De már egy két master systemes meg game gear-es sonicnál is látszott hogy nem nagyon értik mitõl lett az eredeti jó, és itt az ilyen sonic labyrinth meg társaira gondolok fõleg de a többin is valahogy az jött le hogy csak a saját játékukat másolták le õk is. Namind1.

Na jó, néhányan még labdába rúgnak de sajnos tényleg névtelenül: http://www.oyunlar1.com/online.php?flash=6567
(avagy nap játékba rovatunkban: robot vállról indítható macskával)
E-Mail
TCH
2010.06.08. 08:58:38
Nekem a Sonicból egyik 3d-s izé sem tetszett. Az a játék b0rn2b3 2D.
Kisemberek meg hogy mit alkotnak, az már tényleg a teheccség kérdése.

Amelyik mammut túl sokat költekezik, az csõdbe is megy ám. Oszt felvásárolja valamelyik másik. Volt rá precedens, nem egy.

Én sem Diablóval, sem Torchlighttal nem játszottam, így ezt a részt nem igazán tudom kommentelni. :P

Konkurrencia meg van, csak ugyanolyan névtelen, mint mi.
E-Mail
mutantleg
2010.06.08. 00:52:12
Nekem konkrétan az a bajom hogy a kisemberek se tudják mit csinálnak, egyszer-kétszer valaki belecsap a tutiba de maga se érti hogyan - Persze régen is volt ilyesmi és nem csak kicsibe.. (avagy jön még Sonic-ra Adventure)

Lehet az erõforrás mondjuk maga a megoldás, lassan már annyit költenek mammuték egy-egy játékra mint amennyit azok hoznak és észrevétlenül mind átalakulnak non-profit szervezetté. Álmodozom itt mind1.

Játékosokról annyit hogy nem vették észre hogy a Diablo és a Torchlight-ot ugyanazok csinálták, és mindenki elkönyvelte Diablo klónnak. Jahogy mert Blizzard a isten.. én kérek elnézést. (az hogy játék újságírók nem vették észre az alap)

Mondjuk, nemistom, így lassan szakmabeliként örülnöm kéne hogy gyakorlatilag nincs konkurencia már -- illetve hogy mind balf-
E-Mail
TCH
2010.06.07. 23:31:00
Akkoriban ahhoz, hogy valaki a "nagyközönség" elé tárhassa a tehetségét és/vagy nagyot kaszáljon, ahhoz egy nagy kiadó cég kellett, lévén akkor még semmiféle összefüggõ globális kommunikációs hálózat nem létezett.

Ma viszont van és így akárkibõl lehet "sztár". Ez az egyik mozgatórugója, hogy a "kis emberek" cuccai mellett kampányol sok blog, fórum vagy bármilyen oldal.

A másik pedig az, hogy a kereskedelmi játékok aranykorszaka letûnt.
Nem véletlen tombol egyre inkább a retro-mánia. Az embereknek tele van a fasza azzal, hogy ugyanazt a háromdés szart adták el neki huszonötödszörre is.
És tele van azzal is, hogyha ezzel lépést akar tartani, akkor évente háromszor kell gépet cserélnie, jó drágán.
A konzoloknál egy fokkal jobb a helyzet, igaz, hogy az háromszor annyiba kerül, mint egy low-end pécé, de azt egyszer ráköltötték és hat évig az összes megjelenõ játékot futtatni tudja. Az más kérdés, hogy ezek a játékok dettó ugyanolyan szarok, mint a pécések.

Kicsit eltértem. Szóval, azért vége a játékok aranykorának, mert hiába tehetséges egy csapat, ha nincs valami eredeti (és eredeti alatt, totál eredetit értek) ötlete, akkor igazán áttörõ sikert nem arathat. Max azt mondják, hogy na ez nem is rossz. Ilyenbõl azért van pár, de ez nem csinál akkora népszerûséget, mint a 8 és 16 bites éra játékai.

Namármost. Ötletek ugyan mindig vannak, csakhogy:
1. Nem biztos, hogy az az ötlet megfelelõ fogadtatásra találna a fogyasztók körében.
2. Könnyen lehet, hogy túl sok erõforrást emésztene fel a kidolgozása.
Ezek az indokok, pedig ezeknél a pénzéhes móguloknál és az általuk irányított profitcentrikus szargyáraknál mammutcégeknél abszolúte kizáró tényezõk.

Sokkal egyszerûbb fogni egy már bevált ötletet és lehúzni róla egy sokadik bõrt és még mákunk van, ha legalább a játékélményre rágyúrnak. Akkor legalább azt elmondhatjuk, hogy ha megvenni nem is, de ellopni még megérte. A legtöbb játékot ellopni sem érdemes már.

Ez a "lerágott csontok és sokadik rókabõrök" mentalitás teszi be a kaput a szórakoztató médiának. Nem csak a számítógépes játékokról beszélek, hanem a film és zeneiparról is, meg úgy bármirõl, aminek a tömegek szórakoztatása lenne a célja. Nem véletlen, hogy bármilyen értékes alkotást manapság csak nagyítóval lehet megtalálni a sok szar között (az igazán jókhoz meg már valami nagyfelbontású elektronmikroszkóp vagy csillagászati távcsõ kell), hiszen a marketing a szart tolja az arcunkba, az a dolga, hogy azt adja el.
Olcsó szart a népnek (olcsó alatt nem az árát, hanem az elõállítási költségét értem). Ez a fogyasztói társadalom alaptézise.
Köszönjük amerika.
De sokat pofáztam. :P
E-Mail
mutantleg
2010.06.07. 20:54:46
Mondjuk erre a tehetség dologra visszatérve olyan furcsa hogy akkor régen jó játékot csináló népek nem kellettek senkinek ma meg ilyen mozgalom van hogy bármilyen játék jó amit nem nagy cég csinált légyen akármekkora fos - avagy indie mozgalom dióhéjban... Csak nem tudom hogy akkor divatolnak sügér népségek vagy cégek attitûdje van ilyen hatással dolgokra? Namind1 igazából mert valsz mindkettõ
E-Mail
TCH
2010.06.07. 20:32:50
Hát most már nem tudom mi jellemzõ az EA-ra, de anno a Commodore piacon a legtöbb cucc és a legnépszerûbb játékok is tõlük, az Oceantól, a MicroProse-tól és az US Gold-tól jöttek és nem véletlenül.
Hogy segítettek-e befejezni, azt nem tudom. De anno egy EA szerzõdés az Isten lábával volt egyenlõ. Majdnem. :P
E-Mail
mutantleg
2010.06.07. 18:14:11
Nem úgy értem hogy nagyok, hanem hogy ahol profit jutott a fejlesztõknek is, meg hogy segítettek befejezni, ilyesmik?
Csak valahogy EA-ról nem ez a kép ugrik be nekem pl.
E-Mail