Új üzenet küldése








FUCK SPAM!

TCH
2013.03.08. 19:06:51
Hát ez kész! XDDDD
E-Mail
mutantleg
2013.03.08. 15:33:18
Alma vagy Ablak rovat: http://www.youtube.com/watch?v=bm7JH1FT_yM
E-Mail
TCH
2013.02.21. 20:06:59
MG: Hát igen. :(
BGAFC vendégkönyvben már kifejtettem részletesebben, mi a véleményem errõl.

kemi: Látom, hogy neked is rögtön a suxbox/sux86 kudarca ugrott be. :D
E-Mail
kemi
2013.02.21. 12:56:05
Ezt a mikrofos már eljátszotta egyszer az eredeti Xbox-szal, de még õk is lecserélték az architektúrát, most meg a Sony is ugyanebbe a hibába akar belebukni? Amúgy valószínû, hogy nem PS4 lesz a végleges neve, mert a 4 szerencsétlen szám a japánoknál. Ha mégis, tényleg belebuknak. :P
E-Mail
mutantleg
2013.02.21. 10:33:23
Breking rovat (avagy kosd a PC-det a tv-re es hivd konzolnak): http://www.gamasutra.com/view/news/187026/PlayStation_4_Five_takeaways_for_developers.php#.USXouxw5B3A

E-Mail
TCH
2013.02.20. 15:11:34
XDDDDDD
E-Mail
mutantleg
2013.02.20. 11:36:11
Playstation 4 rovat: http://media.psu.com/media/articles/image/ps4_image8.jpg
E-Mail
TCH
2013.02.14. 14:39:30
Bazdmeg, bazdmeg, BAZDMEG!!!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Isten hozta a cukrászokat a XXI. században! Úristen...
E-Mail
mutantleg
2013.02.14. 14:33:27
Tegyenek ra kepet az usb-rol rovat: http://imgur.com/gallery/xTQEp9Z
E-Mail
TCH
2013.01.20. 19:31:11
Hát a képregényen jót röhögtem, de a másikba nem vágom mi a poén.
E-Mail
mutantleg
2013.01.20. 16:35:28
Szonik rovat:
http://cheezburger.com/6959202048
http://cheezburger.com/6961825792
E-Mail
TCH
2013.01.13. 01:54:39
Sok sikert hozzá, köszi a dícséretet!
E-Mail
Guybrush
2013.01.12. 21:09:00
Üdv, TCH!
Épp most töltöttem le a Virus Z nevû proggyt, mivel beharaptam valami ronda kórokozót, remélem azért le tudom irtani. Remek az oldal, köszönet:)
TCH
2013.01.10. 20:41:28
Árgh, az utolsó ajtó über szopatós volt. Utána meg van egy csõ, amibe ha bemész, akkor kapsz 4 bónusz pályát amit a kutyával kell megcsinálni. A 2. elmegy, az 1. meg a 4. idegesítõ, a 3. pedig szerintem direkt lett ennyire szívatósra megcsinálva. Utána kapsz egy szaros "Congratulations" feliratot és csá. (Azt megjegyzi, hogy megcsináltad a bónuszt, mert utána a csövön világít a csont.)
Most megkérdeztem a csávót aki írta, hogy ennyi-e. Meg olvastam egy titkos pályát, amit csak úgy lehet elérni, ha a címképernyõn beírod, hogy snowflakes.
Igazából azt baszta el a csávó, hogy a 33. ajtó után már odadobta a sárkányt és akkor még nem is jártunk a rózsaszín pályákon, ahelyett, hogy az 50. ajtó után a csõ vezetett volna a sárkányhoz és miután megmentettük a kutyát még kapunk 4 szintet vele. Mind1, hacsak ez lenne a legnagyobb baja, de nem ez, hanem a be nem állítható és rohadtul nem reagáló irányítás.
E-Mail
TCH
2013.01.10. 19:31:54
A rózsaszín ajtók többsége egyébként nem vészes, összesen három van közülük, ami borzasztó. Van egy darab ami ilyen csupa eltûnõs plusz kilövõs kockából áll, magyarán nincs egy rohadt stabil pontod (kivéve a kezdésnél, meg a közepén a tornyot, amit persze csupa kilövendõ meg mozgó buzogánykocka véd). Meg van két db. olyan, hogy megy egy nagy tüskefal (mint korábban a tej, vagy a láva, csak ezek még szopatósabbak) és menekülni kell. Az elsõ is borzadályos, de a második (az 50. ajtó, közvetlenül a cél elõtt), meg egyenesen megcsinálhatatlan, alul van egy elágazás, mind a két irányban ugyanaz van, alul van egy kilövendõ fal átjárás gyanánt és egyszerûen nincs idõ átmászni a túloldalra. Még szenvedek vele.
De amúgy a kurwa anyját annak aki csinálta, mert egyébként a játék nem lenne rossz (sõt), de az irányítás iszonyatos, állandóan leszarja az ugrás/lövést és az árkád részeknél ez plusz "élvezet". Azonkívül a másik kurwa idegesítõ bug, hogy a frissen kilõtt szörnybõl kiesõ aranyon úgy átmész, mint Copperfield a nagyfalon, bazdmeg, tök jó, hogy egy rushnál nincs idõ visszafordulni, mert jön a tüskefal.
Két dolgot utálok egy platformjátékban. Az árkádrészt, meg, ha valami idõre megy. Na a kettõ kombinációja az már agyvérzés.

Az igénytelen grafika még hagyján, a Robot want... sorozatnak sincs valami hûdehajde grafikája, de az valahogy mégis poén. Ja, meg annak a zenéje is jó. A vévégeciben az ami idegesít, hogy annyira pofátlan a média, hogy ezt egy lapon említeni a Manic Minerrel vagy egyáltalán klasszikusnak nevezni, az egy vicc. Jó, a Manic Minernek sem volt valami egetrengetõ grafikája (a zene gyanánt egyfolytában recsegõ "Hegyikirály" meg egy idõ után iszonyat idegesítõ volt), de a Manic Miner belefért pár kByte-ba és elég volt neki 4 MHz, meg 16 kByte RAM, ennek meg gigák kellenek Hertzbõl is meg Byte-ból is és ehhez képest még a Manic Miner jobban irányírható. Ja és a MM-et akkor írták, amikor még százezer (egymillió?) emberbõl egy tudott programozni - ráadásul ugye ASM-ben - ez a micsoda meg Flash-ben készült, egy olyan idõben, amikor a bilgéc nyomán kivirágzó hulladék-számtech világ már a segge alá teszi az embernek a seggkinyaló környezeteket/nyelveket és a gombnyomásra megíródó programot. Nem kell félreérteni, nincs bajom alapvetõen a Flash-el, ha valami jó játék, akkor az jó játék, akármiben írták (vö. Robot wants... az is Flash), de a vévégeci nem jó.
Az MM egy darab történelem, a vévégeci meg egy darab szar. (Játékként egyébként imho nem is akkora pukk az MM - akkor már inkább Elephant Antics, vagy Fire and Ice ha Speccy-re akarok platform játékot - de az MM úttörõnek számít, a vévégeci meg nem. Max egy új marketingágban, az agyonhájpolt kamuretróban.)

Ezt a négyzetest én nem toltam végig a demo-t sem, mert kb. 5 perc után ráuntam. Ha ilyen újkori Lost Vikings cumót akarsz, akkor próbáltad már Junkmantól a Lost Kids-et? Fennt van itt oscompon is.

Rochardot nem linkeltél korábban, most visszakerestem.
E-Mail
mutantleg
2013.01.10. 04:40:53
Willy-ben hozzád képest még nem vagyok sehol (még csak valami 20-adik csillagnál vagyok csak, lehet mert mindig kilépek amikor felidegesít pl lelövöm a halat és kiesik a pénz a pályáról)

Grafika az engem speciel nem annyira érdekel, de a vévéévévévé -vel nem is a grafika a gond hanem pl. van egy pálya hogy megtalálod a professzort (sárga emberke) és akkor nem a ûrhajóra teleportáltok vissza hanem ilyen ismeretlen helyre, és ott követ téged és át kell juttatni akadályokon és van ilyen rész hogy három lift megy tüskék felett, na ott dobta le az agyam a szíjat teljesen

Négyzet (téglalap?) -osra elején én is azt hittem hogy hasonló tulhype-olt retroizé de a többi hasonló ilyen puzzle platformer-hez képest (braid és tsai) kifejezetten kellemes, legalábbis az elsõ három világ ami a demo-ba van
(asszem a mp3-ak miatt ekkora, mert rengeteget pofázik a narrátor)
Lost Vikings-et azért majmolhatnák gyakrabban, pláne hogy a blizzard ennyire lement a klotyón minõségileg
és ha már klotyó, ID is mehet melléjük a Doom 3 BFG fassággal, pedig azt hittem a sima Doom 3 -nál már nem tudnak lejjebb jutni játékmenetileg

Meg ilyen indie marhulások közül asszem még a Rochard volt utoljára ilyen kellemes csalódás mint most ez a négyzetes (azt nem emlékszem belinkeltem-e anno)
E-Mail
TCH
2013.01.10. 01:26:56
Sztornó, megvan, árgh.
A 40-es falon túl van egy kapcsoló, ami kiiktatja a kérdõjeles falakat. Most jöhet a 10 rózsaszín ajtó, majd utána az 50-es fal, ami egy kérdõjeles falon túl volt.
E-Mail
TCH
2013.01.10. 01:11:23
Ha kinyírta a sárkányt az ember, akkor visszadob utána ugyanoda és megint be lehet menni az ajtón és akkor ott egy újabb pálya van. (Most már legalább lehet tudni, hogy az elérhetetlen rózsaszín ajtók mögött olyan pálya van, mint a kinti ajtós.)
Most tartok 39 ajtónál, azt az utolsó poklost nem bírom megcsinálni, pedig van egy fal a végén 40-es belépõvel...
E-Mail
TCH
2013.01.10. 00:18:08
Hoppá, közben 33 ajtó után bemehettem a sárkányhoz, kinyírtam, megmentett a csávó valami kutyát és kiírta, hogy the end, pedig egy rakat ajtót még ki se nyitottam, meg ott vannak azok a kérdõjeles falak is.
E-Mail
TCH
2013.01.09. 22:11:25
Ok. KDE-kben egyébként a KControlban lehet állítani a fájltársításokat, a Gnome-okban pedig a Gnome Control Centerben.

---

Mimimimi?! classic platformers such as Manic Miner and VVVVVV?!!! Az a hulladék vévégeci mióta tartozik a klasszikus platformerek közé?! Csak azért, mert 2010-es játék létére olyan silány grafikája van, hogy egy Atari 2600 is körberöhögi?! Nagyon nagy a hájp akkörül a játék körül, bazdmeg, pedig az nem retro, hanem egy fos! Retro != igénytelenség!
Ja és ahhoz képest, hogy csak pálcikaemberek, meg vonalak vannak benne, még a demo verzió is több mint 10 mega tömörítve!
Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy béna árkád az egész, de nem olyan, mint egy Sonic, Zool, Jazz, Mario, Megaman vagy Prince, hogy az ember szinte érzi a pályát, hanem gagyi és agyonnehezített. Az egyetlen jó pont benne, hogy változtatható a gravitáció iránya.
Ez a vévégeci a mintapéldánya annak a betegségnek, amit kamuretrónak hívok, hogy valami balfácán elõállít valami primitív szart, mert ennyi tellett tõle, de beállítja retrónak, aztán sztár lesz vele. A múltkor anyáztam egy sort errõl a tecsõre feltöltött "8-bites zenék" kapcsán, amik igazából egy programmal átkonvertált MIDI-k. Semmi munka, de nagy siker, mert meglovagoljuk a régi nagyokat. Pfúj.

És ez a micsoda is dettó ugyanaz a kategória. Igazad van, ez a Lost Vikingset majmolja, csak borzasztóan gagyi. És ez is ahhoz képest, hogy más sincs benne, mint négyzetek, a demo verzió megesz majd 60 megát. Éljenek a bloatware-k.

Ja és a slusszpoén az, hogy ezek ugye fizetõsek. Ki ad pénzt ilyenért???

---

A Wily-ben van az a pokoli pálya, ahol elõre megy egy mozgó platform és a közepén fel kéne szaladni egy sziklahalomra, majd vissza, mielõtt a platform elmegy, az neked sikerült? Mert nekem nem akar.
E-Mail
mutantleg
2013.01.09. 07:18:44
TCH: Ubuntu-t, de txt nem akkora ügy (jobb klikkel rámegyek akkor már lehet gedit-elni)

Elveszett négyzetek: http://www.thomaswasalone.com/
(kb olyan mintha egy BBC-s természetfilmben közvetítenének egy Lost Vikings alpha verzióból)
E-Mail
TCH
2013.01.04. 18:03:47
Közben tologatom ezt a Wilyt is, nem rossz annyira, csak az irányítás néha keményen bekavar. Vannak jó kis fejtörõk - ami jó - meg alapból is idegesítõ arcade részek, amik ezzel a borzalmas irányítással még nehezebbek - ami nagyon nem jó.
A txt-k társítását meg Linux alatt is át lehet állítani. Milyen Linuxot használsz, meg milyen ablakkezelõt?

Hát ez kurwa nagy! XDDDD
Nem ellopják, hanem szétbasszák. "Joker was here!" XDDDDD
Az meg nem csoda, hogy bírja Bacon-t, az is ritka elmebeteg egy faszi volt...mint a szürrealista festõk elsöprõ többsége.
E-Mail
mutantleg
2013.01.04. 04:43:02
TCH: vegulis a legy volt a lenyeg; nemtudom nekem eddig meg szinte semmit nem sikerult Wine-ba csinalni (munkagepen van linux) kiveve hogy a txt-ket wine-os notepad-al nyitja meg minden aron O_o

Amugy..
Klasszikusok rovat: http://www.youtube.com/watch?v=9tgxIWgJ_DE
E-Mail
TCH
2012.12.18. 00:22:41
Na, hát kipróbáltam ezt a micsodát (eddig 21 ajtón vagyok túl), alapvetõen nem lenne rossz, grafika elmegy, néhol egész jó, a szintek meg ötletesek - bár kissé egysíkúak. Viszont az irányítás borrrzasztóan szörnyû.
Egyfelõl irreszponzív, hajlamos leszarni az ugrást/lövést, ez pl. kocka szélérõl elrugaszkodásnál meg lukbalövésnél elsõrangú...
Másfelõl meg ez a "yx" billentyûkiosztás is bjoooorrrgalom, miért nem lehet beállítani másra? Vagy legalább megfordítani ezt a kettõt...hát állandóan felcserélem.

Csak mert a "de béna vagyok basszameg" az kihívást ébreszt az emberben ("majdénmegmutatom..."), hogy jobb legyen, az "ez a kurwa játék irányíthatatlan" pedig lemondást ("áhagyjuk..."). Csak mert nemmind1, hogy a saját bénaságom miatt halok meg, amin a gyakorlás segít, vagy a játék nem azt csinálja amit akarok, mert azon semmi sem segít és az ember inkább feladja.

Apropó, nálam Linux alatt nincs zene. Az F3 semmit sem csinál. Ez vajon a Wine sara? MIDI szól a játékban, vagy sample?
E-Mail
TCH
2012.12.17. 14:23:55
Legyet végigvittem, naggyon beteg, a másikat majd este kipróbálom meló után.
E-Mail