Válassz nyelvet!
Kategóriák
Platformok
- (Cross-platform)
- Atari 2600
- Atari 800XL
- Atari ST
- Commodore +4
- Commodore 128
- Commodore 64
- Commodore Amiga
- FreeBSD
- GCE Vectrex
- Haiku
- JavaScript
- Linux
- Lua
- Mac OS X / macOS
- Magnavox Odyssey 2
- Mattel IntelliVision
- MorphOS
- MS-DOS
- NEC PC Engine / TurboGrafx-16
- NetBSD
- Nintendo Entertainment System / Famicom
- Nintendo Game Boy
- Nintendo Game Boy Advance
- Nintendo Game Boy Color
- OpenBSD
- PHP
- Python
- SEGA 32x
- SEGA Game Gear
- SEGA Genesis / Mega Drive
- SEGA Master System
- Sinclair ZX Spectrum 128
- Sinclair ZX Spectrum 16
- Sinclair ZX Spectrum 48
- Solaris
- Sony MSX
- Sony MSX 2
- Super Nintendo Entertainment System / Super Famicom
- Win32
« Újabbak - Régebbiek »
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]
mutantleg
2010.07.21. 17:16:55
Ja akkor félreértettelek, nna
E-Mail
TCH
2010.07.21. 07:22:28
Felfogtam nép, hogy azt akarták elérni, hogy a szélén ne lehessen túlmenni. Azon röhögtem, hogy ha már levonással akarja ezt elérni, akkor nem levon az x koordinátából 20-at, hanem beállíccsa -20-20. :P
E-Mail
mutantleg
2010.07.21. 00:11:38
Arról van szó hogy azt próbálják megoldani hogy ne lehessen csak úgy kigyaloglani a képernyõrõl. Szóval ennyire bonyolult dologgal álltak szemben:
if (_root.Turrican._x > stage.width) {_root.Turrican._x = stage.width; }
Nomind1, lehet kicsit erõltetett volt
if (_root.Turrican._x > stage.width) {_root.Turrican._x = stage.width; }
Nomind1, lehet kicsit erõltetett volt
E-Mail
TCH
2010.07.20. 23:14:30
if(_root.Turrican > stage.width) (_root.Turrican._x=-20)
XDDDDDDDDDD
Nem ám
_root.Turrican._x-=20azaz vonjunk le 20-at, neeem, állíccsuk be -20-ra. Zseniális. :D
A másikból egy kukkot nem értek. :P
E-Mail
mutantleg
2010.07.20. 19:24:24
És most pedig a programozás fenegyerekei rovatunk keretében: http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?t=98938
E-Mail
TCH
2010.07.15. 14:06:52
Bazmeg... XDDD
E-Mail
kemi
2010.07.15. 11:09:43
E-Mail
mutantleg
2010.07.15. 06:37:30
Napi jajnekünk: http://4.media.dorkly.cvcdn.com/4/3/d326b994952849c13495cd43a99abc57.jpg
E-Mail
TCH
2010.07.14. 09:58:47
Á szóval elfogadták! Gratula nép! (Végig is nyomtam mingyán, ha idekerült a link, hehe.)
E-Mail
mutantleg
2010.07.14. 02:16:30
És most akkor egy link erejéig ajánlom magamat: http://thegamerstop.com/43868-Rodentated.html
E-Mail
TCH
2010.07.11. 12:08:22
Jah, azt láttam már.
E-Mail
kemi
2010.07.10. 19:54:52
Atari Flashback, és Flashback 2.
E-Mail
TCH
2010.07.10. 19:09:01
Mi a neve?
E-Mail
kemi
2010.07.10. 17:52:58
Van egy Atari retrokonzol beépített 2600/5200/7800 játékokkal.
E-Mail
TCH
2010.07.10. 17:43:26
Ezek dekurvajók. :)))
E-Mail
mutantleg
2010.07.10. 02:51:18
Nofene: http://www.atari.com/arcade/
E-Mail
TCH
2010.07.04. 10:23:27
Hol lehet megnézni a játékban, hogy hanyas verzió ez?
E-Mail
KKK
2010.07.03. 19:14:51
A Wolfenstein 3D 1.0-ás változata nem jó ami itt van.a pályaszerkesztõvel sem lehet normálisan pályákat csinálni.Azt ajálhatom hogy föl rakjátok az 1.4-es változatot,mert az jó:)
E-Mail
TCH
2010.06.29. 23:18:50
kemi: Nyugatra rajtunk keresztül jutott ki. Budapesten járt a két programozó és látták itt a Spectrum lázat és mivel a Z80 többé kevésbé kompatibilis volt a sux86-al, egy angol cég licenszelt egyet.
Még nyugatabbra meg úgy került ki, hogy emmigráltak a csórikámék.
Még nyugatabbra meg úgy került ki, hogy emmigráltak a csórikámék.
E-Mail
TCH
2010.06.29. 23:16:06
Na, így néz ki, amikor xy kitalál valami nagyot és jön ámeríká, meg á tõke és csinál belõle lóvét.
E-Mail
mutantleg
2010.06.29. 12:41:21
Elnézést én néztem el megint, ez csak a elsõ licencelt tetris..
Namind1.. itt egy másik eredeti tetris akkor :D
http://vadim.oversigma.com/Tetris.htm
Namind1.. itt egy másik eredeti tetris akkor :D
http://vadim.oversigma.com/Tetris.htm
E-Mail
TCH
2010.06.29. 09:02:36
Ez baromság, az eredeti Tetris nem Spectrumra készült, hanem Elektronika 60-ra és nem 1987-ben, hanem 1984-ben.
Az eredeti programozók pedig Alexey Pajitnov és Dmitry Pavlovsky.
Vadim Gerasimov csak az IBM portért felelõs.
Az eredeti programozók pedig Alexey Pajitnov és Dmitry Pavlovsky.
Vadim Gerasimov csak az IBM portért felelõs.
E-Mail
kemi
2010.06.29. 08:43:28
Ez érdekes, én úgy tudtam, hogy az oroszokon kívül a Nintendóé volt a Tetris kizárólagos joga. De a ruszkiktól hogy kerülhetett ki "nyugatra"?
E-Mail
mutantleg
2010.06.28. 23:04:40
És most csapás a múltból rovatunk keretében:
Az eredeti tetris (avagy "top ten comrades")
http://www.petesqbsite.com/sections/express/issue19/index.html#tetris
Az eredeti tetris (avagy "top ten comrades")
http://www.petesqbsite.com/sections/express/issue19/index.html#tetris
E-Mail
zuschzero
2010.06.27. 13:34:34
Tudom, hogy a Famicom az a Japán NES, csak el akartam magyarázni hogy az FC az Famicomot jelent.
E-Mail
« Újabbak - Régebbiek »
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]
Összes megjelenítése
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160]